Автор Тема: Половна кола VS Нова кола?  (Прочитано 105694 пати)

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #240 на: 15 Септември 2011, 13:01:25 pm »
Јас не се каам што сум купил половна Интегра, напротив. Али да ми беше единствена кола, или па да имав 20-25 илјади за спортска втора кола, ќе купев нова. Немаше да купувам половна за 20 илјади, иако сигурно ќе можев да купам СТИ, Ево и слично.

и јас не се каам што ја купив пумата, можев да соберам до кај 7000 евра и да купам нов спарк, пиканто или i10 ама не ми се свиѓаат тие коли, е сега да имав доволно пари за нова астра класик или пак лансер, сигурно ќе купев нова кола.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #241 на: 15 Септември 2011, 13:26:43 pm »
Со оглед дека само една марка ме занима, мојот избор секогаш ќе биде second hand ;D ;D ;D

Доколку не беше така, било која нова кола ќе ми брка работа, за сума од 13 - 15 000 € има одлични нови аута, но ја секогаш би ги вложил во што поочувана Alfa на старо.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #242 на: 15 Септември 2011, 13:31:39 pm »
Мислам дека повеќето тргаат лично од нивните финансиски можности, односно во износи до максимум 15 илјади, а тогаш изборот е ограничен, односно може да се купи само градски автомобил, или некој од компактите со основен мотор и опрема.

Еве на пример за 25илјади купивме дома нов Акорд 2.0, за истите пари можеше да се земе Мерц/БМВ кој нов чинел 2-3 пати повеќе. Но ниту ми треба повеќе луксуз (нема лошо да дојде), ниту ако возам некоја од тие некој стварно повеќе ќе ме цени, а и поголема кола не ми треба, односно не ми е неопходна.

Ако беше дизел ќе трошеше помалку, опремата ќе беше горе доле иста, ќе имав поскапа значка, повеќе премиум чувство на гзот, порафинирана возња можеби и слично. Но ќе имав повеќе трошоци за побрзо време (ќе беше близу 100.000км), ќе имав повеќе можност за неочекуван квар кој може повеќе да се случи на таа километража отколку на ново возило од салон, немаше да имам гаранција, немаше да сум 100% сигурен што се случувало со колата до тогаш(дали некој ја газел на ладен мотор секое сабајле, дали некој прв пат возел турбо дизел па не знае како се вози истиот итн.) и слично.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #243 на: 15 Септември 2011, 13:44:39 pm »
Мислам дека повеќето тргаат лично од нивните финансиски можности, односно во износи до максимум 15 илјади, а тогаш изборот е ограничен, односно може да се купи само градски автомобил, или некој од компактите со основен мотор и опрема.

Еве на пример за 25илјади купивме дома нов Акорд 2.0, за истите пари можеше да се земе Мерц/БМВ кој нов чинел 2-3 пати повеќе. Но ниту ми треба повеќе луксуз (нема лошо да дојде), ниту ако возам некоја од тие некој стварно повеќе ќе ме цени, а и поголема кола не ми треба, односно не ми е неопходна.

Ако беше дизел ќе трошеше помалку, опремата ќе беше горе доле иста, ќе имав поскапа значка, повеќе премиум чувство на гзот, порафинирана возња можеби и слично. Но ќе имав повеќе трошоци за побрзо време (ќе беше близу 100.000км), ќе имав повеќе можност за неочекуван квар кој може повеќе да се случи на таа километража отколку на ново возило од салон, немаше да имам гаранција, немаше да сум 100% сигурен што се случувало со колата до тогаш(дали некој ја газел на ладен мотор секое сабајле, дали некој прв пат возел турбо дизел па не знае како се вози истиот итн.) и слично.
Нема никаква логика да се даде повеќе од 25к кеш за кола според мене. За ниеден човек, за фирма ако се протура од возење тогаш може. Ама колите на старо се земаат обично како што викаш до 15.000 евра зошто понудата во тоа подрачје е екстермно мала во поглед на нови возила. Веќе 15.000-20.000 имаш коли шо се добри и над 20.000 веќе има и стари и нови на трпезата.

Ама тоа е поентата, за под 15,000 евра изборот е екстремно мал, на граница со непостоечки. Останува  или некоја мала кола, која може да не ти врши работа ако бараш прва кола. Или ти останува тапа мотор кој нити прави задоволство нити е нешто преекономичен. Ти останува избор од некој застарен модел. И остануваат коли кои не ги бива. Заглавен си во тој квадрат на избор, и нема надвор. А понудата на користени возила е огромна. Немора БМВ или Мече ко што велиш. Може едноставно Акорд на старо или Авенсис, или Алфа, или Мондео. Тие според мене се ОК избор, од кои има сигурно и подобро, ама споредено со Астра 1.6 или Фокус 1.6 или Аурис 1.4 мислам дека изборот е секогаш на страната на користеното возило.

Значи зборуваме за пола, до една класа повисоко возило од новото. Не за 4 класи. Значи со пари од Ц1, не се зема Е класа. Ама со пари од Аурис 1.4 се зема Авенсис 2.0 Д4д. И ќе ти остане нешто кеш за средување и сервис.
:)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #244 на: 15 Септември 2011, 13:45:16 pm »
Nazad vo temava pisav deka familijaren avtomobil za 25 K pozelno e da se zeme nov.
Pod ovaa suma..familijaren ili sportski...isklucivo poloven.
Kaj novive auta ima edna bezvezna granica do 20.000 kade navistina plakas mnogu, a dobivas malku..pogotovo pod hauba.
Moe mislienje so koe nemora nikoj da se slozi.
« Последно менување: 15 Септември 2011, 13:47:53 pm Stratro »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #245 на: 15 Септември 2011, 14:04:30 pm »
Значи зборуваме за пола, до една класа повисоко возило од новото. Не за 4 класи. Значи со пари од Ц1, не се зема Е класа. Ама со пари од Аурис 1.4 се зема Авенсис 2.0 Д4д. И ќе ти остане нешто кеш за средување и сервис.
:)

Ова е веќе ОК :)

Али повеќето што се за на старо место Ц1 би земале БМВ 320 со 300.000км, вратени на 120.000 и бог те знае каква историја, само за да возат БМВ, а подалеку од Охрид тешко дека ќе отидат (т.е. не им треба голема кола за долг пат).

Ние со Citroen ZX идевме по 1200км во еден правец на одмор, без клима, 1.1 мотор со мочани 60КС. Повеќе пати, не еднаш. И фала богу ништо ниту ми фалело, ниту сеа имам некакви трауми од тоа ;D

Затоа викам и мислам, за колку ќе имам заработено/заштедено, тоа ќе возам. Не сум против половна кола, ама сакам (ако можам) да возам нова, макар и класа помала или послаба.

Nazad vo temava pisav deka familijaren avtomobil za 25 K pozelno e da se zeme nov.
Pod ovaa suma..familijaren ili sportski...isklucivo poloven.
Kaj novive auta ima edna bezvezna granica do 20.000 kade navistina plakas mnogu, a dobivas malku..pogotovo pod hauba.
Moe mislienje so koe nemora nikoj da se slozi.
За 25к можев да добијам многу повеќе под хауба, половно секако :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #246 на: 15 Септември 2011, 14:23:00 pm »
Не се слагам со тоа дека колата треба да биде мерило на приходот/заштедата.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #247 на: 15 Септември 2011, 14:23:49 pm »
Da se precitiram od prethodno.

Familijarno vozilo vo ovoj cenoven rang bi odbral  NOVO..bidejki go kupuvam od pricina sto sum stanal familijaren covek, konjite , brojot na cilindri i kubicite ne se prvo mesto...ne planiram da se zamaram so kupi-prodaj dur ne i padnala cenata na kolata ..pa mislam deka e pametno da se kupi vozilo koe ke te tera do penzija ili dodeka imas zakonsko pravo da vozis...a treba i da mislis na polovno sportsko auto za sin ti.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #248 на: 15 Септември 2011, 14:27:34 pm »
Се согласувам стратро :)

Иначе Куоре, мислеше дека би одвоил повеќе од пригходот/заштедата за кола?

Јас мислам дека никогаш не би се позајмил, односно не би дал повеќе од што имам или ќе имам за кратко време, за кола, сеедно нова/половна. Затоа што за колата да ми прави ќејф треба без стегање и мислење да можам да ја одржавам на високо ниво, кога сакам да можам да ја провозам од ќејф. А не да ми прави мерак дур не се расипе, па после пак собирај пари за тоа, или да немам за бензин дека сум во дугови за колата.

Би влегол во дугови само за некретнина.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #249 на: 15 Септември 2011, 14:54:34 pm »
Се согласувам стратро :)

Иначе Куоре, мислеше дека би одвоил повеќе од пригходот/заштедата за кола?

Јас мислам дека никогаш не би се позајмил, односно не би дал повеќе од што имам или ќе имам за кратко време, за кола, сеедно нова/половна. Затоа што за колата да ми прави ќејф треба без стегање и мислење да можам да ја одржавам на високо ниво, кога сакам да можам да ја провозам од ќејф. А не да ми прави мерак дур не се расипе, па после пак собирај пари за тоа, или да немам за бензин дека сум во дугови за колата.

Би влегол во дугови само за некретнина.

   Конкретно мислев на тоа дека луѓето не секогаш целиот свој паричен капациет го пуцаат на кола. Аналогно на тоа, нова Џулиета и 4 години старо GT ќе пружат исто задоволство со таа разлика што првото ќе кошта 20 000 а второто 10 000 евра. Разликата може да ти обезбеди возење и одржавање во наредните 20 години.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #250 на: 15 Септември 2011, 15:55:58 pm »
Ааа, ова твоево е сосема логично, само будала сите пари што ги има би ги дал за кола. Можда ние ентузијастите би одвоиле повеќе од просечен човек, ама не се :)


Инаку тоа моето, колку ќе имам заштедено, толку ќе возам, не значи дека целата заштеда би ја дал за кола. Целата заштеда/заработувачка која сум ја тргнал за кола ќе ја дадам за кола, а тоа е само еден процент од целата заштеда. Сеедно дали е само 10% или 30-40-50 посто, зависи од приоритетите и од тоа што до тој момент сум купил.(обезбеден стан, уште еден за кирија и слично)

Просто кажано, сум уштедил 50к евра за 10 години работа(Македонија сме, јебига ;D ), од тие 50к, до 20к сум предвидил за кола. Муабетот ми е дека ќе дадам макс 20к, не 50 или не дај боже 70-80 :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #251 на: 15 Септември 2011, 16:09:58 pm »
Ах бре македонче :)
Гладна кокошка просо сонила...
Абе кој од кој попаметен, и двајцата на старо коли возите...
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ни бар коли возиме, а не косилица ко твојата. :D И биди задоволен што мама и тато биле доблесни и платежноспособни да ти ја купат ;)
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #252 на: 15 Септември 2011, 16:46:05 pm »
Ах бре македонче :)
Гладна кокошка просо сонила...
Абе кој од кој попаметен, и двајцата на старо коли возите...
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ни бар коли возиме, а не косилица ко твојата. :D И биди задоволен што мама и тато биле доблесни и платежноспособни да ти ја купат ;)
Задоволен исто како тебе! :)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4018
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #253 на: 15 Септември 2011, 18:34:43 pm »

Ама тоа е поентата, за под 15,000 евра изборот е екстремно мал, на граница со непостоечки. Останува  или некоја мала кола, која може да не ти врши работа ако бараш прва кола. Или ти останува тапа мотор кој нити прави задоволство нити е нешто преекономичен. Ти останува избор од некој застарен модел. И остануваат коли кои не ги бива. Заглавен си во тој квадрат на избор, и нема надвор. А понудата на користени возила е огромна. Немора БМВ или Мече ко што велиш. Може едноставно Акорд на старо или Авенсис, или Алфа, или Мондео. Тие според мене се ОК избор, од кои има сигурно и подобро, ама споредено со Астра 1.6 или Фокус 1.6 или Аурис 1.4 мислам дека изборот е секогаш на страната на користеното возило.

Значи зборуваме за пола, до една класа повисоко возило од новото. Не за 4 класи. Значи со пари од Ц1, не се зема Е класа. Ама со пари од Аурис 1.4 се зема Авенсис 2.0 Д4д. И ќе ти остане нешто кеш за средување и сервис.
:)

Што му фали на Меган дизел за под 15.000 или пак Астра класик со 1.6 бензин. Не гледам потреба за поголема кола(дури и овие се големи), за која би плакал поголема регистрација поскапо каско и поскап сервис, само поради тоа што кога одиш на одмор сакаш цела куќа да ја спаковаш во багажникот.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Половна кола VS Нова кола?
« Одговори #254 на: 15 Септември 2011, 18:40:10 pm »

Ама тоа е поентата, за под 15,000 евра изборот е екстремно мал, на граница со непостоечки. Останува  или некоја мала кола, која може да не ти врши работа ако бараш прва кола. Или ти останува тапа мотор кој нити прави задоволство нити е нешто преекономичен. Ти останува избор од некој застарен модел. И остануваат коли кои не ги бива. Заглавен си во тој квадрат на избор, и нема надвор. А понудата на користени возила е огромна. Немора БМВ или Мече ко што велиш. Може едноставно Акорд на старо или Авенсис, или Алфа, или Мондео. Тие според мене се ОК избор, од кои има сигурно и подобро, ама споредено со Астра 1.6 или Фокус 1.6 или Аурис 1.4 мислам дека изборот е секогаш на страната на користеното возило.

Значи зборуваме за пола, до една класа повисоко возило од новото. Не за 4 класи. Значи со пари од Ц1, не се зема Е класа. Ама со пари од Аурис 1.4 се зема Авенсис 2.0 Д4д. И ќе ти остане нешто кеш за средување и сервис.
:)

Што му фали на Меган дизел за под 15.000 или пак Астра класик со 1.6 бензин. Не гледам потреба за поголема кола(дури и овие се големи), за која би плакал поголема регистрација поскапо каско и поскап сервис, само поради тоа што кога одиш на одмор сакаш цела куќа да ја спаковаш во багажникот.
Епа тоа е ако си фамилијарен човек ти треба голема кола .