Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Замисли да си кола и да ти вградат плин
Така ако гледаш чим си отворил мотор најдобро ремонт да правиш.
Цитат: Klen на 22 Јануари 2017, 10:53:51 amТака ако гледаш чим си отворил мотор најдобро ремонт да правиш.ако е добар мајстор,сам ќе ти предложи ремонт на глава.Сега зависи и од тоа колку си спремен со пари.Затоа велам,доколку си спремен со пари,пожелно е комплетно предихтување на глава и рамнење.За ремонт на цел мотор треба прво да имаш проблем со моторот.Јас ремонт на глава на мотор го сваќам како превенција и неодминлив зафат на 200.000км.
Цитат: Auto Car Care на 22 Јануари 2017, 11:16:34 amЦитат: Klen на 22 Јануари 2017, 10:53:51 amТака ако гледаш чим си отворил мотор најдобро ремонт да правиш.ако е добар мајстор,сам ќе ти предложи ремонт на глава.Сега зависи и од тоа колку си спремен со пари.Затоа велам,доколку си спремен со пари,пожелно е комплетно предихтување на глава и рамнење.За ремонт на цел мотор треба прво да имаш проблем со моторот.Јас ремонт на глава на мотор го сваќам како превенција и неодминлив зафат на 200.000км.Што значи тоа ремонт на глава?Sent from my iPhone using Tapatalk
Да де и мене ме зачуди, мислам дека главата не се отвара уопште така? Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.youtube.com/watch?v=ysviEZd746E
Па за тоа праиме муабет цело време бе другар...тоа е мојот проблем...
Не дека многу се разбирам јас, но навистина ни е тапа јазикот за вакви работи неможеш со човек да се разбереш за што зборуваш, секој си има свој дијалект за овие работи. Ни треба малце стандардизација.
VIKTOR REINZ е the king во тој дел.Најдобрите дихтунзи.Јас мислам дека кога се отвора глава на мотор,пожелно е цел сет да се земе и да се израмни глава и сицеви да се очистат и вентили да се шлајфаат и полираат.Цел сет превентивно на 200.000км летото го сменив на хантијата и ремонт на глава.Сетот беше 8.600ден комплет дихтунзи и триста чуда други внатре.Комплет све искочи 200евра.Раат сега наредните 100.000км.
те разбирам јас.Знам за што се прави муабет.Ама темава е поврзана со твојот проблем.Има случаеви каде што менување на дихтонг на поклопец од вентили нема да заврши работа.Може и тој новиот да ти го пробие пак.Доколку има луфта на лежиштето на вентилите,од каде што ќе ти се ствара декомпресија под поклопецот на вентили и за кратко повторно ќе имаш течење масло од тој дел.Јас сакам да ви посочам на проблемите од искуство.Знам што е темава добро.Е сега ти прати понатаму,доколку ти избие пак тој дихтунг,думај ми ја думава што ви ја споделив.Прашај паталец а не гаталец
Цитат: Auto Car Care на 22 Јануари 2017, 10:51:24 amVIKTOR REINZ е the king во тој дел.Најдобрите дихтунзи.Јас мислам дека кога се отвора глава на мотор,пожелно е цел сет да се земе и да се израмни глава и сицеви да се очистат и вентили да се шлајфаат и полираат.Цел сет превентивно на 200.000км летото го сменив на хантијата и ремонт на глава.Сетот беше 8.600ден комплет дихтунзи и триста чуда други внатре.Комплет све искочи 200евра.Раат сега наредните 100.000км.Цитат: Auto Car Care на 22 Јануари 2017, 13:51:16 pmте разбирам јас.Знам за што се прави муабет.Ама темава е поврзана со твојот проблем.Има случаеви каде што менување на дихтонг на поклопец од вентили нема да заврши работа.Може и тој новиот да ти го пробие пак.Доколку има луфта на лежиштето на вентилите,од каде што ќе ти се ствара декомпресија под поклопецот на вентили и за кратко повторно ќе имаш течење масло од тој дел.Јас сакам да ви посочам на проблемите од искуство.Знам што е темава добро.Е сега ти прати понатаму,доколку ти избие пак тој дихтунг,думај ми ја думава што ви ја споделив.Прашај паталец а не гаталец Нејќам да им го праам ова на луѓе навистина ама на тебе морам зашто премногу си арогантен и мислиш дека секогаш си во право. И да си, треба малце скромонст да се покаже, не само јас никој друг пушете го курот на господ десна рака сум. До толку да си самобендисан да нејќеш ни да прифатиш дека грешно си разбрал па да муеаматер...