Полесно ќе запали кога е поврзан плус со плус, а минус директно на мотор отколку на акумулатор бидејки така првично го полниш испразнетиот акумулатор на возилото кое е со испразнет акумулатор, ќе го избегнеш отпорот од празниот акумулатор особено ако пробуваш да запалиш возило кое бара поголем капацитет од возилото со кое пробуваш да го полниш.
Тестирано ова баш пред повеќе од една недела, таткоми со службен VW Transporter 2.4 diesel директно на клеми нејќе да чуе од верглање, камо ли да запали.
Ставање минус директно на мотор, со потешкотии завергла и запали, сепак мојот акумулатор е 60 Ah, a за 2.4 дизел најмалку 100 Ah акумулатор е потребен, таков и имаше во моментот кога пробувавме да го запалиме.