Прашање е на време кога АО ќе поскапи а за 100%укинување на ЗК, нема ни да стане збор...
АО е регулирана од АСО, цените се непромемети од време диносауруси додека сите знаеме колку чини фар на денешна кола или колку се поскапени авто лимарите/лакерите. Осигурителните компании се најчесто или на 0 или во загуба со АО. Зелен картон е посебна приказна, ќе платиш 60/90 евра, една незгода во странство не е под 3000 евра. Така да, треба промени многу во овој дел, мене ако ме прашува некој треба цената да е врзана со профилот на шоферот, историја на незгоди, сообраќајни казни и сл па потоа со самата кола, треба да има посебно АО и данок на луксуз, нема поента кола од 100к да има трошоци за сопственикот исти како некоја од 20к
Потоа би направил повеќе категории на ЗК, 90% од бас возиме во Балкан, каде при незгода цените се пониски, па таа да е поприфатлива додека некоја за Европа да е со поприспособени цени
Има мн за анализа и менување...