Автор Тема: Избор на соодветна бош пумпа VP44  (Прочитано 9537 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #30 на: 25 Јуни 2014, 12:35:42 pm »
Еве го фајлот со параметрите при возење
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #31 на: 25 Јуни 2014, 13:18:44 pm »
Фала многу професоре!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #32 на: 26 Јуни 2014, 12:48:50 pm »
Еве го бројот на електрониката на пумпата
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #33 на: 27 Јуни 2014, 09:15:46 am »
Она што уште ме интересира е дали има разлика во дизните помеѓу X20DTL (60KW) и Y20DTH (74KW) или се дизните исти? Надворешно физички се целосно идентични што незначи дека се и исто функционални и ефикасни
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #34 на: 08 Јули 2014, 17:11:03 pm »
Proff што направи ?

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #35 на: 08 Јули 2014, 22:25:06 pm »
Ништо. По некои форуми каде што прашував и испратив csv фајл од OPCOM-от ми гарантираат дека не е проблемот бош пумпата туку турбото е нон стоп активно со притисок од 1.8-1.9 дури и кога не е притисната педалата за гас... Значи притисокот според нив би требало да опаѓа на 0.9-1.0 бари кога турбото не треба да е активирано но тоа никогаш не се случува. Искрено незнам што е проблемот и зошто е тоа така :(
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #36 на: 09 Јули 2014, 00:18:17 am »
Јас имам податок дека кај тебе турбото е друг тип и треба да полни 1.1 бари а кај мене 0.9 бари, тоа 1.8-1.9 бар многу е .....Да не ти е тоа така оти имаш направено ремап ......

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #37 на: 09 Јули 2014, 02:31:27 am »
Не е турбото со 1,8-1,9. Тоа е апсолутниот притисок - атмосферски + од турбото. Атмосферскиот рачунај го 0,8-0,9 и притисокот од тирбото уште толку, и ете ги 1,8.
@proff, да не те зеза MAP сензорот, па цело време да ти покажува 1,8 бари, а уствари да нема врска...?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #38 на: 09 Јули 2014, 22:25:58 pm »
Можно е да е MAP сензорот тој не ми е сменет но не го јавува како грешка ниту пак воопшто појавува некаква грешка. Треба да најдам друг секако исправен па а направам нова снимка при возење и да ги споредам параметрите со претходната т.е. со мојот мап сензор
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #39 на: 09 Јули 2014, 22:29:20 pm »
Јас имам податок дека кај тебе турбото е друг тип и треба да полни 1.1 бари а кај мене 0.9 бари, тоа 1.8-1.9 бар многу е .....Да не ти е тоа така оти имаш направено ремап ......
Тоа што го кажа Simo е точно така. Со ремапот наводно притисокот е зголемен само за 0.1 бар така да макс би дошло до 2 бари како и што иди само што воопшто не опаѓа  ниту кога не притискам гас
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #40 на: 09 Јули 2014, 22:41:30 pm »
само што воопшто не опаѓа  ниту кога не притискам гас

Ова ми го мати умот, затоа се сомневам на МАП-от. Тој ако покажува вредности во рамки кое ЕКУ-то ги третира како нормални, тогаш нема да „фрли“ грешка. Само дава погрешни вредности кои се во рамки прифатливи за еку. Секако, може да ставиш и манометар на усисна грана, па да го пратиш притисокот и аналогно малце....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #41 на: 09 Јули 2014, 22:49:10 pm »
Тоа со манометарот во моментот ми е непотребно ангажирање, а логиката како размислуваш има смисла. Немам мерач на вакуум за со него да го проверев сензорот. Вака ми останува да пробам со друг или на невидено да го сменам па како ќе е така.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #42 на: 09 Јули 2014, 22:54:51 pm »
Najverojatno e rasipan bidejki nemoze vo ler ili pri normalno vozenje primer 2000 rpm da ima tolkav pritisok. Ednostavno mema dovolno izduvni gasovi.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #43 на: 09 Јули 2014, 23:10:54 pm »
Можно е... ќе пробам со друг. OPCOM-от има три колони при снимањето на параметрите
Barometer Sensor                Boost Pressure Command               Boost Pressure
Која од овие колони се однесува на МАП сензорот, а која на турбината?
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #44 на: 10 Јули 2014, 00:24:37 am »
Треба да е првото за мап от.