Автор Тема: Избор на соодветна бош пумпа VP44  (Прочитано 9895 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #45 на: 10 Јули 2014, 00:53:57 am »
Еве дел од податоците

Barometer Sensor   Boost Pressure Command   Boost Pressure
bar   bar   bar
0.9   1.8   0.9
0.9   1.8   0.9
0.9   1.8   0.9
0.9   1.8   1
0.9   1.8   1.1
0.9   1.8   1.1
0.9   1.9   1.6
0.9   1.9   1.7
0.9   1.9   1.8
0.9   1.9   1.8
0.9   1.9   1.5
0.9   1.9   1.7
0.9   1.9   1.8
0.9   1.9   1.9
0.9   1.9   2.2
0.9   1.9   2.3
0.9   1.9   2
0.9   1.9   1.9
0.9   1.9   1.9
0.9   1.9   1.9
0.9   1.9   2
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #46 на: 10 Јули 2014, 03:11:08 am »
Barometer Sensor ти е за надворешниот, атмосверски воздушен притисок

Boost Pressure Command е зададен притисок за турбината

Boost Pressure е бустот кој е добиен од турбината, односно она што го чита MAP сензорот.


Во целата приказна, ти фали и RPM за да биде се комплетно :) - Ова погоре е претпоставувам од 1000 до 5000рпм, со инкремент за 200рпм



2 бари на 5000рпм, со стандардна турбина е просто невозможно од ниеден аспект, нема шанса да издржува толку буст за толку долг временски период...тоа што MAP-от го чита е апсолутен притисок, така да ти имаш некој пик буст од 1.3-1.4 bar (поради каснење на растеретниот вентил, односно Wastegate Actuator --> Wastegate) и да речиме константен буст околу 0.9 bar, што мислам дека е сосема воред.

Доколку можеш да направиш еден лог фајл, каде би ги имало сите овие параметри + Engine RPM, би било одлично. - Веќе го имало, се извинувам


Друга работа, турбото, кога ќе ја пуштиш туражата и на лер гас креира вакум, и се ствара негативен притисок, обично околу -0.5 до -0.8 bar, што значи тоа што го пишале дека бустот паѓа на 0.9, е всушност -0.8 bar, перфектно како што треба (од тука аналогијата дека MAP сензорот чита абсолутен притисок)


Според ова, и податоците од погоре (претпоставувам тоа погоре е измерена вредност), мое мислење е дека немаш никаков проблем ни со сензорот (обично се јавува Boost signal out of range) ни со турбината :)


PS. Доколку имаш сомнеж во сензорот, имам механички буст-метар (манометар), доколку ти треба, слободно јави ми се било кога

PPS. Ако турбината врти цело време и при пуштена гас, досега ќе беше отидена со гаранција. За тоа, треба да имаш Anti-lag систем, кој би го овозможил ова и тоа софтверски + хардверски изведено (нешто во стил на WRC)


« Последно менување: 10 Јули 2014, 03:36:49 am FilipM »
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #47 на: 10 Јули 2014, 07:53:45 am »
2   4   5   6   7   0   0.00   0
Accelerator Position Sensor Signal   Mass Air Flow Sensor   Barometer Sensor   Boost Pressure Command   Boost Pressure   Desired Engine Idle Speed   Engine Speed   Vehicle Speed
%   mg/strk   bar   bar   bar   RPM   RPM   km/h
0   320   0.9   1.8   0.9   800   802.00   0
0   428   0.9   1.8   0.9   800   801.00   0
49.1   427   0.9   1.8   0.9   800   1.61   0
22.6   487   0.9   1.8   1   877   1.67   11
31.3   499   0.9   1.8   1.1   897   1.90   13
32.9   527   0.9   1.8   1.1   900   2.05   14
45.3   766   0.9   1.9   1.6   900   3.13   24
50.7   798   0.9   1.9   1.7   900   3.44   26
49.5   840   0.9   1.9   1.8   900   3.73   28
41.7   830   0.9   1.9   1.8   900   3.88   30
0   728   0.9   1.9   1.5   900   3.43   32
80.5   852   0.9   1.9   1.7   900   2.71   33
87.3   799   0.9   1.9   1.8   900   2.54   36
87.2   910   0.9   1.9   1.9   900   2.73   39
87.3   990   0.9   1.9   2.2   900   2.98   42
87.5   1.006   0.9   1.9   2.3   900   3.24   46
86.8   901   0.9   1.9   2   900   3.48   51
87.3   865   0.9   1.9   1.9   900   3.70   55
79.6   855   0.9   1.9   1.9   900   3.90   58
82.2   824   0.9   1.9   1.9   900   4.13   62
99.6   836   0.9   1.9   2   900   4.32   65
56.3   815   0.9   1.9   1.9   900   4.35   68
0   723   0.9   1.9   1.6   900   3.90   70
96.3   817   0.9   1.9   1.7   900   3.28   71
100   911   0.9   1.9   2.1   900   2.96   73
100   819   0.9   1.9   1.9   911   3.05   75
100   866   0.9   1.9   1.9   931   3.15   77
86.5   831   0.9   1.9   1.9   950   3.65   90
100   840   0.9   1.9   1.9   950   3.74   92
100   828   0.9   1.9   1.9   950   3.82   94
85.5   811   0.9   1.9   1.9   932   3.91   96
0   713   0.9   1.9   1.6   900   3.61   97
87.4   723   0.9   1.9   1.5   900   3.17   98
100   868   0.9   1.9   2   900   2.80   99
100   834   0.9   1.9   1.9   950   2.98   105
100   837   0.9   1.9   2   950   3.01   106
100   841   0.9   1.9   1.9   950   3.19   113
100   832   0.9   1.9   1.9   950   3.21   114
100   842   0.9   1.9   1.9   950   3.25   115
38.5   841   0.9   1.9   1.9   950   3.26   116


Eве ти доополнителни податоци "професоре" но факт е дека во колоната за притисокот на турбината тој е константно 1.8-1.9 :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #48 на: 10 Јули 2014, 11:58:56 am »
0   728   0.9   1.9   1.5   900   3.43   32
0   723   0.9   1.9   1.6   900   3.90   70
0   713   0.9   1.9   1.6   900   3.61   97


Бустот паднал, не до толку да прави вакум, меѓутоа како што напишав погоре, невозможно е цело време да има полн буст. :)



Еве како се врзува мојот буст метар, провери дали има некаде слична вакум линија кај тебе...ако нема, ќе мораш да дупниш црево (Turbo --> IC // IC --> Engine)





I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #49 на: 10 Јули 2014, 17:55:42 pm »
Сепак ќе почекам да најдам пумпа со број 015.
Еве еден одговор за мојот проблем од бугарски форум

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=54891&st=0
В тази тема е подробно описан ремонта на помпа от твоя тип. Още в началото е описано че за Х моторите(евро2) помпите са с означение 004,009 или 011.
 Твоя мотор би трябвало да е Y (т.е. Евро3), за него помпите са със номер завършващ на 015 и 016. От там сигурно идват и проблемите ти. Софтуера може и да е хубав но е поставен във неподходящ комп.
 Можеш според мен да се позаинтерисуваш от вариант да смениш софта според помпата и да тунинговаш него.
 И пак ми е много чудно как въобще е работила. Аз веднъж се заблудих и на Комбо сложих софт от Астра, е не запали изобщо. Върнах се по стъпките си и видях какво съм направил, оправих я без проблем и човека си я кара още. Поздрави!
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #50 на: 17 Август 2014, 00:39:53 am »
Ако е механички исправна твојата пумпа мислам дека ќе може да се стави друга електроника, за тоа ќе треба да прашам а може и да најдеме друга од 015.

Stig, ја имаш ветената информација?
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен bulaov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #51 на: 18 Ноември 2014, 16:35:04 pm »
Здраво,  имам едно прашање. Имам опел астра 2.0 DTI 2000 год. Пред извесно време на сред вожња се изгаси не сакаше да пали, после едно 20 мин запали тераше до негде, ама се јавува проблем се појавува сијаличка за издув на гасови (онаа жолта како пумпа)  кога ќе надмине 2500 обртаи , и при тоа како да гуши и паѓаат обртаите,трокира  и се гаси. Бев на неколку дијагностики компјутерски , заклучок е дека е нешто со сензор(електроника) на бош пумпа за обртаите или така нешто  и сите ме упатуваат во кавадарци . Се јавив таму , ми викаат 500 евра само електрониката , а ако е и механичи оштетена 700 евра . Дали може да ми каже некој ако идам на варијанта половна бош пумпа каде може низ Скопје да се најде асален човек од кај што може да земам таква пумпа инаку на пумпата последните бројки се 011 ( би идел на оваа варијанта  и да му ја однесам на овој во кавадрци кој ми гарантира дека е електрониката ,а он за да ќари да ми рече дека е и механиката и да си ги дадам плус 200 евра ) ЗНАМ многу тупам ама барам искрен совет . Поздрав и секое добро

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #52 на: 18 Ноември 2014, 18:34:36 pm »
Не знам половна колку ќе ти се погоди тоа е мачка у вреќа најдобро е репарација по мене.....

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #53 на: 18 Ноември 2014, 18:54:52 pm »
Македонче безмилосно дере, нема милост, жал, сочуство... Однеси ја у Бугарија да ти ја средат или купи репарирана од таму. Пребарај малку низ темиве, имаше еден член Бугар кој пишуваше за ова. Со среќа!
btw У скопје има еден Стојче кој го викаат стотче, пошто најмалата интервенција му е толку :) Сега син му работи, одлични се и имаат опрема, ама ...
П.С. Провери кај marsher да не има „вишак“ таква пумпа ;)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #54 на: 18 Ноември 2014, 19:09:08 pm »
Колку летнал тој од Кавадарци во облаци тоа да се чудиш... Истата интервенција во Бугарија, во Сандански има добар бошиста што го работи западниот регион на Бугарија и зима околу 150- 200 евра само не ме факај за збор дали за комплет репарација или само за електрониката.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #55 на: 18 Ноември 2014, 21:52:42 pm »
Србите не го работат ова, каде беше она, Ужице?

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #56 на: 18 Ноември 2014, 21:58:38 pm »
Го работат.....во Ужице е турбо центарот за репарација на турбини а најдобар за репарација на бош пумпи во србија е Бош сервисот на мајстор Никола во Шабац .....со него соработува и Маршер и многу други мајстори, ги праќаат таму и му ги враќаат средени ......ако може да ја однеси таму ќе помине поефтино од тука и ќе биде добро средена .....

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #57 на: 18 Ноември 2014, 22:36:05 pm »
Тоа се тие вредни информации.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #58 на: 18 Ноември 2014, 22:46:06 pm »
Ах алчно македонче, малку слава и замина в облаци со цените. Е сега има "будали" што ги начекува на маката па си заработува еден куп пари.

Отсутен bulaov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Избор на соодветна бош пумпа VP44
« Одговори #59 на: 19 Ноември 2014, 01:14:07 am »
Ок фала ви ќе видам што ќе одлучам.Поздрав