Гласање

Кој е според вас најдобриот компакт

VW Golf 1.6 TDI CR
42 (32.6%)
Renault Megane 1.5 DCI
12 (9.3%)
Ford Focus 1.6 TDCI
14 (10.9%)
Opel Astra 1.7 CDTI
24 (18.6%)
Fiat Bravo 1.6 Mjet
14 (10.9%)
Peugeot 308 1.6 HDI
7 (5.4%)
Citroen C4 1.6 HDI
7 (5.4%)
Seat Leon 1.6 TDI CR
9 (7%)

Вкупно гласови: 129

Автор Тема: Најдобар Европски Компакт  (Прочитано 75570 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #210 на: 05 Септември 2011, 18:13:36 pm »
Нема спор дека новата Астра е добра скоро колку Голф и Фокус.

Супер е!!!

Ја имам осетено... и тоа турбото 2.0 иде иде... па не застанува...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #211 на: 05 Септември 2011, 18:32:07 pm »
Pretjeranog iznenađenja nema – Hrvati su ludi za Opelom, koji je lani bio najprodavaniji u čak 10 županija

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Pretjeranog iznenađenja nema – Hrvati su ludi za Opelom , koji je lani bio najprodavaniji u čak 10 županija, dok je u ostalima uglavnom među top tri najtraženije marke.

Posebnu ljubav prema tvrtki iz Russelsheima gaje stanovnici Vukovarsko-srijemske županije, gdje je svaki četvrti auto na prednjoj masci imao poznati znak munje. Jednaku dominaciju ostvario je još jedino Volkswagen , u njima najsklonijoj Požeško-slavonskoj županiji. Ipak, zanimljivo je registrirati procvat ljubitelja Chevroleta (prvi u čak tri županije), koji se može objasniti činjenicom da korejska tvrtka nudi sve kvalitetnije, a cijenom još uvijek prilično diskontne modele.

Ја 20 години ко шо паметам, Опел увек им е најпродаван, но не за друго. Подостапен е од Голф ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #212 на: 05 Септември 2011, 18:33:42 pm »
tocno, poslednite 20 godini Opel e najkupuvan vo Hrvatska.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #213 на: 05 Септември 2011, 18:42:26 pm »
tocno, poslednite 20 godini Opel e najkupuvan vo Hrvatska.
е нечеш,последните 2-3 години Опел е на првото место,а пред 5-6 години беше Рено
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #214 на: 06 Септември 2011, 12:29:01 pm »
VW отсекогаш важел за најдобар избор, но бил скап. И тоа беше картата на која играше конкуренцијата. Со Голфот 6ка се потрудија да ја намалат цената на производство и да го зголемат квалитетот на изработка, тоа е најголемата разлика од 5ката. 18-19.000 евра за комплетно наполнет хајлајн Голф со Дизел мотор била мислена именка. (Слика доле) Воедно подобреното возно искуство и акустиката во возилото на највисоко ниво, доловува чувство на префинетост и рафинираност. Мене посебно ми се допаѓа тишина во кабината и што потивко патување при високи брзини на автопат. Новите дизели, конкретно 1.6 ги држи повеќето рекорди за најмала потрошувачка во неколку возила, од кои прв беше Пасатот. Ако се земе фактот дека ТДи е изборот на секој кој сака економичност, јасно е дека со 6ката тоа е уште по нагласено. :)





Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #215 на: 06 Септември 2011, 13:01:21 pm »
Vozev  i 1.6 benzinec Golf VI..i nova Astra 1.6.
 I dvete se dosadni.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #216 на: 06 Септември 2011, 13:17:10 pm »
Vozev  i 1.6 benzinec Golf VI..i nova Astra 1.6.
 I dvete se dosadni.
Несомнено, а и трошат дупло од нивните дизелски браќа.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #217 на: 06 Септември 2011, 15:06:05 pm »
VW отсекогаш важел за најдобар избор, но бил скап. И тоа беше картата на која играше конкуренцијата. Со Голфот 6ка се потрудија да ја намалат цената на производство и да го зголемат квалитетот на изработка, тоа е најголемата разлика од 5ката. 18-19.000 евра за комплетно наполнет хајлајн Голф со Дизел мотор била мислена именка. (Слика доле) Воедно подобреното возно искуство и акустиката во возилото на највисоко ниво, доловува чувство на префинетост и рафинираност. Мене посебно ми се допаѓа тишина во кабината и што потивко патување при високи брзини на автопат. Новите дизели, конкретно 1.6 ги држи повеќето рекорди за најмала потрошувачка во неколку возила, од кои прв беше Пасатот. Ако се земе фактот дека ТДи е изборот на секој кој сака економичност, јасно е дека со 6ката тоа е уште по нагласено. :)

Ќе сакаш ли да објасниш како....? Те молам!

Едното со другото не оди!

Пошто ако знаеш како, ќе бидеш еден од побогатите луѓе на планетава.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7244
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #218 на: 06 Септември 2011, 15:12:54 pm »
Една од опциите е ефтина работна сила ...

Пример, ке го склопуваат надвор од ЕУ, да речеме Македонија ... Наместо минимум 2500 Е плата на Германец, ке квалификуваат ХХ Македонци, кои ке работат исто колку еден Германец, гледано на  плата ...

Ке има огромни трошоци за преселба на производство, но гледано на подолг временски период, ке се исплати ..

Слично како што направија Џонсон Контрол ...

Нема спор дека новата Астра е добра скоро колку Голф и Фокус.

Супер е!!!

Ја имам осетено... и тоа турбото 2.0 иде иде... па не застанува...

Се пуштив со таква од Велес накај Скопје, може да кажам дека бев пријатно изнаден како се држи на пат на големи брзини, или па до улавиот шофер беше ...
« Последно менување: 06 Септември 2011, 15:15:31 pm Tommy »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #219 на: 06 Септември 2011, 15:14:24 pm »
Гледај го видеото. Поефтини матерјали кои имаат подобри карактеристики. Наместо да се користи 2цм звучкна изолација од 50е квадрат се користи 4цм изолација од 10е квадрат. Половина од цената, а подобри својства. Зголемена тежина на целата кола од ~900 грама. Наместо 1.9 турбо, 1.6 турбо со висока ефикасност. Поефтино, а слични својства.

Тоа се прави во сите индустрии, постојано. Не само автомобилската. Само во случајот тоа има беше примарно кај 6ката, заедно со задржување на пониска тежина. Затоа Голфот е меѓу најлесните во класата. Се тоа кога ќе се собере, ќе резултира со подобри перформанси и помала потрошувачка од истиот мотор. Комбинирано со ултра тивка кабина и врвна завршна обработка = Голф 6.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #220 на: 06 Септември 2011, 15:27:01 pm »
Гледај го видеото. Поефтини матерјали кои имаат подобри карактеристики. Наместо да се користи 2цм звучкна изолација од 50е квадрат се користи 4цм изолација од 10е квадрат. Половина од цената, а подобри својства. Зголемена тежина на целата кола од ~900 грама. Наместо 1.9 турбо, 1.6 турбо со висока ефикасност. Поефтино, а слични својства.

Тоа се прави во сите индустрии, постојано. Не само автомобилската. Само во случајот тоа има беше примарно кај 6ката, заедно со задржување на пониска тежина. Затоа Голфот е меѓу најлесните во класата. Се тоа кога ќе се собере, ќе резултира со подобри перформанси и помала потрошувачка од истиот мотор. Комбинирано со ултра тивка кабина и врвна завршна обработка = Голф 6.

Гледав...имам гледано...и затоа прашав.
Минатата година имаше во Женева на самеот за автомобили, предавање на тема Намалување на цена = Намалување на квалитет ?

Тоа што ти го спомна е типично штедење со цел да се намали цената и да се биде поконкурентен а во обид да не се загуби многу во квалитет или бар да се одржи на исто ниво.
Даунсајзингот исто така е мерка која што е принудно спроведена скоро кај сите прозводители со цел заштеда при изработка на моторот.
Но за жал...као што рече еден од предавачите...колку и да се трудат автомобилските компании да го прикажат тоа како подобрување на квалитетот на возилата, развивање на еколошката свест кај прозводителите или не знам што, вистината и целта е една.....ПОНИСКИ ЦЕНИ ЗА СМЕТКА НА ПОМАЛКУ ВЛОЖЕНИ МАТЕРИЈАЛИ....НЕ РЕТКО И НА СМЕТКА НА КВАЛИТЕТОТ...СО ЦЕЛ ПАК ДА СЕ ОСТАНЕ КОНКУРЕНТЕН НА ДЕНЕШНИОТ ПАЗАР, КАДЕ ИСТОЧНИТЕ ГИГАНТИ, СО ПРИФАТЛИВ КВАЛИТЕТ ПО ЕНОРМНО НИСКИ ЦЕНИ, СЕ ПОВЕЌЕ УСПЕВААТ ДА СЕ ПРОБИЈАТ.
« Последно менување: 06 Септември 2011, 15:28:41 pm Sportex »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #221 на: 06 Септември 2011, 15:37:56 pm »
Примарно заштедата на цена кај Голф 6 е добиена со намалување на времето потребно да се произведе колата. Не е нешто посебно многу штедено на материјали.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #222 на: 06 Септември 2011, 15:40:20 pm »
Германците обично не штедат на материјал , ама затоа цените им се скапи .

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #223 на: 06 Септември 2011, 15:44:02 pm »
Па не реков како е, само сакам да ме увери Дени како тоа да се намали цената со заштеда на материјали а при тоа не само да не се загуби на квалитет туку квалитеот и да се подобри...?
Не е битно дали се работи за прозиводтство на автомобили, јакни, чевли или што и да е.

Луѓето цели експертски тимови составуваат за да намалт барем малку од цената на чинење...не е тоа баш туку така лесно.

Човекот на предавањето кажа на крај...За жал технологијата на прозиводството на материјали за авто индустријата се уште не е доведена до ниво каде ќе може да се произведат многу квалитетни материјали по прифатливи или ниски цени, за да приматот пофторно го презедат подобрата технологија, поголемото искуство и традицијата.

« Последно менување: 06 Септември 2011, 15:47:15 pm Sportex »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобар Европски Компакт
« Одговори #224 на: 06 Септември 2011, 15:45:05 pm »
Тоа е тајната меѓу одлично извршена работа и добиени подобри резултати. И доволно извршена работа и добиени половични резултати. Ако се вложи доволно ум на правите места, се доаѓа до генијални решенија. А огромен број од нив се применети во некои возила.
Се приметува кога едно возило е правено со умисла, а кога е правено колку да се направи. Од километар. :)

Скратено кажано, инвестирање во идеи кои резултираат со поефтини решенија со подобар квалитет.