Автор Тема: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned  (Прочитано 190439 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #885 на: 28 Март 2015, 14:36:13 pm »
Мене звукот ми е сосема океј. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #886 на: 28 Март 2015, 18:07:51 pm »
Одличен звук има, му годи плин на ауспухот.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #887 на: 10 Септември 2015, 13:14:32 pm »
Инсталиран фабрички заден лонец :) Бубе нека си стави пак високо-проточен кога ќе ја добие  ;D



Заменете свеќици со оригинални



Исчистена клапна


Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #888 на: 10 Септември 2015, 13:21:28 pm »
Оти бе Џиџи се откажа од звукот? :)
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #889 на: 10 Септември 2015, 13:22:37 pm »
Стварно, што така? Баш фин, не-инвазивен звук имаше додадениот лонец.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #890 на: 10 Септември 2015, 14:25:40 pm »
Ма знам, ама возам кратки релации и уште незагреана ја гасам, се створија кондензати и лонецот скапа. Требаше или да ставам друг ист таков ASSO или да го вратам фабричкиот. Да не бев во инвестиции со викендичката сигурно ќе ставев, ама у моментов морав да го вратам оригиналниот кој веќе ми стоеше у гаража и некое време вака ќе тера :( Здравје! :)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #891 на: 10 Септември 2015, 14:30:55 pm »
Хах, па нели требаше да се иноксни лонците, или јас нешто погрешно сум разбрал?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #892 на: 10 Септември 2015, 14:34:50 pm »
Иноксен е украсниот завршеток. Тој си го задржав, 50 евра мислам дека беше :) Сакав да го завари на оригиналниот ради изглед, ама нешто не можеше ради димензиите, па ќе смислам нешто што да му правам понатаму.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #893 на: 10 Септември 2015, 14:36:30 pm »
Фактички украсчето им е 70% од цената, еба им лонците ..

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #894 на: 10 Септември 2015, 14:37:24 pm »
Иноксен лонец за 50-100е не наоѓаш,околу 500-600е да.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #895 на: 10 Септември 2015, 14:38:13 pm »
Овој беше ако памтам добро околу 7000 денари. Комплетен инокс мислам дека е околу 400 евра.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #896 на: 10 Септември 2015, 14:39:50 pm »
Иноксен е украсниот завршеток. Тој си го задржав, 50 евра мислам дека беше :) Сакав да го завари на оригиналниот ради изглед, ама нешто не можеше ради димензиите, па ќе смислам нешто што да му правам понатаму.
Toa e тоа. Другото не е ни потребно.

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Re: Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #897 на: 10 Септември 2015, 18:09:23 pm »
Инсталиран фабрички заден лонец :) Бубе нека си стави пак високо-проточен кога ќе ја добие  ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Заменете свеќици со оригинални

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Исчистена клапна

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Djidji,  so sto ja cistese klapnata? I daki treba da se vadi pru cistenje i koja e postapkata za toa...?

A ustvari sto se dobiva so vistenjeto na klapnat?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #898 на: 10 Септември 2015, 19:13:26 pm »


Се олабавува стегата на цревото после МАФ сензорот и стегата над клапната, се вадат од „штипките“ двете цревца што се припоени уз главното црево (дебелото над клапната) да не сметаат и се дига цревото за довод на воздух нагоре. Се прска со спреј како на сликата или карбуратор клинер директно над лептирот и околу него. Со прст се притиска лептирот за да се отвори и може да се испрска од внатре. Спрејот е лесно испарлив па не е потребно пребришување. Се чека неколку минути да испари, се враќа се по обратен редослед назад и се пали колата без гас. Можно е да биде зголемена и нерамномерна гаста некое време, но брзо ќе се смири.
Доколку клапната е доста прљава, може да се упали колата (еден да има внатре у возило) и на 3000 обртаи да се шприцнува во интервали директно во клапната. У овој случај на таблата ќе се појави грешка од МАФ сензорот.
Ова беше полесната и побрза постапка, а за детално чистење мора да се извади цел throttle body (пази на гумицата), откачат приклучоците за антифриз и отштрафат четирите штрафа, па на раат на маса да се светне. Да се исшприца и внатре во усисната грана, како и во цревата за довод на воздух и иберлауфот.
Ова се прави пошто Астрата нема уљен сепаратор, па уљните пареи одат у клапната и ја запрљуваат, па не може да се направи соодветна смеша со гориво, лер гасот варира, моторот работи нерамномерно...
Се добива подобар одзив на гас, помирна работа на моторот и задоволено его :)

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #899 на: 10 Септември 2015, 21:08:05 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Се олабавува стегата на цревото после МАФ сензорот и стегата над клапната, се вадат од „штипките“ двете цревца што се припоени уз главното црево (дебелото над клапната) да не сметаат и се дига цревото за довод на воздух нагоре. Се прска со спреј како на сликата или карбуратор клинер директно над лептирот и околу него. Со прст се притиска лептирот за да се отвори и може да се испрска од внатре. Спрејот е лесно испарлив па не е потребно пребришување. Се чека неколку минути да испари, се враќа се по обратен редослед назад и се пали колата без гас. Можно е да биде зголемена и нерамномерна гаста некое време, но брзо ќе се смири.
Доколку клапната е доста прљава, може да се упали колата (еден да има внатре у возило) и на 3000 обртаи да се шприцнува во интервали директно во клапната. У овој случај на таблата ќе се појави грешка од МАФ сензорот.
Ова беше полесната и побрза постапка, а за детално чистење мора да се извади цел throttle body (пази на гумицата), откачат приклучоците за антифриз и отштрафат четирите штрафа, па на раат на маса да се светне. Да се исшприца и внатре во усисната грана, како и во цревата за довод на воздух и иберлауфот.
Ова се прави пошто Астрата нема уљен сепаратор, па уљните пареи одат у клапната и ја запрљуваат, па не може да се направи соодветна смеша со гориво, лер гасот варира, моторот работи нерамномерно...
Се добива подобар одзив на гас, помирна работа на моторот и задоволено его :)
Каде го купи ова CRC производов?Ми треба http://www.supercheapauto.com.au/online-store/products/CRC-Mass-Air-Flow-Sensor-Cleaner-300g.aspx?pid=157339#Recommendations па не можам да најдам.