Клабери, покажете малку емпатија кон членот. Не туку солете памет. Најлесно е да го напаѓате послабиот.
Коце, потполно ти ја разбирам фрустрацијата. За жал тоа е законодовството во државава. Се кладам дека не е пишувано од Министерство за транспорт и врски туку од правниците за најголемите градежни фирми. Има зошто законите во СФРЈ многу подобро беа срочени за обичниот граѓанин. Порано се знаеше, НЕ СМЕЕ зграда да се гради без 1.5 пати повеќе паркинг места од број на станови. Ама што направија, подземните гаражи ги претворија во магацини, надземните ги направија да плаќаш 200 ден за месечна карта, односно само некои нови „идеи“ како би собрале повеќе пари и вработиле свои луѓе. Па ако немаш попаметна работа, карај се со системот.
По мене, Законот за домување/градење или кој и да е, треба да е многу едноставно напишан:
„За секој изграден стан треба да има по едно паркинг место/подрум/ со минимум должина/ширина ХХХ. Во цената на станот треба да биде вклучен истиот и владеењето на паркинг местото треба да е нераскинлив дел од сопственоста на станот.“
Ова ме потсетува како градското парно, нема бре у 21 век ти да бираш дали сакаш парно или не. Ако сакаш да живееш во стан има да си плаќаш парно. Така и паркингот, ЗАДОЛЖИТЕЛЕН.
За жал, на инвеститорите им се остави простор во законот да прават како сакаат. Барем да одределе дека купувачот на станот има првенствено право на купување на гаражата по цена не поголема од м2 платен за станот. Па ако одбие, тогаш негово право да го препродаде.
Овој проблем со паркирање, станува се поочигледен во Карпош, Аеродром каде има премногу нови згради изградени последниот период.
Уште потрагично е моментот што општината дава дозволи за градење како луда, а не гради нови градинки, основни школи, па имате после 40 дечиња во една група во градинка а нормалниот број е 25.