Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution  (Прочитано 6061 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« на: 19 Мај 2014, 14:20:36 pm »


http://www.carclub.mk/2014/05/19/test-mazda-3-sedan-1-5-skyactiv-g-revolution-za-onie-koi-sakaat-stil-i-dizajn-no-i-povekje-prostor/

Одлично количе. Поубаво изгледа од хечбекот и огромна визуелна разлика прават 18-инчните бандажи. Скапичко, ама здраааво опремено.

Си бара појако моторче, особено за на отворено. Многу убаво звукче вади бензинчето!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #1 на: 19 Мај 2014, 14:52:33 pm »
Една од најдобрите возила на пазарот. Подобра и од хечбекот, а и од Мазда 6 според мене.

Нивото на опрема е многу соодветно за една кола, и треба да е вакво на сите коли. Прениски гуми но сепак одлична вожња, што би значело дека со пореалните 17инчни тркала ќе е уште подобро.
Прекрасен звук од моторот. Ретко прекрасен во денешницата и од толку мал мотор. И така треба да заврти, ама не заморува воопшто вртењето.
Има 6 брзини, па и колку толку оптимизирана за отворено, дури и со овој мотор.

Колиште. Ко-лиш-те.

Ова би го купил пред Мазда 6, ете толку е добро. Незнам како се цените, ама на ова му фали само кожен ентериер и поголем мотор за уживањето да е апсолутно и максимално!!! И сето тоа ќе чини помалку од основна Мазда 6! Мислам дека се е кажано.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #2 на: 19 Мај 2014, 15:29:34 pm »
Ова со 2.0 бензинецот или 2.2д и крцкај си. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #3 на: 19 Мај 2014, 16:14:58 pm »
Импресивни бројки од атмосферчево, нема споредба со другите вакви мотори од конкуренцијата, само ме интересира дали може да се конвертираат на плин овој и тој што го возевте во хечбекот?? дали знае некој?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #4 на: 19 Мај 2014, 17:51:32 pm »
Убаво, убаво... само некако назад ми изгледа тесничка или?

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг:
« Одговори #5 на: 19 Мај 2014, 18:24:25 pm »
Perfektno vozilo i izgled i oprema, a za kvalitet ne treba da se diskutira.... Golem Like za SkyActive....

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #6 на: 19 Мај 2014, 19:05:48 pm »
Импресивни бројки од атмосферчево, нема споредба со другите вакви мотори од конкуренцијата, само ме интересира дали може да се конвертираат на плин овој и тој што го возевте во хечбекот?? дали знае некој?

Мислам дека Fiat со MultiAir направи исчекор уште пред 5 години и тука се во споредба со овој мотор. Сепак браво за Мазда. Кога ќе му залепат турбина сигурно моторов ќе покаже вистински што може.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #7 на: 19 Мај 2014, 23:22:42 pm »
Моторот е конструиран за без турбина. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #8 на: 19 Мај 2014, 23:25:41 pm »
Така го направија и MultiAir. На почеток немаше турбина за 100ks. После 170 испаднаа.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #9 на: 19 Мај 2014, 23:29:29 pm »
Незнам дали МultiAir е сличен во конструкцијата и компресискиот однос.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #10 на: 19 Мај 2014, 23:30:37 pm »
Би ми се свиѓала во црвената боја многу повеќе. Убава кола, убав пакет, тие што ќе се одлучат да не ја внесат во потесен круг на кандидати во овој ценовен ранг ќе направат сериозна грешка.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #11 на: 19 Мај 2014, 23:57:12 pm »
Не знам ни јас, но 2010 година собра доста нагарди 2010. А со бројките е тука некаде 135 Nm@4000 i 100 ks@6000.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #12 на: 20 Мај 2014, 01:28:58 am »
Не ми се свиѓа тоа што 18 инчни бандажи почнаа да излгледаат мали на овој сегмент на возила.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #13 на: 20 Мај 2014, 08:29:55 am »
Не ми се свиѓа тоа што 18 инчни бандажи почнаа да излгледаат мали на овој сегмент на возила.
Мали се тркалата, не бандажите.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 Sedan 1.5 SkyActiv-G Revolution
« Одговори #14 на: 20 Мај 2014, 10:57:29 am »
Само спуштање му треба, со спиралчиња :)

Иначе фантастично ауто!
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.