ако е 1.3 fiat/gm моторот, тогаш сигурно е боља варијанта од праисториските н/а бензински мотори кои се вградуваат во авејо.
Тоа мислам дека може да се каже за сите бензински мотори. Во претходното Авео ги возев 1.2 85кс, кое во пракса се однесуваше како да има 55, но беше пристојно, веројатно затоа што не очекував ништо од моторот. 1.4 96кс го возев во Калос (старото име на Авео) и таму беше претерано тивок, го цедев до 6000 вртежи а моторот го немаше никаде, немаше ни перформанси но немаше ни звук. 96те кс се однесуваа као 65.
Калосот покрај тоа што имаше многу тивок мотор, имаше и супер удобно подвозје, дупките ги пеглаше со неверојатна мекост. На премин на пруга каде што другите коли рипаат ко магарици тропаат ко шпедитери, Калосот ги помина како да не постојат. Мислам дека тоа била најдуобната кола со која сум се возел, а се имам возено и со BMW 730Д (многу неимпресиониран излегов од бемвето). Таа удобност си имаше висока цена, Калосот не фаќаше кривини воопшто, најлош хендлинг.
Сепак ми остави впечаток како кола со карактер: тивок моторо, удобно подвозје. Ретко која од новите коли може да се пофали дека има некаков карактер.