Автор Тема: Како да се стабилизира само запалувањето?  (Прочитано 4518 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #15 на: 22 Април 2014, 18:53:19 pm »
Не. Колку трошиме зависи дали во тој режим моторот работи ефикасно или не а исто така и менувачот.
Нема да можеме да возиме долго при голема компресија зошто деловите на моторот не се дизајнирани за тоа и многу поскоро ќе се испокршат.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #16 на: 22 Април 2014, 18:57:49 pm »
епа добро за нормално возење- не во прва да ја јачаш, со соодветен пренос.. Велиш неможно е да се дизајнира мотор кој би работел постојано на висока компресија? на пример мотор наменет за брод, каде што тежината и не е толку битна... На ефикасност мислиш на загуби кои се јавуваат од флуидите триењето итн..? Нели колку повисок компресиски сооднос поголема е термодинамичката ефикасност ?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #17 на: 22 Април 2014, 19:50:02 pm »
ОК, тогаш направи комбинација бензин и етанол (30%) и ќе имаш ефикасен мотор (според некои пресметки и до 40%).
Некаде читав дека Ford со EcoBoost експериментираа со ова и ги добија овие резултати.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #18 на: 22 Април 2014, 19:54:12 pm »
епа добро за нормално возење- не во прва да ја јачаш, со соодветен пренос.. Велиш неможно е да се дизајнира мотор кој би работел постојано на висока компресија? на пример мотор наменет за брод, каде што тежината и не е толку битна... На ефикасност мислиш на загуби кои се јавуваат од флуидите триењето итн..? Нели колку повисок компресиски сооднос поголема е термодинамичката ефикасност ?

Колку поголема температура на моторот - повисока ефикасност.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #20 на: 22 Април 2014, 22:32:53 pm »
Истото е. :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #21 на: 24 Април 2014, 02:12:07 am »
па да го извадам термо-прекидачон xD
Aj objasni ako sakas malce poopsirno, me zanima

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #22 на: 24 Април 2014, 08:45:31 am »
Поголема компресија = поголема температура на компримираниот воздух = поголема шанса за самозапалување на моторот.

Поголем притисок на гас крева поголема температура.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #23 на: 24 Април 2014, 10:17:37 am »
и ќе мојме значи со поголема компресија да возиме без проблеми кои би настанале од детонација... Чим е нели компресијата поголема- ефикасноста е поголема-помалце трошиме не ?

Пази сеа ова: шибањето вода у смесата не ја зголемува туку, напротив, ја намалува ефикасноста на моторот. Ја крева снагата, но ја намалува ефикасноста: за мало покачување на снагата потребно е големо покачување на потрошувачката. Замисли вака: без шибање на вода, моторот развива 1000 коња при потрошувачка од (тропам на памет) 2 литри у минута. Со WEP - развива 1500 коња, но потрошувачката расте на 10 литри у минута. Ефикасноста се намалила, но крајната снага пораснала. За 50% поголема крајна снага, моменталната потрошувачка расте 500%. Тоа е намалена, а не зголемена ефикасност.

Како тоа? Кога ќе нашибаш вода или етанол во цилиндерот за да ја ладиш смесата, дел од топлината у моторот ќе се потроши на загревање на водата/етанолот. Па така, треба уште повеќе да шибаш гориво, за да компензираш за ова претходново губење топлина и плус да ти остане фура која ќе отиде во пропулзијата.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #24 на: 24 Април 2014, 18:09:24 pm »
Нели водата кога ќе се загрее ќе се разшири т.е. ќе го зголеми дополнително притисокот. (дел од енергијата се враќа)
Над 1400 степени може да се запали водата(мада пак си дефицит со енергија, само поголем дел се враќа тогаш, да речиме 80%)
Ако користиш водена пареа, веќе е загреана смесата на над 100 степени, па помалце се губи во топлина. Нема да ја зголемиш густината, но сепак ќе добиеш понезапаллива смеса.
Поентата е придобивката да биде поголема во однос на загубите, на пример ако имаш ефикасност на 5:1 компресија 15%, на 25:1 да имаш 40% на пример, а загубите ти се 20%, пак си ќар 5%. Е сега малце одамна беше кога учев термодинамика, незна баш дали е така. ако му е некој во сеќавање позвежо може да кажи шти како.
Точно дека ќе изгубиш енергија за водата/етаолот, но зборот ми е дали повеќе ќе изгубиш или ќе добиеш, пошто нели како што кажа муабетов е поќе од памет(и мојот и твојот), е сега да седне некој да направи макар груба пресметка ќе биде попрецизно..

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #25 на: 24 Април 2014, 18:37:31 pm »
Поентата е придобивката да биде поголема во однос на загубите

Поголема е ако потрошиш доволно гориво при секој циклус. Крајната коњажа расте, по цена на намалена ефикасност.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #26 на: 24 Април 2014, 20:04:52 pm »
дури и ако е водата жешка?(водена пара).
А како може да се зголеми поинаку ефикасноста. На пример ако му е работна температура на моторот 500 степени, тогаш поефикасен ќе биде ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #27 на: 24 Април 2014, 20:05:27 pm »
Може и доволно да ја збогатиш смешата па да немаш самодетонации. Чест случај кај турбо моторите, си работат на 11-12:1 однос, наместо на околу 14.7:1 (или 15-15,5 за овие со катализатори и стратифајд согорување).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #28 на: 24 Април 2014, 20:15:30 pm »
дури и ако е водата жешка?(водена пара).

Aко водата е жешка колку што е унутра у цилиндарот, тогаш нејзиното уфрлање нема никаква смисла.

А како може да се зголеми поинаку ефикасноста. На пример ако му е работна температура на моторот 500 степени, тогаш поефикасен ќе биде ?

Не го разбирам прашањето. Поефикасен од што?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #29 на: 26 Април 2014, 05:02:57 am »
1.нели ако додадеш водена пара(жешка) ќе добиеш понезапаллива смеса? или гршам?
2. Поефикасен одколку да работи на 90 степени(нели толку е стандард?)