Автор Тема: Како да се стабилизира само запалувањето?  (Прочитано 4366 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
нели порано се користеше олово(оловен нитрат мислам) за да не се самозапалува бензинот во комората поради температура и притисок. За да се намали самозапалувањето нели може да се намали и компресијата(компресискиот сооднос) ама се губи на ефикасност. Е сега мене што ми текна: за да се спречи самозапалувањето при иста или повисока компресија во смесата воздух-бензин да се додаде водена пара или водена роса што би требало да се отежни самопалењето на високи компресии со што ќе се добие на ефикасност. Што велите за идејава?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #1 на: 22 Април 2014, 10:06:16 am »
Идејата ти е одлична. На многу пилоти во втората светска војна вбризгувањето на вода во цилиндрите како метод на ефективно зголемување на октанскиот број им има спасено глава - кога од моторот треба да се исцеди наjпоследното можно коњчe при бегањето од противничките ловци. Наместо вода може да се вбризгува и алкохол затоа што алкохолот уште поубаво ќе ја лади смесата додека клипот патува нагоре кон TDC, но и вода ќе заврши добра работа.

За жал, во тие моменти потрошувачката на гориво расте енормно, со што ова решение е непогодно за имплементација кај патничките автомобили.

http://en.wikipedia.org/wiki/War_emergency_power
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_%28engine%29

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #2 на: 22 Април 2014, 10:43:20 am »
Water injection се користи и кај возила, најчесто кај high boost aftermarket турбо апликации...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #3 на: 22 Април 2014, 13:09:42 pm »
Точно Филип, но тие ја зголемувале само силата на моторот а не и компресијата, затоа трошеле повеќе. Тука примарна цел била да се излади смесата воздух гориво, нели поладна смеса поголема густина, па ќе влезат повеќе молекули на бензин и воздух. Слично кај турбо полначите поради компресијата во замата турбина се зголењмува температурата па за да не се запали во граната се користи интеркулер или вода. Поентата со алкохолот е добра, ама сепак е поскапа, а исто така и алкохолот би се самозапалил на повисоки компресии.
На пример на дизел мотор постоечките дизни да се искористат за вбризгување на вода(т.е. да се прилагодат)наместо греачи да се стават свеќички а во граната да се намонтираат прскалки за вода и гориво, дали би можел да работи така на бензин. Нормално не е баш така лесно да се изведе, но еве да предпоставиме дека сме го направиле тоа..
 

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #4 на: 22 Април 2014, 13:12:46 pm »
Малку се изгубив... што мајка бара дизелов тука у муабетот?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #5 на: 22 Април 2014, 13:18:17 pm »
Дизел моторот баш работи на самодетонација :) и зошто би го префрлал на бензин да работи освен ако не ти е целта да возиш тенк?

Вака, самодетонацијата е она што го уништува бензинецот. Ако имаше некаква солуција до сеа (од ваков тип со водено вбризгување) кај атмосферец оддамна ќе беше имплементиран.

Потребно е нова конструкција на мотор, овој постоечкиот е речиси невозможно да го спречите самозапалувањето, а да не ја зголемите енормно потрошувачката.



Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #6 на: 22 Април 2014, 13:44:29 pm »
Simo-дизелот има добра компресија, затоа го спомнав, претежно над 18:1 па нагоре се.. И кај дизелите ако е неконтролирана самодетонацијата ќе се уништи моторот, сепак можат да поднесат мала самодетонација- нека не преправен дизел, нека е бензинец со зголемена копресија(рамнета декла:) ). Баш ако се пали смесата со самодетонација ќе имаш поголема искористеност, но во прав момент да е самодетонацијата во tdc. т.е. највисока корна точка на клипот..
Зошто мислиш не може да се спречи самозапалување? Прво ако е смесата многу ретка и многи ладна, многу се мали шансите да дојде до детонација, второ тоа ми беше идејата, водата да ја спречи самодетонацијата, ваљда потешко ќе се самозапали смесата кога ќе иам и одреден процент вода во неа.
Нели што правеа (има трма на форумов) дизел на плин дотураа многу малце плин само за да не детонира смесата, а остатокот од  кислородот го комбинираа со подоцнежно вбрисгување на нафта(како и без плин).
Нели дизелите имаат добра компресија, а бензинците добро согорување (согорувањето се одвива при многу мала променета позиција на клипот..), па да се комбинираат двете позитивни работи би било најдобро не ?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #7 на: 22 Април 2014, 15:58:02 pm »
Точно Филип, но тие ја зголемувале само силата на моторот а не и компресијата, затоа трошеле повеќе.

Максималната моќност на моторот при вбризгување на вода или етанол е зголемена токму затоа што е зголемена максималната компресија. Заради ништо друго.

Во цилиндрите у принцип можеш да набуташ колку-сакаш воздух (голема кубикажа, големо турбо, двете заедно...), а со тоа и да ја зголемуваш компресијата. Но така не можеш во бескрај. Кај бензинските мотори те ограничува самодетонацијата: ако начукаш премногу воздух во цилиндарот, при тактот „компресија“ температурата ќе се крене премногу и ќе се самозапали пред да кресне свеќицата. Чаре? Две чариња:

1. Ќе го подзатворш клапната да не влегува толку воздух: температурата која ќе се постигне при компресијата е функција од количеството воздух. Помалку воздух = помала компресија = пониска температура = нема самодетонација. Тоа ефективно значи намалување на гас, бидејќи колку најмногу гориво можеш да изгориш во секој циклус ултимативно зависи од тоа колку воздух си пуштил у секој циклус.

2. Ќе пуштиш во моторот да влезе воздух, но со вода (или етанол) ќе го разладиш, па така разладена дури и „густата“ (читај: висококомпримирана) смеса нема да го достигне flash point-от. Моторот може да прими повеќе воздух, а со самото тоа да изгори повеќе гориво, без самодетонации. Тоа ефективно значи голема потрошувачка на гориво.

Со други зброови, вода (или етанол) се шиба во смесата токму за да се зголеми компресијата повисоко од точката при која, инаку, бензинот би се самозапалил.

Она што ми е важно да го кажам е дека кај еден ист бензински мотор не може да се крене максималната снага без да се крене компресијата. Тие две нешта се уствари едно, нераздвојно се врзани.

Кај „нормални“ возила тоа се прави со интеркулер: воздухот се лади пред да влезе во цилиндерот, па компресијата може да се крене малце повеќе. Меѓутоа, голем и ефикасен интеркулер тежи бааги, па затоа не е погоден за во авиони. Во авионите затоа се комбинираат методите на ладење на смесата: има мало (читај лесно во кг) интеркулерче, а ако дојде зорт се шиба и вода у смесата.

Поентата со алкохолот е добра, ама сепак е поскапа, а исто така и алкохолот би се самозапалил на повисоки компресии.

Таман работа ако се самозапалува етанолот. Кога етанолот би се самозапалувал во моторот тогаш не би го кревал туку би го спуштал октанкиот број. Температурата на спонтано самозапалување на етанолот е значајно повисока од онаа за бензинот - токму затоа го шибале во бензинските мотори на германските авиони (сојузниците за истото користеле дестилирана вода).

на дизел мотор постоечките дизни да се искористат за вбризгување на вода(т.е. да се прилагодат)наместо греачи да се стават свеќички а во граната да се намонтираат прскалки за вода и гориво, дали би можел да работи така на бензин.

Ни во лудило.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #8 на: 22 Април 2014, 16:14:08 pm »
МИслиш само чист етанол шибале? И да е повисок октанскиот број- не е бесконечен.  а како зголемувале компресиски сооднос- јачесто зависи само од механичката конструкција на моторот, не дека ако се додаде вода нема да се мени конмпресискиот сооднос, но многу малце, не може ваљда 3кг вода да се додаде.
Гледав баш боба моторс правеше тјунинг на мотор од голг при што користеше блок од дизел, нели се појаки... се друго беше кастом, на цнц ... зошто не вака на дизел.. На дизел да му ставиш бензин ќе работи, само доцна ќе детонира, ќе има многу гориво во цилиндарот може(т.е. најверојатно) да го разнесе...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #9 на: 22 Април 2014, 16:51:20 pm »
МИслиш само чист етанол шибале?

Од почеток чист етанол, ама кога почнале сојузниците да им ја бомбардираат индустријата почнале да го мешаат со вода бидејќи им снемувало етанол.

И да е повисок октанскиот број- не е бесконечен.

Сигурно дека не е бесконечен, но е поголем од претходно. Неверојатно колку успевале да зголемуваат снага: алисон v12 турбо, без вода - 1500 коња, со вода - 2400 (!) коња. Тоа значи дека ја зголемувале компресијата бааги, не малку. Само не смеел долго време така да работи пошто ќе се прегреел и ќе зарибал.

а како зголемувале компресиски сооднос- јачесто зависи само од механичката конструкција на моторот,  

Моторот е тој што е. Не може додека работи да му се менува механичката конструкција. Но може да му се крене (краткотрајно) максималната теоретски можна снага.

не дека ако се додаде вода нема да се мени конмпресискиот сооднос, но многу малце, не може ваљда 3кг вода да се додаде.

Не сум сигурен дали ме разбираш: компресијата не е качена затоа што сега освен воздух и гориво има и вода. Компресијата е качена затоа што има повеќе воздух, а има повеќе воздух затоа што клапната е по отворена. Водата само спречува тој поише воздух да ја крене премногу температурата на смесата.

На дизел да му ставиш бензин ќе работи, само доцна ќе детонира, ќе има многу гориво во цилиндарот може(т.е. најверојатно) да го разнесе...

Не. Ако на дизел му ставиш бензин ќе угаси. Нема да има никаква детонација. Нема ништо да се разнесе у никој случај.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #10 на: 22 Април 2014, 18:40:29 pm »
дизелот да го консумира бензинот измешан со воздух, како кај ото моторите све мислам дека кога ќе оди клипот на горе ќе се самозапали бензинот поготово ако е загреан моторот. Нема да ја издржи компресијата, само ќе се запали сета смеса наеднаш и ќе предизвика детонација? или гршка сум?
Значи како што те разбрав моторот си има висока компресија(авионскиот) само што не е клапната постојано до максимум отворена? кога ќе сврти на етанол тогаш се користи максимум моторот т.е. клапната се отвара скроз?
Патем имало експеримети со мотори со променлива компресија-се покажале непрактични.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #11 на: 22 Април 2014, 18:44:20 pm »
Јеееее! Filipv is back

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #12 на: 22 Април 2014, 18:45:04 pm »
п.с. Ако се измеша бензинот со вода ист ќе му биде октанскиот број? т.е. не во резервоарот, него на пример смесата со која се полни цилиндарот да има водена роса во неа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #13 на: 22 Април 2014, 18:46:32 pm »
Па нема да биде ист октанскиот број, бидејќи октанскиот број на водата е скоро бесконечен, па во просек октанскиот број на смесата вода-бензин ќе порасне значително.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10281
Одг: Како да се стабилизира само запалувањето?
« Одговори #14 на: 22 Април 2014, 18:50:59 pm »
и ќе мојме значи со поголема компресија да возиме без проблеми кои би настанале од детонација... Чим е нели компресијата поголема- ефикасноста е поголема-помалце трошиме не ?