Автор Тема: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!  (Прочитано 3596 пати)

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« на: 10 Април 2014, 17:40:50 pm »
Дечки, ај ако знае некој нека кажи...
Најдов мотор од Шкода Фелиција 1.3 1996та за на Шкодилакот.
Моторот бил изваден од возење од странска кола пред 3-4 години и воопшто не е пипан од тогаш (можда и без масло да седел, али не е вртен). Денеска пробавме да го завртиме, радилицата ич не мрднува...
Дали некој имал слично искуство? Постојат ли шанси да го разработиме без ремонт?
Решенија? Предлози?
« Последно менување: 10 Април 2014, 17:58:01 pm Pinky »
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #1 на: 10 Април 2014, 18:27:31 pm »
Нафта (дизел) да се наполни цел мотор.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #2 на: 10 Април 2014, 18:30:11 pm »
ич не се замарај фрлај тоа повеќе пари ќе фрлиш него што вреди

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #3 на: 10 Април 2014, 19:02:26 pm »
Ништо не губат да го наполнат со нафта преку капачката за масло и да остават да делува и после да пробат да го свртат рачно. и да ја испуштат нафтата.

Ако успеат во то, после тоа се купува евтино ина делта масло со средство за внатрешно чистење мотор.

Се пали се остава да работи во место едно 15 минути.

Се испушта тоа масло. Се става пак од ина делтата ...се вози 500км-1000км...се испушта и тоа...

Се става добро масло и се вози :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #4 на: 10 Април 2014, 20:12:32 pm »
Ако има залепено карика а 90% има моторот ќе пушти ама џабе кога после треба да го отвараш

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #5 на: 10 Април 2014, 20:29:44 pm »
Вреди да се проба, како и да е, ако го прават моторот ќе треба истото да го прават...нема бегање од истиот процес.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #6 на: 10 Април 2014, 20:55:24 pm »
нафта се полни да, ама низ свекиците, се полнат клповите, а не во капачето за уље... значи наполни до горе, остави да преноќи, и после следи го остатокто од процедурата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #7 на: 10 Април 2014, 21:54:35 pm »
нафта се полни да, ама низ свекиците, се полнат клповите, а не во капачето за уље... значи наполни до горе, остави да преноќи, и после следи го остатокто од процедурата...

Да, така...не знам од кај ми истекна преку капачето за масло...

Nevermind...mind block.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #8 на: 10 Април 2014, 23:34:38 pm »
Фала дечки... планот ми е 1000 денари капар и да го земам на проба. Ако проработи - го доплаќам цела сум , ако не го враќам...
Ваков случај имаа мои роднини со Фиат 1300... стоен 5 години, пушти на механичар, и потоа 30 000 безгрижно си помина колата додека му требаше... затоа и се заангажирав...


Внатре клиповите да се полнат со нафта, картерот ќе го извадам и ќе исчистам со нафта внатре исто...


Моторот можам да го земам за ефтини пари, затоа инсистирам. Е сеа, шкода ако отвориш за карики - хилзни, лагери, заптивачи на хилзна - не ти бега... затоа реков можда ќе си поминам поефтино...
Онак... што да очекувам од кариките?
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #9 на: 11 Април 2014, 00:08:37 am »
Не знаеш што да очекуваш у принцип. Ако се залепени нафтата ќе ги олабави, но може и да пукнат па џабе целиот зафат. Не запињај.
Направи како што ти сугерира Онак, наполни ги коморите со нафта и остави нека одстои ден-два. После стави клуч на радилицата и види дали ќе заврти.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #10 на: 11 Април 2014, 00:40:16 am »
Фала дечки... планот ми е 1000 денари капар и да го земам на проба. Ако проработи - го доплаќам цела сум , ако не го враќам...
Ваков случај имаа мои роднини со Фиат 1300... стоен 5 години, пушти на механичар, и потоа 30 000 безгрижно си помина колата додека му требаше... затоа и се заангажирав...


Внатре клиповите да се полнат со нафта, картерот ќе го извадам и ќе исчистам со нафта внатре исто...


Моторот можам да го земам за ефтини пари, затоа инсистирам. Е сеа, шкода ако отвориш за карики - хилзни, лагери, заптивачи на хилзна - не ти бега... затоа реков можда ќе си поминам поефтино...
Онак... што да очекувам од кариките?

со клуч на радилица во правец на затегање на штрафот т.е. нанапред моторот да го свртиш..и не очекувај дека како бајче ке тргне одма... сврти, стисни посилно, кога (ако) тргне полека напред назад во неколку цимња (10 одприлика) немој одма да почнеш кругови да вртиш, прво “цимњата“ , па после тоа врти цели кругови.

значи наполни ги клиповите со нафта... после 12 саати провери дали сеуште стои нафтата или отишла надоле.. ако отишла, пак наполни ги и почекај дополнителни (нај малку) 12 саати па пробувај да вртиш... и кога ке вртиш, земи од аптека еден шприц од 10 кубни сантиметри, и по еден полн шрпиц со нафта црвцни во клиповите (доколку пак отишла нафтата во картер)...

и нема потреба да вадиш картер. ако заврти моторот, монтирја го на кола со се нафтата во себе... запалете го. нека поработи 5 минути со се се што има во себе... тоа ке направи чистење на сите закоравени и исушени наслаги од внатре.. после тоа,  (никако подолго од 5 минути, ке го зарибате) испушти тоа од картер, стави нај шкартот масло, дури можеш и половно, испуштено од нешто веќе и запали да поработи пола саат (не мењај филтери за масло), нека поработи убаво, нека уклучи перка. изгаси-излади, испушти, смени филтер за масло и ново масло финално и терај...
а да... ОБАВЕЗНО да ги приклучите сијаличките-стрелките за кревање притисок на масло и температура на вода... следи ги дали се во нормала..

од друга страна фијат 1300 моторот е 100 светлосни години по квалитетно направен од тој шкодин мотор... ама нема везе.. пробај си ја среќата... ако бил добар моторот претходно, има шанси да биде добар и понатака...

јас отворив моторо од сузуки, стоен 6-7 години на отворено небо без свекици, немаш појма што се излезе од внатре на 4-ти клип... 6-7 години вода му влегувала во клип од дождови... тука не спасуваше ниедна нафта нити хемикалија...


едит.. еве вака ако се десило од внатре на моторот, (4-ти цилиндар, 3-тиот проаѓа, само на клипот има фатено, тоа ке го согори без проблем)ништо не го спасува од отворање... и нема да сврти воопшто.. уствари ако му се обесиш на радилица, ке сврти ама и толку од кариките...



« Последно менување: 11 Април 2014, 00:52:22 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #11 на: 11 Април 2014, 01:32:14 am »
Убав совет. Нешто слично имам правено на мојот Фиат 1300.Кога го зедов од чиката беше пален ама долго време стоел, маслото не сменато со години и сакав да го исчистам целиот мотор.Ете јас што направив.Исцедив малку од старото масло (мислам 2 литра беа) ставив нафта и со таа мешавина работеше едвај 5 минути.Малку дававме на туража да речеме 2000 обртаи колку да крени притисок маслената пумпа.
После тоа ја испуштивме таа мешавина.Го отворив картерот, ја извадовме маслената пумпа. Зедовме бензин и ја вртевме да излези целата нечистотија што се заглавила со текот на годините. Излезе МНОГУ ѓубре. Ептен многу.Тука го извадовме и стариот филтер.Ставив нов филтер, ново ефтино масло (Ина делта).Ја повозив низ Битола, ја извадов на кратко на отворено. Го проверивме маслото пак малку потемна што беше знак дека уште има нечистотија.Тргнав за Скопје, кога стигнав Скопје другиот ден повторно го испуштив тоа масло.
Купив Aral масло (такво најдов во моментот поквалитетно за убава цена) и го ставив. Маслото доооолго време беше жолто :)
На крај после, отприлика 2000 километри, почна да ми свети сијаличката за масло.Мислев дека отидоа летечите лагери оти кај Фиат 1300 е заебано лежењето на радилицата.Повторно отворање на картер и проверка на летечите, сите беа во ред.И бев онака вот д фак!
На крај со Славче од Струмица праев муабет, му кажав што градација е Аралот и плус случајно праев муабет со други мајстори и ми викаат „Дечко, не е тоа за оваа машина, стави си Ина Делта“.Фино лепо, го испуштив тоа масло, ...си купив од Бапчор во Маџари Ина делта, се сеќавам 600 денари 4 кила ;D ;D ;D за benzin i dizel motora ...ставање во Фиатот....ни ламбичка светна, ни ѓаоли...за чудо и потрошња ми намали од 14 литра на 12 :)И после тоа си купив и Super Bosna свеќици, Bosch-от ги тргнав на страна за резерва :) :) :) и машинчето предеше како фен.Еве ти мое искуство. Кај тебе е малку поинаку ама таа е процедурата. Биди трплеив и пополека остави ја нафтата да делува.

ЕДИТ: ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #12 на: 11 Април 2014, 01:38:16 am »
не кликај на ентер бе после секој реченица... аноинг е таквото читање...

ај едитирај си го постот, жити се.. ме заболеа очиве... итоа сите 4 очи...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #13 на: 11 Април 2014, 10:15:51 am »
Фала дечки... фала многу...

Овај мотор е оставен на суво под стреа, со свеќици на него. Немав таков мал клуч за свиќици, не можев да извадам да видам што има внатре, ама ќе го суредам и тоа за брзо...

Само ме буни, местењето на кола тешко додека не се среди моторот....  Ако го пуштиме и ако врти нормално ќе треба да се менуваат семеринзи, дихтуни, да се преклаваат помпи, разводници од моторот што е на старата Шкода, да се прави грана издувна.... а ако не пушти му го враќам на човеков да го носи в отпад, па да не биди парите за делови за џабе.
Околу тоа некако треба да се одлучам што да правам...
Значи, главно да пушти,па после тоа... што знам... неможе некако да измерам компресија без да биде на кола и без мењач???
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: ПОМОШ - Шкода Фелиција - мотор закочен!
« Одговори #14 на: 11 Април 2014, 10:46:39 am »
Дај му пари на човекот колку што вреди во одпад па прај што ќе праиш ако не го бива и ти во одпад. :)