Плус тоа, ако земеме во предвид дека колата е од 1961, таа е тивка и смешно економична.
Друга работа, моторите на Renault и понатаму пасуваат на менувачот на Renault 4, па сеа популарна преправка е ставање на 1.2 од Твинго/Клио.
Единствената кола на светот што нема закривени стакла
сите четири страни имаат рамни стакла.
Дизајнерски најсимпатична ми е првата серија.
Инаку не знам дали знаете што е финтата со менувачот на Рено 4.
Моторот и менувачот се постар тип на Рено 4 со мотор поставен назад (како кај Бубите). Французите да скратат на трошок да проектираат нов мотор, само го ставија напред. На тој начин менувачот е ПРЕД моторот. Да го решат бирањето на брзини, ...хард кор солуција, пуштат шипка до бирачот и тоа е тоа
Ова е претходникот на Рено 4... Renault 4CV
Како што гледате, моторот е назад.
Иначе сегашниов Папа возел Рено 4...