На 173 250км, направен голем редовен сервис
Масло - MOtul x-cess 8100
Филтер за масло - Филтрон
Филтер за воздух - Филтрон
Филтер за нафта - Филтрон
Сет ребраст ремен Ина
Клинест ремен Contitech
Водна пумпа Metteli
Антифриз Тотал Глацелф
Комплетниот сервис е направен во сервис виталеда



Motulot првите стотици км се покажа одличен помирно работи, не тресе колку што тресеше на палење и гасење, ако не го тоши како што слушам од луѓе дека го трошат коливе, дефинитивно се префрлам на Motul, ако не си се врќам на стариот добар Елф кој не го тршеше ни грам.
Во меѓувреме од прошлиот сервис до сега, имаше сериозен проблем со предницата кој с трудев да го решам, сменети се предните гуми две виљушки, спона, амортизери однесена каде не на центрирање, не можеа чарето да и го најдат бегаше во десно и јадеше гуми, проблемот се реши сам, како така не знам, одеднаш колава почна право да оди па се надевам дека не јаде гуми, ќе видиме. Ја тестирав на мојата рута кај што глеам дали иде право или не. Од семафорите автокоманда до макпетрол во средна лента ја пуштив сама не мрда, па се надевам дека е ок.
Истотака, монтиран (активиран) е TPMS кој работи беспрекорно, монтирани сензорите на алуминиумскиот сет, активирана опцијата преку CLIP дијагнотика, ооднесено во Рено на калибрација и системот проработе, едниот сензор е расипан ние го оштетивме при монтажа, чекам прилика да одам за Бугарија да набавам нов сензор.
Еве една галерија:
15ки, 16ки и 17ки со кои е најличен?



170к

Билштејн (сликано на центрирање)

пак на центрирање

Цркло трафо на ксенон

Зуцк0а од еден тигуан што возеше пред мене, (средена со кит за репарирање зуцки од алиекспрес)
