Автор Тема: Регистрација и технички преглед  (Прочитано 340458 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1065 на: 09 Октомври 2019, 23:37:20 pm »
Ако купиш мустанг се надевсм дека ќе имаш друга окупација, а не форумов...

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2469
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1066 на: 10 Октомври 2019, 08:01:49 am »
Се купуваат коли од по 5,6000 евра во кеш за Аудичишта и слични коли,

Не гледам никаква пречка за ова, доколку се исправни и доколку тој што ги купува е свесен колку пари ќе го чини одржувањето на таа кола. Ако му е чергата доволна - зошто да не?
Голема работа ако Фиестата е од 2016. Побрзо ќе загинеш во неа со фамилија отколку во Ауди А4 од 2009.

6000 евра е многу поразлично од учество + кредитче.
Не трескај глупости. Ако треснеш со 120 некој, у што сакаш биди, ќе загинеш.

И купи ново Ауди ако си фраер и премиум.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Сакаш да кажеш дека исто се гине во конзерва како Фиеста и во Ауди А4, без разлика на брзината? Ма браво.

Никој не рече дека сум фраер и премиум, читај ми ги постовите претходно и не се убацувај како прле пред магаре. Глупо изгледаш... и се читаш.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1067 на: 10 Октомври 2019, 08:08:24 am »
Јас сум убеден дека Fiesta од 2016 е поеднакво безбедна, дури можеби (во некои сегменти) и побезбедна од Audi A6 од 2004.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2469
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1068 на: 10 Октомври 2019, 08:26:28 am »
Јас сум убеден дека Fiesta од 2016 е поеднакво безбедна, дури можеби (во некои сегменти) и побезбедна од Audi A6 од 2004.

Само што никој не спомна А6 од 2004-та во муабетов.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1069 на: 10 Октомври 2019, 08:43:58 am »
Мој превид. Ете, било Audi A4 од 2009.

Во EuroNCAP тестирањата, Ford Fiesta од 2016 има подобри резултати од Audi A4 од 2009 во категориите Child Occupant и Pedestrian Impact, еднакви резултати за Safety Assist и нијанса полоши за Adult Occupant.

Резултатите на EuroNCAP може да се видат тука и тука.

Среќа имаме независни организации што се занимаваат со вакви работи, па можеме да видиме и да споредиме, и да не зборуваме на памет.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2276
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1070 на: 10 Октомври 2019, 08:47:47 am »
Само муабето беше дека не е иста цена 15   години старо ауди и 2 години стара фиеста.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1071 на: 10 Октомври 2019, 08:51:37 am »


Строго од 500 евра нагоре да е регистрација...
400 малку им е.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2177
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1072 на: 10 Октомври 2019, 08:54:11 am »
Се купуваат коли од по 5,6000 евра во кеш за Аудичишта и слични коли,

Не гледам никаква пречка за ова, доколку се исправни и доколку тој што ги купува е свесен колку пари ќе го чини одржувањето на таа кола. Ако му е чергата доволна - зошто да не?
Голема работа ако Фиестата е од 2016. Побрзо ќе загинеш во неа со фамилија отколку во Ауди А4 од 2009.

6000 евра е многу поразлично од учество + кредитче.
Не трескај глупости. Ако треснеш со 120 некој, у што сакаш биди, ќе загинеш.

И купи ново Ауди ако си фраер и премиум.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Сакаш да кажеш дека исто се гине во конзерва како Фиеста и во Ауди А4, без разлика на брзината? Ма браво.

Никој не рече дека сум фраер и премиум, читај ми ги постовите претходно и не се убацувај како прле пред магаре. Глупо изгледаш... и се читаш.
Ете ти еуро нкап. Не знам ја како изгледам ама според еуро нкап  дефинитивно тебе те краси тој епитет што мене ми го даде. Купи си ауди од 2009.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1073 на: 10 Октомври 2019, 09:17:57 am »
Само муабето беше дека не е иста цена 15   години старо ауди и 2 години стара фиеста.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Многу ги сакам баш овие примери.

Прво - претпоставувам дека и двата автомобили кочеле. Ако ништо друго, Фиестата позади кочела. Со тоа, носот е наведнат надоле и влегува „под“ браникот на Мерцедесот. Затоа има толку многу повеќе штета. Ако кочел и Мерцедесот, тогаш неговиот заден дел бил подигнат нагоре, овој ефект е уште понагласен.

Второ - време е да разбереме дека само бидејќи еден автомобил останал „поздрав“ во сообраќајка, не мора да значи дека е побезбеден. Обично, дури не е. Зошто? Затоа што во удар, секое деформирање на автомобилот е ослободување на сили - сили кои ако не се ослободат/искористат во сообраќајката, ќе бидат директно пренесени на патниците. Што мислиш, што се крши полесно, управувачка летва (steering column, не знам како поинаку да го преведам) или рацете што го држат воланот?

Колите се дизајнирани да се деформираат на специфичен начин, со цел да се заштитат патниците во кабината.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2177
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1074 на: 10 Октомври 2019, 09:19:25 am »
Колата да го апсорбира ударот наместо патникот. За патникот да остане жив.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1075 на: 10 Октомври 2019, 09:21:12 am »
Да, ама средностатистички македонец/србин/бугарин има многу поразлични приоритети од тие на NCAP кога има некоја таква дешавка.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1076 на: 10 Октомври 2019, 09:32:43 am »
Само муабето беше дека не е иста цена 15   години старо ауди и 2 години стара фиеста.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Кога возев југо, 2 пати ме имаа плеснато и немав никаква штета, освен распукан браник. Предниците на тие што ме удрија беа сол,  Пежо 306, Волво 440.

Многу зависи дали држиш кочница или не, јас во овие случаи не држев, бев на раскрсници каде чекав да се приклучам надесно.
Некој со поголеми познавања на физика и инерциони сили ќе знае да објасни стручно :)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1077 на: 10 Октомври 2019, 09:45:01 am »
Мој превид. Ете, било Audi A4 од 2009.

Во EuroNCAP тестирањата, Ford Fiesta од 2016 има подобри резултати од Audi A4 од 2009 во категориите Child Occupant и Pedestrian Impact, еднакви резултати за Safety Assist и нијанса полоши за Adult Occupant.

Резултатите на EuroNCAP може да се видат тука и тука.

Среќа имаме независни организации што се занимаваат со вакви работи, па можеме да видиме и да споредиме, и да не зборуваме на памет.

Овие два модели се генерациски на исто ниво т.е се појавиле на пазарот во 2009 и 2008.

Можеби резултати се слични но при судар на фиеста со А4, фиестата ќе настрада многу повеќе бидејќи е помало/полесно возило.

Сакам да кажам резултати се релевантни при судар со слично по маса возило, при судар со возило далеку потешко резултатот ќе биде различен.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2469
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1078 на: 10 Октомври 2019, 09:57:59 am »
Мој превид. Ете, било Audi A4 од 2009.

Во EuroNCAP тестирањата, Ford Fiesta од 2016 има подобри резултати од Audi A4 од 2009 во категориите Child Occupant и Pedestrian Impact, еднакви резултати за Safety Assist и нијанса полоши за Adult Occupant.

Резултатите на EuroNCAP може да се видат тука и тука.

Среќа имаме независни организации што се занимаваат со вакви работи, па можеме да видиме и да споредиме, и да не зборуваме на памет.

https://www.euroncap.com/en/results/smart/fortwo/7894

Дали сега сфаќаш за какви банални споредби збориме? Од Аудито има само 11% помалку за возрасни, 4% за деца, 17% повеќе за пешаци...

Дали ти мислиш дека 11% е доволно голема разлика за тестов?
Богами среќа што има такви организации. 11% помалку на NCAP и 80% помалку безбеден во реални услови.

Другар има татко кој е пожарникар. Сакаш да ти го донесам и да ти каже од прво лице каква е разликата во штета и последици возејќи се во лименки како Фиестата и возејќи се во седани со поголема маса и димензии.

https://www.cartoq.com/suv-vs-sedanhatchback-which-vehicle-can-save-your-life/

Цитат
What if the lighter, smaller vehicle has higher safety rating? Does that save you?

For instance, the Honda Jazz that is sold in Australia has received a perfect five star rating from Australia-NCAP, the safety testing agency of that country. The Mahindra XUV500, on the other hand, receives just four stars. Despite this, in a head-on collission between the Jazz and the XUV500, the Jazz is likely to be worse off and so could be the case with the passengers in the hatchback. Here’s a video that explains why this happens.

https://www.edmunds.com/g00/car-safety/are-smaller-cars-as-safe-as-large-cars.html?i10c.ua=1&i10c.encReferrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8%3d&i10c.dv=13

Цитат
Crash Test Scores Don't Compare Across Size Classes

One thing that can confuse car buyers is that cars of various sizes can carry identical safety ratings, making it seem that a small car is just as safe as a large SUV. It's not so.

These ratings are only useful when you're comparing cars within the same size class. If a small car has a five-star rating from NHTSA, that doesn't mean it will protect you as well as five-star-rated large sedan.
"The ratings are meant to be used to compare crashes with vehicles of similar size," said Adrian Lund, president of the IIHS. "You can't really go between the segments with these ratings."

Еве и експертов @Bravo да учи малку, не да рипа како прле пред магаре.
Не се брукајте со EuroNCAP споредбиве помеѓу класите, pls.
« Последно менување: 10 Октомври 2019, 10:15:59 am balanar »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1079 на: 10 Октомври 2019, 09:59:41 am »