HC 800 е огромна бројка. За астра г бензин со еуро 2 е до 100 дозволено.
Едит:
Дијагностика на мотор со помош на екотест
О2 заедно со HC дава CO2 и H2O
O2 заедно со CO дава CO2
CO е индикатор на заситеност на смесата
HC е индикатор на заситеност (или сиромашност) на смесата и лошо (изместено) палење
CO2 е индикатор на успешност на процесот на согорување, т.е е највисок при вредност 1 на ламбда сондата
Доколку количината на CO расте, тогаш O2 се намалува
Доколку количината на О2 расте, тогаш CO се намалува
Анализа на резултати:
•CO.....CO2.....HC.....O2 - причини за проблемот
- висок.низок.висок.висок - Заситена смеса со проблеми при палење
- висок.низок.висок.низок - Неисправен термостат или сензор за температура
- низок.низок.низок.висок - Пропуштање на воздух во издувен систем позади катализатор
- низок.висок.низок.висок - Грешка при убризгување, катализаторот ја извршува својата функција
- висок.низок.умерен.висок - Заситена смеса, вишок гориво
- висок.висок.висок.висок - Неисправна дизна, неисправен катализатор
- низок.низок.висок.висок - Неисправна свеќичка, сиромашна смеса, неисправен сензор за проток на воздух (MAF) или лошо дихтување на доводните цевки зад сензорот
Како добри (читај македонски) вредности кои се применувале во Хрватска до пред некоја година, а дури за астра г од 98ма се смешни граници се:
Температура на вода - минимум 80°C (би рекол повеќе)
При празен ход:
CO (%) - макс 0.5%
CO2 (%) - мин 13% - макс 18%
HC (ppm) - макс 100 (би рекол за постара кола до 300, за комплетно исправна 150)
O2 (%) - макс 0.5%
При повишен ход:
Вртежи во минута - мин 2500, макс 2800
CO (%) - макс 0.3%
CO2 (%) - мин 13% - макс 18%
HC (ppm) - макс 100 (би рекол за постара кола до 300, за комплетно исправна 150)
O2 (%) - макс 0.5%
Ламбда - мин 0.97, макс 1.03