Нема потреба да пишувам во приватна порака.
Накратко, пресметката за премијата/цената која ја плаќаш во Германија е базирана на одредени услови/правила кои ги исполнуваш.
Тие услови се:
- колку години не си предизвикал несреќа,
- колку години имаш,
- каква професија имаш,
- колку години е стара колата,
- во кој осигурителна класа припаѓа самата кола,
- регионалната тарифа (во кој регион е склучен договорот)
- колку километри возиш годишно,
- за каква намена ги поминуваш тие километри,
- кој друг ја вози колата,
- дали поседуваш недвижен имот на твое име,
- дали ја чуваш во гаража, во заедничка гаража, на улица
- начинот на кој плаќаш
Кога порачуваш сам од интернет/преку брокер кој не го познаваш, мораш да бидеш искрен/реален под сите точки во договорот. Сите промени на било кој услов треба да ги пријавиш благовремено, во спротивно осигурителната агенција има право да ти наплаќа одредени дополнителни пенали за чија сума има потполна дискреција. Значи, ако биде голема беља по твоја вина, осигурителната агенција во секој случај е обврзана да исплати штета. Но тоа другото (со дискрецијата) е проблем.
Брокерите имаат релативно голема слобода да си играат со сите фактори/услови, кога ти генерираат бројче на полиса со кое ќе си ја регистрираш колата. Генерално Хук е една од поевтините осигурителни агенции кои постојат во Германија, дури и кога сам си ја купуваш осигурителната полиса онлајн. Учеството на Саша ја прави уште поевтина отколку сам да си ја склучиш полисата онлајн (кое според мене е десет минути работа и немаш потреба од Саша, Ханс, Фриц, Шефкет, Хасан, Џеват).
Прашањето е, како е можно така? Мојата претпоставка е дека некои од факторите/правилата се “шминкаат“ за да се дојде до најевтината премија која треба да ја платиш за да си ја регистрираш колата. И тоа е во ред, се додека не биде некоја беља. Како ќе се постапува после тоа е помеѓу тебе и ХУК. А не помеѓу тебе и Саша.