Автор Тема: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..  (Прочитано 54458 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Пумпата за кочница нели е двостепена. Ако само позади се работело, се испушта воздух од задни тркала, а ако се отворале предните, ондак само од напред.
Кај мене во болидот до вчера ја возев со воздух во кочници повеке од 1 месец откако ги сменивме 2-те клипчиња позади, иако тогаш испуштивме воздух, по некое време пак педалата до доле пропагаше, како во путер, ама на друкање на 2-3 пати во вожња погоре почнуваше да фака педалата.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
да.. двостепена е... кај некои се поделени напред-назад клиповите од кочницата, а кај некои (поретко) се во дијагонала поврзани... е сега, ако има проблем со задниот цилиндар да речеме, тој е прв на стискање... додека не крене тој соодветен притисок, клипот во пумптата (првиот) не го бутка вториот за да кочи...

од друга страна, ако плочките не се залепени убаво за диск, или дури и со гуртни на добош е исто.. ако не се залапени убаво на површината, дел од притисокот на клипот што би требало да биде за кочење се троши за да прво ги залепи на место, па после да крене притисок... затоа и иде подоле педалата... решение за да дознаееш дали е тоа проблем е опишано подоле во овој пост:
или... во целата манипулација со испуштање воздух, и дошол крајот на пумпата ножна...

но... нека провери некој, дали мајсторот ги вратил на место блокаторите на плочките (ако ги има) тоа се нај често железни едни како цевчиња, челични, но не ретко и како метални плочки. имаат улога да ги држат плочките подзалепени до дискот... исто така, и механизмот за рачната...


ај вака... бидејки рече дека се работи за задно тркало. пробај го следново:

забрзај ја колата до 30 на саат. пушти ја во лер да иде без гас. кревај ја рачната еден по еден забец се додека не осетиш дека почнува да кочи. кога ке осетиш дека почнува да кочи, врати ја еден забец поназад и остави ја така, застани во место, надрукај на педалата за кочење и повози малку, да видиш дали ке се врати педалата назад, како што била.. ако е да, тогаш, немаш проблем ни со пумпа, ни со воздух, туку со системот позади што е за да затегнува, т.е. да ги држи плочките залепени за дискот...

ако е не, тогаш, или е воздух или пумпата отишла... знаеш, ке испуштате воздух од сите тркала по 5-6 пати. ке ти треба едно кантиче глицерин дот4 од било кој бренд. ако и после тоа не се реши проблемот, време ти е за нова пумпа...

пробај, види, па пиши што се десило...

со рачната тестот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Кај мене конкретно рачната, на 4-ти заб фака, на 5-ти заб малку мака треба за да ја кренам. Иначе може накај 8-9 заба да се направи да се крева. А ако ја ставиме да фака на 3-ти заб, а на 4-ти заб со мака да се крева, тогаш веке блокираат задните тркала.
Еве денес после 1 месец канење со чале испуштивме воздух од позади, излезе бајаги воздух иако дента кога ги намонтиравме клипчињата испуштивме убаво воздух, после 5-6 пати испуштања почна глицерин само да истекува и педалата доби добар притисок, ама по одреден период пак почна да пропага педалата.

Иначе кај мене на пумпата за кочници, првиот клип е за предните тркала, па потоа тој го турка вториот клип кој е за задните тркала.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .

.. ако не се залапени убаво на површината, дел од притисокот на клипот што би требало да биде за кочење се троши за да прво ги залепи на место, па после да крене притисок... затоа и иде подоле педалата...





 надрукај на педалата за кочење и повози малку, да видиш дали ке се врати педалата назад, како што била..



Кај мене не се сменети плочките воопшто, а ова со педалата не те разбирам, она се враќа секогаш назад, само што кога ќе стискам не кочи одма, него фаќа некаде подоле ....., дај боже да не е пумпата на абс оти скапа била за vw mk5
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
тоа што се враќа педалата назад е затоа што има федер на самата педала за да ја враќа... скроз да ти е празен системот и да немаш кочница АМА ИЧ, педалата пак ке си се врати погоре... пробај ова што реков... кога реков да надрукаш и да видиш дали ке се врати назад, мислев на тоа дали ке се врати назад позицијата од која си кочел претходно, а не дали ке се врати назад исправена да биде до горе...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #200 на: 12 Април 2015, 22:39:20 pm »
сум се заборавил, банална била причината, пак воздух ми пушти мајсторот и добри се сеа кочниците
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #201 на: 25 Април 2015, 17:21:10 pm »
Препорака за добар DOT4 глицерин?
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен sinisa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1207
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #202 на: 25 Април 2015, 19:05:04 pm »
Motul?

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #203 на: 25 Април 2015, 20:56:02 pm »
Земав Agip, ќе видиме како ќе се понаша :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен sinisa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1207
Одг:
« Одговори #204 на: 25 Април 2015, 20:59:23 pm »
Колку марки?

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #205 на: 25 Април 2015, 21:01:35 pm »
530 денарс
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #206 на: 26 Април 2015, 11:13:25 am »
Litro?

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #207 на: 26 Април 2015, 11:20:06 am »
Ваљда пола литро.  Толку би требало и да собира.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #208 на: 26 Април 2015, 15:36:21 pm »
Се извинувам. 560 марки за литар, земав литар бидејќи системот собира 0.5Л, меѓутоа сигурно ќе има испуштање на воздух, па ќе треба уште малку :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..
« Одговори #209 на: 26 Април 2015, 16:14:27 pm »
Земав Agip, ќе видиме како ќе се понаша :)

Поaрно ќе си прошол со Tutela Top 4, уште порно со ATE Super Blue Racing и со Motul. Барем според спецификациите за dry & wet boiling point. Здравје, кога ќе праиш апгрејд на системот за кочење, ќе го мислиш и тоa.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.