Автор Тема: Renault Modus 1.2 75hp  (Прочитано 23077 пати)

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Renault Modus 1.2 75hp
« на: 11 Март 2014, 03:50:37 am »
Произведен и купен 2005.
Поминати 199 000 км.
Опрема: Клима, ABS, 4 воздушни перничиња, електрика на предни прозорци, Follow me home, магленки, централно, тонирани стакла...
Боја: Црна бисерна

Одржување и дефекти(маслото и филтерот за масло на секои 10-15 000 км):
     -35 000 км Механизам на возачки прозор, му се скрши пластикичката (променет 250 еур комплет со мотор и од рено го смениле дизајнот на пластиката)
     -40 000 км Crankshaft position sensor (променет 50 еур) се испостави само ако се исчисти 40-50 000 км можеш да возиш без пролем, па пак чистење
     -52 500 км Свеќички и филтери за полен и воздух
     -58 000 км Откажа бомбината(сменета 150 еур)
     -65 000 км Откажа совозачки прозор, му се скши пластиката што ко држи стаклото (на 192 000км афтермаркет нова пластика за 10 ЕУР)
     -78 000 км Откажа ламелата (променет цел сет 400 еур)
     -80 000 км Ребраст и клинаст каиш, предни плочки, свеќички и филтери за полен и воздух
     -127 931 км Свеќички и филтери за полен и воздух
     -155 637 км Свеќички и филтери за полен и воздух
     -159 000 км Откажа бомбината(сменета 150 еур, нов модел  да ја видеме како ке се покаже)
     -179 000 км Ребраст и клинаст каиш (250 еур)
     -190 651 км Предни дискови и плочки, автоматче некое на педалата за кочење (200 еур)
     -195 500 км Променети јабочица и стабилизатори(афтермаркет TRW јабочица 2600ден и TRW стабилизатори 2х1300 ден) TRW беа и тие што ги ивадивме.
     -197 000 км  Променет термостат и антифриз (афтермаркет Wahler 1650 ден и антифриз 800 ден)
Колата е редовно до 190 000 сервисирана во рено сервис.
Да не ја возев првите 100 000 км каде ми покажа многу фабрички дефекти, можеби пак би земал Рено.

Добар автомобил за во град и за отворено на не многу долги релации.

Еве некоја слика (се извинувам за лошиот квалитет на сликите, ама ова ви е шанса да видите како слика xperia L со 8мп):





 
« Последно менување: 27 Март 2014, 00:40:03 am karajann »

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #1 на: 11 Март 2014, 07:27:16 am »
Веројатно ќе бидам еден од ретките на форумов што мисли дека Renault Modus  е баш фина кола :)

Какво е искуството со Модус ов на подолг пат? (на пример 500 км)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #2 на: 11 Март 2014, 07:44:26 am »
Богами добро си ја извозел ...

Мислам дека нема што да и замеруваш на колата, сите наведени работи порано или подоцна ќе се случеле, единствено механизмите за прозор (ма да си сервисирал во овластен па оттаму и цената) и бомбините што типравеле мака.
Ламелата некако рано, али дали биле 70 или 150 к сеедно кога си ја возел толку.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #3 на: 11 Март 2014, 09:26:14 am »
Произведен и купен 2005.
Поминати 199 000 км.
Опрема: Клима, ABS, 4 воздушни перничиња, електрика на предни прозорци, Follow me home, магленки, централно, тонирани стакла...
Боја: Црна бисерна

Одржување и дефекти(маслото и филтерот за масло на секои 10-15 000 км):
     -35 000 км Механизам на возачки прозор, му се скрши пластикичката (променет 250 еур комплет со мотор и од рено го смениле дизајнот на пластиката)
     -40 000 км Crankshaft position sensor (променет 50 еур) се испостави само ако се исчисти 40-50 000 км можеш да возиш без пролем, па пак чистење
     -52 500 км Свеќички и филтери за полен и воздух
     -58 000 км Откажа бомбината(сменета 150 еур)
     -65 000 км Откажа совозачки прозор, му се скши пластиката што ко држи стаклото (на 192 000км афтермаркет нова пластика за 10 ЕУР)
     -78 000 км Откажа ламелата (променет цел сет 400 еур)

Ја тука веќе би се откажал и би го фрлил у провалија  ;D

Не е ауто по мој ќејф, ама тоа ништо не значи. Татко ми и мајка ми поседуваат Nisan Note (same s*it препакуван у попристојна каросерија) :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #4 на: 11 Март 2014, 09:38:49 am »
Модусот не е Турска направија случајно ? Јас возев скапан Гољф 2 и во 20 години сум немал толку дефекти. Нешто не ми штима.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #5 на: 11 Март 2014, 09:45:11 am »
Слободно плачи кај мене, и во ПП ако сакаште разбирам целосно.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #6 на: 11 Март 2014, 09:49:52 am »
? Не ми е јасно се работи за нова кола. А толку дефекти

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #7 на: 11 Март 2014, 09:52:31 am »
Ако ти го испроцесираш тоа, ќе ти исчури мозокот...  ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #8 на: 11 Март 2014, 09:53:46 am »
Гарант не била made in France

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #9 на: 11 Март 2014, 09:55:56 am »
Бобината е Сажем, Сензорот е Сименс, ламелата е Валео... што е битно дали е мејд ин булгарија или мејд ин туркче?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #10 на: 11 Март 2014, 10:30:20 am »
Гарант не била made in France

Демек сега треба да ги одбраниме пропустите со претпоставки. Брендот е тој и тие се грижат за се што излегува со нивни знак па макар и во Авганистан да има фабрика.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #11 на: 11 Март 2014, 10:48:48 am »
Ау брате роботе!

Златно Даеву :D да ти сум имал.

Јас со мојата 160 000км некаде иам напраено, освен што ме заебава електриката на прозорите понекогаш до сеа вакви проблеми (пу пу) не сум имал освен оние стандардни одржувања (јабучици, кочници, масла, филтри)...

Е мме француско!

Алфата ја иам 2 и пол години освен реглерот на алтернаторот што ме заеба летоска (поправка од околу 70 евра со се работна рака, а да вадиш алтернатор на Алфа е операција) не сум имал никакви проблеми.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #12 на: 11 Март 2014, 11:31:53 am »
Веројатно ќе бидам еден од ретките на форумов што мисли дека Renault Modus  е баш фина кола :)

Какво е искуството со Модус ов на подолг пат? (на пример 500 км)
За подолг пат оптеретува високото седење, иначе добро се понаша на пат.

Гарант не била made in France
Модус како модел е дизајниран во Шпанија и во шпанија им е цело произвотство, а деловите се претежно француски, со искучок на подвозјето кое е TRW германско.
Имам и скутер Сузуки произведен во кина, 6 години нема никаков дефект.
Нема врска кај е произведен, туку стандардите по кој е произведен и дизајниран.

Произведен и купен 2005.
Поминати 199 000 км.
Опрема: Клима, ABS, 4 воздушни перничиња, електрика на предни прозорци, Follow me home, магленки, централно, тонирани стакла...
Боја: Црна бисерна

Одржување и дефекти(маслото и филтерот за масло на секои 10-15 000 км):
     -35 000 км Механизам на возачки прозор, му се скрши пластикичката (променет 250 еур комплет со мотор и од рено го смениле дизајнот на пластиката)
     -40 000 км Crankshaft position sensor (променет 50 еур) се испостави само ако се исчисти 40-50 000 км можеш да возиш без пролем, па пак чистење
     -52 500 км Свеќички и филтери за полен и воздух
     -58 000 км Откажа бомбината(сменета 150 еур)
     -65 000 км Откажа совозачки прозор, му се скши пластиката што ко држи стаклото (на 192 000км афтермаркет нова пластика за 10 ЕУР)
     -78 000 км Откажа ламелата (променет цел сет 400 еур)
Ја тука веќе би се откажал и би го фрлил у провалија  ;D

Не е ауто по мој ќејф, ама тоа ништо не значи. Татко ми и мајка ми поседуваат Nisan Note (same s*it препакуван у попристојна каросерија) :D
Реално размислував за варијанта да напишам со спреј Ѓубре од кола и да им ја паркирам пред салон.
Ама финансиски не се осеќав мокен да го направам.

Сега е добро, за последните 120 000 км само една бомбина, а за термостатот, стабилизаторите и јабучицата мислам дека време им беше.
« Последно менување: 11 Март 2014, 14:18:57 pm karajann »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #13 на: 11 Март 2014, 11:34:52 am »
Фабрички вградената ламела 80Ккм,втората 120Ккм и гајле нема...Чудно некако...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Renault Modus 1.2 75hp
« Одговори #14 на: 11 Март 2014, 11:35:36 am »
Штом си ги пребродил првите 100.000, веќе е лесно понатака :) За подвозје, кај нас не треба да има никој замерки. Со вакви патишта, добро е и толку што издржуваат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.