Произведен и купен 2005.
Поминати 199 000 км.
Опрема: Клима, ABS, 4 воздушни перничиња, електрика на предни прозорци, Follow me home, магленки, централно, тонирани стакла...
Боја: Црна бисерна
Одржување и дефекти(маслото и филтерот за масло на секои 10-15 000 км):
-35 000 км Механизам на возачки прозор, му се скрши пластикичката (променет 250 еур комплет со мотор и од рено го смениле дизајнот на пластиката)
-40 000 км Crankshaft position sensor (променет 50 еур) се испостави само ако се исчисти 40-50 000 км можеш да возиш без пролем, па пак чистење
-52 500 км Свеќички и филтери за полен и воздух
-58 000 км Откажа бомбината(сменета 150 еур)
-65 000 км Откажа совозачки прозор, му се скши пластиката што ко држи стаклото (на 192 000км афтермаркет нова пластика за 10 ЕУР)
-78 000 км Откажа ламелата (променет цел сет 400 еур)
-80 000 км Ребраст и клинаст каиш, предни плочки, свеќички и филтери за полен и воздух
-127 931 км Свеќички и филтери за полен и воздух
-155 637 км Свеќички и филтери за полен и воздух
-159 000 км Откажа бомбината(сменета 150 еур, нов модел да ја видеме како ке се покаже)
-179 000 км Ребраст и клинаст каиш (250 еур)
-190 651 км Предни дискови и плочки, автоматче некое на педалата за кочење (200 еур)
-195 500 км Променети јабочица и стабилизатори(афтермаркет TRW јабочица 2600ден и TRW стабилизатори 2х1300 ден) TRW беа и тие што ги ивадивме.
-197 000 км Променет термостат и антифриз (афтермаркет Wahler 1650 ден и антифриз 800 ден)
Колата е редовно до 190 000 сервисирана во рено сервис.
Да не ја возев првите 100 000 км каде ми покажа многу фабрички дефекти, можеби пак би земал Рено.
Добар автомобил за во град и за отворено на не многу долги релации.
Еве некоја слика (се извинувам за лошиот квалитет на сликите, ама ова ви е шанса да видите како слика xperia L со 8мп):