Автор Тема: Што е правилно ? Назабен ремен да се менува на км или на изминати години.Ај д  (Прочитано 12779 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Ситроен АХ, прва замена на ребрастиот по 16 години и 75000 км! Каишот подобар од нов - мајсторот не сакаше да го замени :D
Згрешил мајсторот, ќе го јаде...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Ситроен АХ, прва замена на ребрастиот по 16 години и 75000 км! Каишот подобар од нов - мајсторот не сакаше да го замени :D
Згрешил мајсторот, ќе го јаде...
Не, не, он посекако го замени, ама на мое инсистирање :) Додуша коа го видов, стварно делуваше прилично свежо онака на око и немаше изедени запци или сл., ама заеби си викам - да не биде ко она „мала криза и одма гомна јадам“ :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Кој носи кај нас про грип? Бар да се знае дека не е фалц

За која кола???

Јави ми се утре, 070 243 159 ке ти кажам цена према мене...

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
па за југцето сеа :). А што затегач да земам?

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
За затегач за Југо не сум зимал бог те пита од коа, ама знам смешка цена имаат по 500-600 денари или ај еве до 800 денари...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Ситроен АХ, прва замена на ребрастиот по 16 години и 75000 км! Каишот подобар од нов - мајсторот не сакаше да го замени :D
Згрешил мајсторот, ќе го јаде...
Не, не, он посекако го замени, ама на мое инсистирање :) Додуша коа го видов, стварно делуваше прилично свежо онака на око и немаше изедени запци или сл., ама заеби си викам - да не биде ко она „мала криза и одма гомна јадам“ :D
Баш така, мал момент на криза и...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
па за југцето сеа :). А што затегач да земам?
Па и немаш некој голем избор..

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Па од тој лошиот избор тоа што е најмалце лошо ;D ;D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Па од тој лошиот избор тоа што е најмалце лошо ;D ;D

Абе брат, зашто не разбираш... за југо веке никој не се замара да прави затегачи... може не викам не... одговара од некое поново пунто, или од пежо 106 ама треба цел ден да се заебаваш... и да копаш и да истражуваш по дуќани...

Не знам дали на програма коа ке ја укуцаат у магацинов го има југо, и имаш да бираш...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Па од тој лошиот избор тоа што е најмалце лошо ;D ;D

Абе брат, зашто не разбираш... за југо веке никој не се замара да прави затегачи... може не викам не... одговара од некое поново пунто, или од пежо 106 ама треба цел ден да се заебаваш... и да копаш и да истражуваш по дуќани...

Не знам дали на програма коа ке ја укуцаат у магацинов го има југо, и имаш да бираш...
За југо делови, веќе никој не произведува, се трошат залихи.Фабриките заминаа во Африка, можеби од таму по интернет ќе се нарачува..

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Бугар е у Африка :D

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Јас на мојата кола еве и после 200К км прикажани на шалт табла и уште којзнае колку избришани не сум сменал ребраст....  :o

Но, сепак поради тоа што гумата ги менува своите карактеристики во зависност од многу фактори (температура, влага, нечистотија и сл.) пожелно е да се менува временски.
Покрај тоа гумата е изолатор (диелектрик) што значи и за неа важи терминот "стареење на диелектрикот" т.е. губење на својствата со текот на времето. Времето како фактор само по себе можеби не би играло преголема улога ако гумата стои во идеални услови но, ребрастиот каиш се наоѓа во средина која е многу далеку од нив :)
Сепак, насловот на темата е малку незгоден за давање одговор од типот првото или второто... сепак факторот поминати километри мора да се земи во предвид. Можиш да поминиш 80ккм за 8 год. но и за 2 год. што сигурно не е исто. Во првиот случај мислам дека ребрастиот ќе е во полоша состојба бидејќи факторот време ќе има поголемо влијание....
« Последно менување: 13 Август 2011, 08:36:37 am proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Јас на мојата кола еве и после 200К км прикажани на шалт табла и уште којзнае колку избришани не сум сменал ребраст....  :o

Но, сепак поради тоа што гумата ги менува своите карактеристики во зависност од многу фактори (температура, влага, нечистотија и сл.) пожелно е да се менува временски.
Покрај тоа гумата е изолатор (диелектрик) што значи и за неа важи терминот "стареење на диелектрикот" т.е. губење на својствата со текот на времето. Времето како фактор само по себе можеби не би играло преголема улога ако гумата стои во идеални услови но, ребрастиот каиш се наоѓа во средина која е многу далеку од нив :)
Сепак, насловот на темата е малку незгоден за давање одговор од типот првото или второто... сепак факторот поминати километри мора да се земи во предвид. Можиш да поминиш 80ккм за 8 год. но и за 2 год. што сигурно не е исто. Во првиот случај мислам дека ребрастиот ќе е во полоша состојба бидејќи факторот време ќе има поголемо влијание....

Значи има случаи каде што по 150к км возат со ист ребраст, ама еве ти еден пример пред месец дена што видов кај мојот сервисер.
Цитроен Ц4 купе негде 2005-2006 луѓето поминале 110к км и каишот се немаше скинато туку си се растегнал он и се изместил и почнал да се трие од кукиштето и искочил горе од брегастите (од 50-тина евра промена на каиш после ги коштало многу повеќе бидејки мислам дека и вентилите сите беа попара, дихтунг на глава и ред други работи) затоа викам да си на чисто треба да си смениш каиш после да не биде 10 пати поголема штета. :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Да нема забуна... мојот коментар на почетокот од постот дека немам сменето ребраст каиш е од прична што јас возам дизел чиј мотор е со ланче, а не со ребраст каиш... тоа беше само мала  шала во контекст на одговорот кој следеше понатаму :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Да нема забуна... мојот коментар на почетокот од постот дека немам сменето ребраст каиш е од прична што јас возам дизел чиј мотор е со ланче, а не со ребраст каиш... тоа беше само мала  шала во контекст на одговорот кој следеше понатаму :)
За малку ќе те карав профф.