затоа што имам видено негативни ефекти од тој процес... протропуваат лагери лежечи на радилица... затнува пресингот на летечите... протекува семеринзи...
значи маслото кое е во моторот како наслага, на мотор кој прошол повеке од 150-200Ккм, залепен за металот и се друго, всушност и треба да биде таму. голема грешка е чистењето на тие наслаги (повторувам) НА ПОСТАР МОТОР... сите тие наслаги помагаат до одреден степен на заптивање на механичка луфта... ке ја испереш и си го испрал заптивањето... моторот може да протропа, семеринзите да почнат да пуштаат, и еднсотавно за брзо време да се доведе до ситуација за ремонт..
да испуштената нафта ке личи на бљувотина, но сеуште е добра нафта за во резервоар за тие мотори..
инаку сум кажувал за опел вектра бензинец со поминати 1.250.000 километри.. со зборови еден милион двестепедесет илјади километри поминати за 8 години такси возење во скопје и околината. при карјот веке толку многу дуваше и го гореше маслото да на мењање масло го испуштаме, мења филтер, полниме и со неполни 2 литри во мотор покажува максимум... а каталошки треба скоро 5....
нормално чоекот смени мотор а мене од љубопитност само ми беше и го растурив моторот... знаев дека ке има наслаги... ама жалам што не сликав тоа да го видите... како гресмаст и тоа од нај цврстата-измешана со бетон некој да турил и со шпакла ја лепел по сите делови од моторот (внатрешно)... само канали имаше за радилицата, брегастата и клипњачите... во картерот скоро ич... јас појма немам како воопшто тој мотор толку заработил... а капка не течеше од семеринзите нам оторот.. само дуваше од капаче... ете го одговорот зашто капка не капнало од семеризни а оригинални семеринзи-фабрички... затоа што биле зацементирани одозгора со маст... немало што воопшто да стигне до нив да капне.. сме можеле да ги извадиме семеринзите ДА ГИ НЕМА и пак немало да тече од нив...
е криво ми е што незнам и не ми текна да го склопам и запалам па да видам што ке се десеше ако бутневме нафта на тој мотор за да се исчисти? дали воопшто ке истечеше нафтата или ке останеше во маста...
поентата ми е дека перењето на моторот, од внатре, гарежите, масните наслаги... се тоа ако е веке фатено поарно да си одтане таму... она што јас го препорачувам на ваквите мотори накои веке не ни гледаат многу какво масло тураат, еднаш на 30-40Ккм да се отвори капачето на главата одозгора и да се исчисти, бидејки целиот кондензат од испарување на влагата е собира и лепи таму... тоа веке не е пожелно да лежи таму, бидејки е вода.