Автор Тема: На што треба да се внимава при активирање на "стоено" возило ?  (Прочитано 7276 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Поради потреба од второ возило деновиве ќе се обидам да го ставам во функција Ax-от. Се работи за возило произведено далечната 1993 -та година, со дизелски агрегат и поминати преку 250 000 км. Во непокретна состојба е околу 4 години, последен пат кога го оставив палеше солидно. Осим зголемена потрошувачка на масло немаше посериозни проблеми. На што треба да се внимава при првото палење, има ли некоја процедура. Од општа култура знам дека треба да му сменам:

- уље
- филтри
- антифриз
- ребрасти, затегачи и клинасти
- акумулатор
- гуми

Исто ме занима кој се симптомите на запечен мотор и слично. Благодарен би бил на секој добронамерен совет...

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Во тие 4 год не ли ти е никако палено? Ако е можно некако заврти го рачно моторот за секој случај да не е запечен па да направи проблеми.....

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: На што треба да се внимава при активира&
« Одговори #2 на: 10 Март 2014, 20:21:47 pm »
Првото палење нека биде со кабли, осеќам мноооогу верглање ќе треба.

Иначе да, доколку е можно пробај рачно заврти ја радилицата пред да почнеш со палење.

П.С. Снимај го првото палење, би било интересно да се има и такво видео на форумов.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
баш така,пред да направиш било што првин рачно сврти го да видиш дали е уште во функција

и на листава би додал менување глицерин,уље во мењач и дооообра проверка на подвозје и кочници

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Првото палење нека биде со кабли, осеќам мноооогу верглање ќе треба.

Иначе да, доколку е можно пробај рачно заврти ја радилицата пред да почнеш со палење.

П.С. Снимај го првото палење, би било интересно да се има и такво видео на форумов.
Само ова, ништо повеќе. Може и ќе запали од прва ако имаш среќа. (Буткање во брзина мислам дека најлесно ќе ти дојде).

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Дигни го едното тркало убаци во 4/5 најголемата и заврти го рачно тркалото ако се врти лесно со малку затегање добро е, ново улје, филтер улје и пали, потоа ќе си провериш другите работи, и да ако имаш пумпичка кај моторот да напумпаш гориво напумпај пред палење ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
ma jok bre kakvo butkanje...samo  akumulator saglam i dase zavrti motorot malce vo mesto i dosta srekja..
na vremeto zemavme edna skoda sto bese sigurno 10 godini nemrdnata skapana cela ali ni trebase motorot.go svrtevme nekolku pati so kluc levo desno i benzin direktno u karburator i nov akumulator abe prokletoto zapali na prvo verglanje  i ja ostaivme da  drnda edno  15 min ali crevoto za gorivo u kantice..moze  srekja e so taa bese na lance ne mase rebrast

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: На што треба да се внимава при активира&
« Одговори #7 на: 10 Март 2014, 21:15:44 pm »
Ребрастите не се до толку слаби... Метални ојачувања си има каишот во него, не е само гума, така да нема да има опасност да ја запали и да ја дотркала до мајстор.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Не сум сигурен, да се извадат дизните пред да заврти, да проврти без компресија? За бензинец знам, ама кај дизел?

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Јас да имам таква ситуација прво со добар акомулатор би завртел на клучот 1секунда да се размрда моторот и потоа  до дека не запали.Секао пред тоа би направил една визуелна проверка на течности,кабли,црева,каиши...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Поради потреба од второ возило деновиве ќе се обидам да го ставам во функција Ax-от. Се работи за возило произведено далечната 1993 -та година, со дизелски агрегат и поминати преку 250 000 км. Во непокретна состојба е околу 4 години, последен пат кога го оставив палеше солидно. Осим зголемена потрошувачка на масло немаше посериозни проблеми. На што треба да се внимава при првото палење, има ли некоја процедура. Од општа култура знам дека треба да му сменам:

- уље
- филтри
- антифриз
- ребрасти, затегачи и клинасти
- акумулатор
- гуми

Исто ме занима кој се симптомите на запечен мотор и слично. Благодарен би бил на секој добронамерен совет...

веројатно е исцедено до последна капка масло во картерот. многу можно е и самиот филтер за масло да е запечен више... кна мене ми се има десено во каналот кон брегаста да се затне, по отварање констатиравме многу оси во каналот и осило под капакот за брегаста.. си напраиле легло...

процедура:
крени на дигалка едно од погонските тркала... стави го во нај голема-висока брзина менувачот. заврти го тркалото нанапред (во правец на движеше т.е. ако е лево тркало-возачко контра од стрелките на саатот а деснто совозачко во правец на стрелките на саатот). можеби ке ти даде напор но ако осетиш дека се придвижува продолжи да го вртиш неколку круга, би требало колку толку да прикрене масло барем на радилицата.

палење на клуч. јас практикувам во вакви ситуации прво да ја исклучам нафтата да не друка, за да не запали всушност. на самата бош пумпа има 1 жичка иде-единечна. таа откачи ја и возилото автоматски нема да може да запали но ке вергла... без да ги чекаш греачите да загреат, заверглај ја онака 10-тина секунди и прекини. изгаси контакт, прикачи ја жичката што ја откачи и пали... можеби ке запали од прва а можеби не, зависи од тоа дали се повлекла нафтата од бош пумпата или задржала вакуум... кога ек запали, очите во сијаличката за масло. ако не изгаси во рок од 10 секунди, изгаси го моторот ОДМА и повикај мајстор, објасни му што е работата па нек си превземе он од тука...

ако ја изгаси сијаличката, остави го да работи во место барем 10-тина минути... но слушај го моторот. ако почне некакво цвичење од горе, т.е. од кај брегастите, гаси и како и претходно повикај мајстор...

ако се е во ред до тука, ај со среќа купувањето на нови:
-гуми
-масло
-филтер за масло
-филтер за воздух
-ребраст каиш
-лински каиш
-антифриз.

проверка на кочници. ова може и да не покаже проблем одма... нека не те секира р’ѓата на дисковите. после извозени 5 километри дисковите ќе л’штат... туку друго е... стоено возило може да покаже проблем со кочници после неколку дена.. ке почне да тоне педалата или ке почнат да блокираат тркалата... во првиот случај некој клип или шапа е проблемот... во втроиот слуачај пумпата е проблемот. а може и да не покаже проблем... зависно претходно како е одржувано т.е. со кој респект е купуван глицерин кога требало, односно дали е купуван нај евтиниот или нај добриот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
тотално се сложувам Онак ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
После тоа еден добар engine oil flush адитивче, да раствори тоа катранот унутра.
Можеш дури и кога ќе го исцедиш маслото да му опнеш неколку литра дизел наместо нафта и малце да го заверглаш ама да не запали, да ја крене нафтата нагоре и да го измие старото масло. Тоа тебе може да ти направи проблем, маслото што е катраносано.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
После тоа еден добар engine oil flush адитивче, да раствори тоа катранот унутра.
Можеш дури и кога ќе го исцедиш маслото да му опнеш неколку литра дизел наместо нафта и малце да го заверглаш ама да не запали, да ја крене нафтата нагоре и да го измие старото масло. Тоа тебе може да ти направи проблем, маслото што е катраносано.

;D најпаметно ќе ти биде ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
хахаххаа... фалнга.. оди легни спиј бе... нели си на работа утре...


сакаше да каже, испушти маслото, тури нафта наместо масло (пред да смениш филтер) запали го да поработи 2-3 минути, изгаси и испушти пак нафтата, смени филтер и стави ново масло...

ова е процедура која некои мајстори ја практикуваат, но јас не се сложувам со нејзе. лоша процедура, која може да донесе лоши резултати.. да не речам опасна е...

сепак, ако се одлуќиш ова да го направиш, испуштената нафта слободно тртни ја во резервоар... нема зијан...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време