Автор Тема: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996  (Прочитано 2788 пати)

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 773
Ајде помош малце. Значи у место кочницата секад е горе. У возење еднаш е горе и убаво си фаќа, другпат е доле и слабо кочи а коа ќе ја стиснеш до крај едно тркало блокира.

- Кочен цилиндер
- Ваздух у систем
- Мешавина на глицерин

Што би можело да биде од горе наведениве?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #1 на: 02 Март 2014, 17:15:02 pm »
A или Б или А и Б.  Повеќе би се сомневал на А - главен кочионен цилиндер.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #2 на: 02 Март 2014, 18:19:11 pm »
нека проба со испуштање воздух од сите тркала. ако то ане го реши проблемот, тогаш време е за пумпа... или како милувате да говорите на македонски и да оправате тоа би било главен кочионен цилиндар... свашта...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #3 на: 02 Март 2014, 18:26:10 pm »
Се извинувам за српско/хрватскиот сленг.
Пумпа? Серво пумпа? Каква пумпа? За вода, за уље? За кочници има само серво пумпа која е различна од „главни кочиони цилиндар“ (српско-хрватски)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 773
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #4 на: 02 Март 2014, 18:38:21 pm »
Фала на одговорот :) Ќе испуштам прво ваздух па ќе видам дали ќе биде исто. Како и да е глеам не е баш скап дел :) Знае некој шо се дешава ако се измеша DOT 3 и DOT 4 ?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #5 на: 02 Март 2014, 18:44:57 pm »
Kомпатибилни се меѓусебе,можеш да ги мешаш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #6 на: 02 Март 2014, 18:45:24 pm »
Не треба да се мешаат, поради температурните карактеристики. Инаку и двете се на база на polyethylene glycol; што значи, нема да ти го заебат системот - компатибилни се.


Ете го VLATKO прв....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #7 на: 02 Март 2014, 18:59:49 pm »
Се извинувам за српско/хрватскиот сленг.
Пумпа? Серво пумпа? Каква пумпа? За вода, за уље? За кочници има само серво пумпа која е различна од „главни кочиони цилиндар“ (српско-хрватски)

пумпа за нафта да си вгради кај кочниците... ако збориме за кочници збориме за пумпа за кочници... сигурно не збориме за пумпа на соларен систем... немој сега и ти да претеруваш абаго...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #8 на: 02 Март 2014, 19:05:43 pm »
Може да го викаме мастер цилиндер? Пошто пумпа е АБС пумпа кај кочнициве.. Или вакуум пумпа. Барем мене тоа ме асоцира кога некој ќе ми каже пумпа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #9 на: 02 Март 2014, 19:14:39 pm »
извини симо ама да те прашам.. она што е како буквата Т, има цревце на крајот кое го прикачуваш на гума и ПУМПАШ кога ти е издишана гумата како се вика? бидејки истото тоа е изведено и на истото ова кое што ти го нарекуваш на некаков друг начин. оругла, апкирана гумица, која е како печурка. функционира со физички контакт т.е. механичка сила. нагоре-надоле... или онаа за нога што е напред-назад...



значи како што функционира оваа пумпа на исти начин ама потполно исти начин работи и пумпата за кочење.

на времето немаше абс и остали приклучоци и сите ги викаа ПУМПА... за кочници секако... 2 клипа во еден цилиндар сместени, на првот ти стискаш со педалата, а со федер првиот стиска на вториот клип. според јачината на федерот и волуменот на вториот клип нај често се правеше балансот кои тркала (предни-задни) повеке или помалку да кочат...



меѓутоаи во комбинација кај некои возила предни задни, а кај некои во дијагонала врзани па секако исто кочеа тркалата. после се појави серво или хидраулина пумпа која уствари е припомогната со вакумот од моторот. тоа е останато и ден денес во пракса. вакуум пумпата кај дизелите служат токму за тоа.. и ден денес, начелно пумпата остана потполно иста... одпосле се појави и абс пумпа која е ЕЛЕКТРИЧЕН МОТОР со мали клипови кои секако се пумпа која има улога да создаде над притисок и да го ослободи притисокот во цевките кои друкаат глицерин под притисок директно на клиповите од тркалата... но никако абс-от и хидрауликата не се ПУМПИ за кочење... една е кочиона пумпа...

п.с.
гумица за пумпа.. било која... сите се слични, само димензиие се различни...


ко оваа гумица отиде, време е за мењање пумпа за кочење или ете по кејфот на симо нека биде централен клип или главен кочионен цилиндар или како воопшто и да сакате и милувате... битно е на човеков да му помогнеме...

немој да прифаќаш да ти мења некој гумици... краткотрајно е тоа решение...

еве зашто:

ако гумицата се разџвакала, веројатно клипот веке почнал да струга од цилиндарот-каналот кај што лежи. тоа значи оштетување на цилинадрот и неправилна форма. со ставање на нова гумица на клипот т.е. на двата клипа, во моментот ке добие добар притисок, но набрзо самата гумица ке се оштети од оштетениот цилиндар и така во недоглед... затоа нај убаво цела пумпа да се смени т.е. тоа е баш делот што го посочив на сликата погоре...

биди среќен ако пројдеш само со ваздух испуштање. а возможно е.. топло-ладно с епојавува кондензација и истата таа вода одпосле испарува при повисоки температури па создава воздух... има и други начини како да дојде до воздух во системот ама за тоа друг пат...
« Последно менување: 02 Март 2014, 19:29:20 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #10 на: 02 Март 2014, 19:25:15 pm »
Добро, штом сите мастер цилиндерот го викаат пумпа. Не сум знаел, изглеа не го викале доволно гласно за да ги чујам.
Се извинувам што внесов забуна во дискусијата.

http://en.wikipedia.org/wiki/Master_cylinder

BTW, истата твоја слика, само не пишува пумпа:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #11 на: 02 Март 2014, 19:31:07 pm »
абе симо... абе појди во било која продавница и прашај пумпа за кочница без да коментираш било што повеќе и види што ке ти покажат... значи БИЛО КАДЕ кај што продаваат делови за кочионен систем... поворувам било каде, побарај пумпа за кочници...


зашто ли само некој го менува македонскиот јазик и уште пострашно зашто ние го прифаќаме тоа?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #13 на: 30 Декември 2014, 21:14:19 pm »
Да не отварам нова тема, ке ја искористам оваа за да прашам мислење од вас.

Имено од пред некое време, на прв старт на сабајле, папучата за кочење забележав дека е укрутена максимално, без никакво претходно притискање. Меѓутоа од како ке ја запалам, си омекнува најнормално. Си реков не е нешто страшно, меѓутоа му рекламирав на брат ми, пошто негова е колата.

Меѓутоа, пред 2-3 дена, навечер, а пред тоа цел ден беше колата возена, ја палам и тргам, меѓутоа осетив квичење, и гребење метал. Си реков да не ја возам на бандаж, излегов проверив, се беше во ред. Повторно тргам, повторно истиот звук, и претпоставив дека доаѓа од кај левиот преден диск. По кратко време звукот го снема, и се си беше најнормално. Нормално повторно рекламирав кај брат ми.

За денес, пробувам, ја палам прв пат, ист случај со папучата како и погоре, ја палам колава и папучата воопшто не омекнува. Пробав да тргнам малце да видам дали ке тргне, ама неќе да чуе! Укопана си стои. Ја изгасив, ја затворив, и гледам штоп светлата работат. Да напоменам рачната нон-стоп на ладно време ми е спуштена.

Утре ке дојде мајстор ке ја види, но ме интересира на што типувате вие ?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Проблем со кочници на Фиат брава 1.4 1996
« Одговори #14 на: 30 Декември 2014, 21:42:54 pm »
Predno trkalo ti ima blokirano.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D