Автор Тема: problem topli start i pocetna startna snaga vozila  (Прочитано 18791 пати)

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #45 на: 25 Февруари 2014, 18:57:09 pm »
Pozdrav do site,
pred malku eksperimentirav so kolata t.e
mozam da kazam deka i ne potpolno zagreana kako sto treba a podocna i zagreana kolata
odlicno se snaoga na nagornini odnosna izleguva i vo 2 i vo treta brzina.
So ova mislam na toa deka ne gasne odnosno go zavrsuva usponot bez problem.
Dali ova e dobar znak odnosno kolata ima dobra kompresija ili ne

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #46 на: 25 Февруари 2014, 19:03:48 pm »
Не е до компресијата друже, многу треба да има поминато моторот за да има со тоа проблем (така мислам има кажано Маршер - најдобриот мајстор за Опел на форумов а можеби и во Македонија). Пак ќе ти речам дека со греачите е поврзано, затоа што не ги приклучува на второ+ палење во денот, без разлика на температурата (е сеа ептен да не е под нула).

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #47 на: 25 Февруари 2014, 19:07:12 pm »
Ne ne taman rabota ne pretstavuva problem palenje na studeno.
Preeska na primer kaj 15.00 ja zapaliv vo mesto i ja ostaviv edno 5 minuti da raboti.
Pri turiranje vidov deka isfrla cad ama mislam deka ne bese crn(nesto kako siv)
a inaku dodeka raboti ne cadi.
Posle okoplu 17.00 casot ja zapaliv pak ama so dosta verglanje.
Ete toa e nakratko mojot problem

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #48 на: 25 Февруари 2014, 19:19:45 pm »
Другар гледам од Кочани си нели, ај кога ќе имаш време помини докај мајстор Нојче во Оризари јас таму работам, можеби ќе видеме што како е нешто ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #49 на: 25 Февруари 2014, 19:39:46 pm »
Zdravje od narednata nedela ke zapocneme so proverka.
Inaku kade se naoga servisot na toj majstor Nojce

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #50 на: 25 Февруари 2014, 19:41:54 pm »
Зеленото игралиште во оризари го знаеш, наспроти него преку патот, штом го поминеш мостот одма лево ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #51 на: 25 Февруари 2014, 20:17:22 pm »
Da mislam deka znam kade e

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #52 на: 25 Февруари 2014, 20:23:48 pm »
Проблемот може да е и до мат сензорот, чим викаш дека ти гуши и башка на загреано не ти пали, што се јавува доста често како проблем... :)

да исто провери го и сјајниот сензор и тој знае понекад да заебава

;D

Немат мат имат немат сензор :D :D :D

Си држи вода муабетот, ама смешно е :D

Прочитај погоре во мојот пост мап сензор е тоа ;D.... мариоооо....


Јас не зборувам на памет, еве го линкот всушност изгледа се два сензора, Manifold Air Preassure/Manifold Air Temperature sensors (MAP/
MAT) http://delphi.com/manufacturers/auto/sensors/engine-and-transmission/diesel-and-gasoline/map-mat/ :)
MAT или со друго име се вика IAT (Intake air temperature) сензор... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #53 на: 25 Февруари 2014, 20:53:36 pm »
MAP senzorot е еден и стое на усисната грана мери притисок во граната често се замастува,MAF сензорот е битен и он стои на цревото кај филтерот може да се исчисти со специјален спреј и друго не му треба, а овој што го викаш МАТ под тоа име никој не го знае IAT сензор така може, ама ај кажи што има врска тој сензор во овој пример со колегава и знаеш ли каде стои тој сензор?Јас знам каде е ;D

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #54 на: 25 Февруари 2014, 20:56:29 pm »
Jas iskreno ne znam kade stoi toj MAT senzor i za sto sluzi

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #55 на: 25 Февруари 2014, 21:02:40 pm »
MAP senzorot е еден и стое на усисната грана мери притисок во граната често се замастува,MAF сензорот е битен и он стои на цревото кај филтерот може да се исчисти со специјален спреј и друго не му треба, а овој што го викаш МАТ под тоа име никој не го знае IAT сензор така може, ама ај кажи што има врска тој сензор во овој пример со колегава и знаеш ли каде стои тој сензор?Јас знам каде е ;D

Тој сензор најверојатно стои на усисната грана исто и ја мери температурата на влезниот воздух... Читав дека баш тој сензор, може да дава лажна температура и да прави проблем при палење, односно да е лошо поставен и да мери температура на некое друго тело, а не температура на влезниот воздух... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #56 на: 25 Февруари 2014, 21:06:48 pm »
Нема таков како на линкот што го има постирано марио тоа е за некој друга марка на дизел мотор во опел е само Мап и стои на усисната грана  :) мери притисок во усисот.Можеби на некој друг дизел во него има вметнато и да мери температура на воздухот па затоа го викаатМАП/МАТ сензор Опел 2.0 дти моторите исто имаат ИАТ сензор ама сместен е во друго место чекам марио да каже каде е :)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #57 на: 25 Февруари 2014, 21:09:16 pm »
MAP senzorot е еден и стое на усисната грана мери притисок во граната често се замастува,MAF сензорот е битен и он стои на цревото кај филтерот може да се исчисти со специјален спреј и друго не му треба, а овој што го викаш МАТ под тоа име никој не го знае IAT сензор така може, ама ај кажи што има врска тој сензор во овој пример со колегава и знаеш ли каде стои тој сензор?Јас знам каде е ;D

како се запушува мап сензорот ?

до него иде едно цревце со fi 0.3cm и го мери притисокот во усисната грана нема врска нити со гориво нити со надворешни фактори

можда мислиш на маф сензор


марио не треси зелени, IAT сензорот е заштрафен и нема шанси да мрдне или да мери некои други вредности

а тоа MAT можда го измслиле овие делфи кој и да се

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #58 на: 25 Февруари 2014, 21:36:19 pm »
MAP senzorot е еден и стое на усисната грана мери притисок во граната често се замастува,MAF сензорот е битен и он стои на цревото кај филтерот може да се исчисти со специјален спреј и друго не му треба, а овој што го викаш МАТ под тоа име никој не го знае IAT сензор така може, ама ај кажи што има врска тој сензор во овој пример со колегава и знаеш ли каде стои тој сензор?Јас знам каде е ;D

Тој сензор најверојатно стои на усисната грана исто и ја мери температурата на влезниот воздух... Читав дека баш тој сензор, може да дава лажна температура и да прави проблем при палење, односно да е лошо поставен и да мери температура на некое друго тело, а не температура на влезниот воздух... :)
Нема овде на овој мотор тоа на линкот ти е од некој друг мотор каде што има во МАП сензорот вметнато и отпорник кој ја мери и температурата на воздухот.Овде на 2.0 дти тој сензор е во протокомерот или МАФ сензорот вметнат па за тоа му реков ако го исчисти со спреј МАФ сензорот автоматски го чисти тој сензор  што мери температура на влезниот воздух или ИАТ сензор...

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #59 на: 25 Февруари 2014, 22:08:53 pm »
MAP senzorot е еден и стое на усисната грана мери притисок во граната често се замастува,MAF сензорот е битен и он стои на цревото кај филтерот може да се исчисти со специјален спреј и друго не му треба, а овој што го викаш МАТ под тоа име никој не го знае IAT сензор така може, ама ај кажи што има врска тој сензор во овој пример со колегава и знаеш ли каде стои тој сензор?Јас знам каде е ;D
Јас го чистев тој сензор и беше доста

како се запушува мап сензорот ?

до него иде едно цревце со fi 0.3cm и го мери притисокот во усисната грана нема врска нити со гориво нити со надворешни фактори

можда мислиш на маф сензор


марио не треси зелени, IAT сензорот е заштрафен и нема шанси да мрдне или да мери некои други вредности

а тоа MAT можда го измслиле овие делфи кој и да се
MAP senzorot јас кога го извадив беше затестен бидејќи стои на усисната грана а таму незнам дали си видел на 2.0 дти колку затестува усисната грана кога ја расклпопуваат да ја чистат бидејќи егр вентилот е тука и некој од недосогорените гасови пак ги враќа преку усисиот и многу се затестува, исто и ако турбината пушта по малку масло тука на усисот е гадно а сензорот е баш тука,па мора да затесте и он.Инаку во МАП сензорот не оде цевче туку џек со три пина и е поврзан со кабел до ЕКУ то на моторот така е на овој мотор,а МАФ сензорот или протокомерот он е друга прикаска он е горе до филтерот за воздух и не се затестува толку па и чистењето незнам дали помага ама може да се исчисте за секој случај е баш таму е и овој што го кажува марио ИАТ сензор вграден во самиот МАФ сензор....