гумиците не се на дизни туку се на вентили... прво и основно... а ако се на вентили тогаш немаат никаков контакт со цревата на нафта... и да има некаков контакт на маслото со дизните за нафта, уљната пумпа има дааааалеку помал притисок од бошпумпата и притисокот во дизните... невозможно е масло од моторот да заврши во нафтата... никако... смешно ми беше уште пред некој ден кога прочитав ама ме мрзеше да објаснувам... со потрошени и СКАМЕНЕТИ гумици на вентили (не расцветани пошто не расцветуваат туку се здрвуваат т.е изгоруваат од температура) покрај вентилите маслото завршува директно во цилиндар и согорува. така завршува приказната со маслото... а не преку преливни црева преку незнам што завршувало во резервоар со нафтата... поголема глупост одамна немам прочитано
а тоа што не му фали масло тоа знае да се деси и следново:
послаб клип, дизна што слабо шприца т.е. моча, полека но сигурно вбризгува нафта во маслото а не обратно... и сето потрошено масло го надополнува со нафта.. кога и да измериш на мерач, маслото е таман... а уствари имаш нафта и го рибаш моторот... после некое време моторот ке зариба, пошто нафтата има слаба мазивна моќ... вискозноста и е ниска...