Автор Тема: problem topli start i pocetna startna snaga vozila  (Прочитано 18769 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #15 на: 25 Февруари 2014, 00:38:14 am »
Без разлика, каде се вклопуваат дефектни карики во приказнава?
Не кажа дека троши масло или чури.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #16 на: 25 Февруари 2014, 00:40:12 am »
Без разлика, каде се вклопуваат дефектни карики во приказнава?
Не кажа дека троши масло или чури.

и фордот мој капка масло не трошеше а и не ни чуреше, ама наместо 34 бари компресија имаше 15 кога конечно нејкеше да запали више... а симптомите беа потполно истиве...

патем речено за да троши уље треба да има сјебано уљни карики кои никаква допирна точка немаат со компресионите карики освен што ги движи исти клип друог ништо...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #17 на: 25 Февруари 2014, 00:40:32 am »
Како да имаш проблематичен термостат, не акумулатор (мада не е на одмет и акумулаторот да се провери).

нема врска термостатот со стартувањето

првин смени тоа цревото,не се стискај за 200 денара

а ако не е до тоа,проблемот барај го кај алансерот или нешто околу електрониката

На Ибицата на времето тоа и' беше проблемот за симптом "проблематично палење на загреана кола",  затоа го спомнав.

јас уште ова неможам да го сконтам

значи термостатот работи незавизно и фул механички

кога водата стигне 90 степени или која и да е работна температура за одредената кола отвара и пропушта вода

на удолница поладно време и сл. кога ладењето е појако тогаш затвара и ја одржува таа температура на водата

значи него единствена работа му е да ја одржава водата во граница од околу 90 степени и нема никаква врска со палењето

да не било сензор за температура ?

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #18 на: 25 Февруари 2014, 00:40:53 am »
Da sekako.i dva dena da otstoi a sekako stoi nadvor ne e garazirana znaci pak so dvojno vkluvanje na kontaktot na klucot(t.e na greacite)si pali normalno

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Re: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #19 на: 25 Февруари 2014, 00:42:28 am »
Прав си Смичка, сензорчето беше.

Извинење за грешка у падежи :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #20 на: 25 Февруари 2014, 00:45:39 am »
Znaci da pojasnam.Kolku primetiv dosega ne trosi ulje a i ne curi otkaj meracot za ulje ako g-ot Falangasaurus mislese na ova curenje.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #21 на: 25 Февруари 2014, 00:47:35 am »
фаланга изволте:

2-3 месеци пред ремонт... штркање до бесвест на моторот, а чад и потрошња на уље ни од далеку... патем речено ремонтот јас си го правев со боро заедно... убаво видов што извадив, што измерив и на крај што вградив и добив... значи потполно истите симптоми..



јас не велам дека на човеков му се кариките... само додадов дека е возможно... за да се установи што е, колата у гаража кај сервиср и он ке и открие што е... тука на форум само гомна јадеме и поише можеме да збуниме човек кога вака поставува прашање... друга работа е што ти веројатно од промена на свекици не си пипнал ништо повеке во мотор а уште помалку во дизел.


значи друже... можно е:

-релето за греачи да не ти вклучува бидејки сензорот за температура да го лаже дека загреало.
-можно е да ти прима фалц воздух и од цревцето но можно е и од било коа друго место
-можно е да има потрошено карики т.е. слаба компресија да има (го грееш двапати нели)
-можно е и да има перфект компресија ама да имаш прегорено греачи
-можно е и палењето да е промашено на ребраст каиш...

ништо друго освен да го смениш цревцето сам, неможеш да направиш и провериш... пробај смени го цревцето, гледај да биде фес, да дихтува убаво и пробај пак ден-два... доколку не се смени ништо, иди на мајстор он нека ја прегледа колата и нека ти каже што е што...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #22 на: 25 Февруари 2014, 00:48:22 am »
Ако се сјебани кариките ќе чури и одкај мерачот и откај капачето за уље, а ќе врла масло низ сите семеринзи пошто гасовите притискаат и нагоре во капакот и надоле во картерот.
Нормално дека ако нема компресија нема да запали. Но кај тебе само во одредени услови не пали од прва, така да не се кариките.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #23 на: 25 Февруари 2014, 00:49:19 am »
Значи ако си читал по форумиве наши и странски знаеш дека кога има проблем ОПЕЛ 2.0 ди и дти со воздух во системот тогаш кога ќе одстои колата повеќе време ден два незапалена тоа е проблемот.Кај тебе ако првото палење после ден два незапалена кола нема проблем барај го проблемот на друго место т.е како што кажа дејзи....

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #24 на: 25 Февруари 2014, 00:52:56 am »
Ако се сјебани кариките ќе чури и одкај мерачот и откај капачето за уље, а ќе врла масло низ сите семеринзи пошто гасовите притискаат и нагоре во капакот и надоле во картерот.
Нормално дека ако нема компресија нема да запали. Но кај тебе само во одредени услови не пали од прва, така да не се кариките.

ете пак продолжуваш со ширење заблуди... значи компресиони карики НЕМААТ ВРСКА СО УЉНИ КАРИКИ... може да нема компресија (да се отидени кариките за компресија) и да не троши уље, т.е. да не чади ни на капаче ни на шипка за мерач ни од нигде...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #25 на: 25 Февруари 2014, 00:56:35 am »
Znaci prvo i osnovno menuvanje na prelivnite creva.Dali mora da da bidat nekoj GM standard ili moze i drug proizvoditel i dali se menuvaat i onie mali mlastiki zaedno so crevata(t-racvi)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #26 на: 25 Февруари 2014, 01:00:47 am »
смени го само цревцето од кај што си лоцирал дека капе. земи го истото Ф т.е. димензија и нагласи кога купуваш дека е за нафта...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #27 на: 25 Февруари 2014, 01:04:11 am »
Такви ако може GM да најдеш земи и за мене еднен пар  :) ако не на WURT имале добри такви црева 1метро мислам 200 den беше, а тие раскрсниците ги нема ретко да се најдат кога ќе ги вадиш цревата најдобро малку да е загреан моторот да не бидат толку крути па да пукнат.....

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #28 на: 25 Февруари 2014, 01:09:41 am »
Blagodaram kolega,
ke se potrudam da najdam takvi od GM pa ako ima nesto ke te izvestam.
Blagodaram na site za vasite soveti okolu palenjeto.
Drugo sto imam primeteno e deka avtmobilot (I i II brzina najcesto)prima turaza do nekoi 1800vrtezi
i se prigusuva(rzi se maci)dodeka ne dojde do 2500 vrtezi koga se vklucuva turboto i se oseka drasticna promena(lepenje na sediste nanazad).
A inaku vo vonja go testirav vcera do nekoi 160km\h a za poveke ne smeam (:

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #29 на: 25 Февруари 2014, 01:11:52 am »
Zaboraviv da napomnam deka e izvaden katalizatorot i ima nekoja mala razlika ne e kojznae sto