Гласање

Дали вреди да го мењам мојот Лансер за Субару Импреза 2.0?

Да
61 (59.2%)
Не
42 (40.8%)

Вкупно гласови: 103

Автор Тема: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer  (Прочитано 41310 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Re: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #75 на: 24 Февруари 2014, 23:53:44 pm »
@зеро & фаланга: Значи некој од газдите со агресивно кочење улетал директ у перална?

Тоа ми е малце несватливо, а не физиката зад "случајот".
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #76 на: 25 Февруари 2014, 00:00:35 am »
@зеро & фаланга: Значи некој од газдите со агресивно кочење улетал директ у перална?

Тоа ми е малце несватливо, а не физиката зад "случајот".

Па уште овие одма се фатиле бандашите да му ги мијат :) Да не зборам дека сигурно улетал и преку ред, додека му се жешки дисковите.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #77 на: 25 Февруари 2014, 00:01:29 am »
Нонсенс позади приказната за вапот и кочниците. Дисковите се обработувани во процесот на изработка да издржат лудница од ладно врело ладно врело. Освен ако не се заменети со "германски" дискови. Таков сет успеав со пензионерско возење до работа да ги искривам.

Онтопик, гласав да, ама со непозната историја на другото возило изгледа сум грешка.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #78 на: 25 Февруари 2014, 00:09:51 am »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Re: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #79 на: 25 Февруари 2014, 00:27:00 am »
?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #80 на: 25 Февруари 2014, 00:47:31 am »
Гласав НЕ!
Веле, лансерот си го знаеш како дише, прв си му и не те изневерил до сега :) Претпоставувам си имате некоја емоционална веза која што те тера да заборавиш на сите негови негативности. Јас на пример гетцот си го сакам, не како марка(цел живот да проповедам за хјундаи и тоа да ми биде прв избор), не како модел(има многу подобри коли у негова класа), туку како прва кола со која што ми се дешавале најразлични ствари и убави моменти. Ме нервира коа зимно време ќе се раскрцаат пластики, ме нервира што некои пластики се толку тврди што можеш човек да утепаш со нив, ме нервира што нема еден сосема глпав и едноставен инструмент за покажување на температурата на моторот, ама пак знае да ми изнуди насмевка, да ме расположи, да ме засекира кога и при најмало испуштање на некој чуден звук кој што само ја го слушам, пробувам да видам дали нешто не во ред. Едноставно доколку изградиш таква врска со колата, станувате едно!
Не би го сменил за кола која што имала веќе 2ца газди и има 100 и кусур илјади поминати километри, која што не знаеш како е возена и низ какви дупки е трескана(се кладам дека ти текнува на првото ропнуење на лансерот у некоја голема дупка и ако помислиш сега на истото, ќе те здоболи:) )
Многумина нема да ме разберат, но мене целта ми е на тебе да ти помогнам и ти да ме разбереш. Се надевам дека ми ја сфати поентата дека она емотивното што си го имаш со колата вреди повеќе од коњите и опремата што субаруто ги има, дека 40к км у лансерот вредат многу повеќе од непознатите 100 и кусур.

Со среќа во изборот, доколку си го задржиш лансерот секако не грешиш, но доколку ја земеш импрезата може или да бидеш уште посреќен или да плачеш по лансерот. Јас би одбрал да си останам среќен со лансерот, иако немаш 24 години, сепак немаш ни 45, и сиугрен сум дека во животот ќе имаш прилика за друга помоќна кола со повеќе опрема.

Отсутен SirPsyhoSexy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 792
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #81 на: 25 Февруари 2014, 00:57:06 am »
Гласав со НЕ од една и единствена причина: твојата кола е ај да речам “нова“ ти си прв газда а оваа веќе сменила двајца газди, ти ќе бидеш трет. Не навлегувам во тоа што марка е, што опрема има и што мотор носи.
Обично се прави старо за ново а не обратно :)


Ова сакам да го кажам.

Види за купување субаруто е многу добра понуда. Кога би немал кола би го купил ако е добар али ти имаш бомбона количе. Не си ставај беља, незнаеш во какви главоболки можеш да влезеш. Поготово зашто е редок кај нас тој тип на мотор и малце се возат и малце мајстори има. Да јапанац е издржлив е али сепак... Башка тој 2.0 боксер не е којзнае колку појак. 40ина кс плус скрати нешо дека е на плин. Мислам дека не ти треба повеќе снага од тоа што има лансерот.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Re: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #82 на: 25 Февруари 2014, 01:00:48 am »
Ete covek sto me razbra koga vikam deka 100k se mnogu nasproti tie 40k na vele:)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #83 на: 25 Февруари 2014, 01:01:18 am »
Ke davas kola so 40000 na koja si prv gazda za kola so 100000 naverojatni.
Ja ne bi.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #84 на: 25 Февруари 2014, 01:10:28 am »
@зеро & фаланга: Значи некој од газдите со агресивно кочење улетал директ у перална?

Тоа ми е малце несватливо, а не физиката зад "случајот".

Секакви работи се случуваат. Може биле загреани дисковите, па поминала кола низ вир и ги испрскала :D


Патем за можните оштетувања убаво објаснува и Википедиа, не мора да е поради нагло ладење туку и други причини: http://en.wikipedia.org/wiki/Disc_brake


Run-out

Run-out is measured using a dial indicator on a fixed rigid base, with the tip perpendicular to the brake disc's face. It is typically measured about 1⁄2 in (12.7 mm) from the outside diameter of the disc. The disc is spun. The difference between minimum and maximum value on the dial is called lateral run-out. Typical hub/disc assembly run-out specifications for passenger vehicles are around 0.0020 in (50.8 µm). Runout can be caused either by deformation of the disc itself or by runout in the underlying wheel hub face or by contamination between the disc surface and the underlying hub mounting surface. Determining the root cause of the indicator displacement (lateral runout) requires disassembly of the disc from the hub. Disc face runout due to hub face runout or contamination will typically have a period of 1 minimum and 1 maximum per revolution of the brake disc.

Discs can be machined to eliminate thickness variation and lateral run-out. Machining can be done in situ (on-car) or off-car (bench lathe). Both methods will eliminate thickness variation. Machining on-car with proper equipment can also eliminate lateral run-out due to hub-face non-perpendicularity.

Incorrect fitting can distort (warp) discs; the disc's retaining bolts (or the wheel/lug nuts, if the disc is simply sandwiched in place by the wheel, as on many cars) must be tightened progressively and evenly. The use of air tools to fasten lug nuts is extremely bad practice, unless a torque tube is also used. The vehicle manual will indicate the proper pattern for tightening as well as a torque rating for the bolts. Lug nuts should never be tightened in a circle. Some vehicles are sensitive to the force the bolts apply and tightening should be done with a torque wrench.

Often uneven pad transfer is confused for disc warping.[20] In reality, the majority of brake discs which are diagnosed as "warped" are actually simply the product of uneven transfer of pad material. Uneven pad transfer will often lead to a thickness variation of the disc. When the thicker section of the disc passes between the pads, the pads will move apart and the brake pedal will raise slightly; this is pedal pulsation. The thickness variation can be felt by the driver when it is approximately 0.17 mm (0.0067 in) or greater (on automobile discs).

This type of thickness variation has many causes, but there are three primary mechanisms which contribute the most to the propagation of disc thickness variations connected to uneven pad transfer. The first is improper selection of brake pads for a given application. Pads which are effective at low temperatures, such as when braking for the first time in cold weather, often are made of materials which decompose unevenly at higher temperatures. This uneven decomposition results in uneven deposition of material onto the brake disc. Another cause of uneven material transfer is improper break in of a pad/disc combination. For proper break in, the disc surface should be refreshed (either by machining the contact surface or by replacing the disc as a whole) every time the pads are changed on a vehicle. Once this is done, the brakes are heavily applied multiple times in succession. This creates a smooth, even interface between the pad and the disc. When this is not done properly the brake pads will see an uneven distribution of stress and heat, resulting in an uneven, seemingly random, deposition of pad material. The third primary mechanism of uneven pad material transfer is known as "pad imprinting." This occurs when the brake pads are heated to the point that the material begins to break-down and transfer to the disc. In a properly broken in brake system (with properly selected pads), this transfer is natural and actually is a major contributor to the braking force generated by the brake pads. However, if the vehicle comes to a stop and the driver continues to apply the brakes, the pads will deposit a layer of material in the shape of the brake pad. This small thickness variation can begin the cycle of uneven pad transfer.

Once the disc has some level of variation in thickness, uneven pad deposition can accelerate, sometimes resulting in changes to the crystal structure of the metal that composes the disc in extreme situations. As the brakes are applied, the pads slide over the varying disc surface. As the pads pass by the thicker section of the disc, they are forced outwards. The foot of the driver applied to the brake pedal naturally resists this change, and thus more force is applied to the pads. The result is that the thicker sections see higher levels of stress. This causes an uneven heating of the surface of the disc, which causes two major issues. As the brake disc heats unevenly it also expands unevenly. The thicker sections of the disc expand more than the thinner sections due to seeing more heat, and thus the difference in thickness is magnified. Also, the uneven distribution of heat results in further uneven transfer of pad material. The result is that the thicker-hotter sections receive even more pad material than the thinner-cooler sections, contributing to a further increase in the variation in the disc's thickness. In extreme situations, this uneven heating can actually cause the crystal structure of the disc material to change. When the hotter sections of the discs reach extremely high temperatures (1,200–1,300 °F or 649–704 °C ), the carbon within the cast iron of the disc will react with the iron molecules to form a carbide known as cementite. This iron carbide is very different from the cast iron the rest of the disc is composed of. It is extremely hard, very brittle, and does not absorb heat well. After cementite is formed, the integrity of the disc is compromised. Even if the disc surface is machined, the cementite within the disc will not wear or absorb heat at the same rate as the cast iron surrounding it, causing the uneven thickness and uneven heating characteristics of the disc to return.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #85 на: 25 Февруари 2014, 08:29:23 am »
И да биле променети дисковите пред 100 000, не глеам нешто ненормално во тоа. Ние на Леонот ги сменивме негде на 70 000, пошто беа искривени.

Причата дека ради вапче се довеле до состојба на мењање, ми е абнормално неверојатна.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #86 на: 25 Февруари 2014, 08:39:36 am »
Епа зошто тогаш пуштиле таква приказна, мислам подобро кажи ја вистината отколку вака. Одма оставаат сомеж дека нешто матат. ОД каде знаеш дека не лажат и за другите работи.
Пак ќе кажам, секаде во белиов свет се прави старо за ново а само кај нас останато дека е боље да купам појака кола настаро отколку нова ама послаба кола.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #87 на: 25 Февруари 2014, 08:44:25 am »
А бе ако сакаш да ти биде интересно менувај

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #88 на: 25 Февруари 2014, 08:45:33 am »
Да нема заблуди, не се „летам“ по јачината на моторот, иако е импресивен и корне. Неам 20 години :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC vs. Subaru Impreza 2.0 Boxer
« Одговори #89 на: 25 Февруари 2014, 09:52:57 am »
Тоа со дисковите и вапот се случи на еден другар пред мои очи, од Скопје до Охрид јака вожња и на влез на Охрид директно во перална влеговме за после тоа предните да се искриват.