Караванот е многу дугачок да го акаш секојдневно во град. Оваа класа ти пружа доволно версатилити да стаиш две деца и две точачиња и да ги носиш во парк. Нешто што не можеш со обичен хеч да го сториш. А од друга страна е речиси ист како хеч во однос на потребно место за маневрирање и паркирање. Ем попрегледно. Подоборо е од CUV/СУВ со погон на предни пошто е пониско и попристапно за влегување, ем стабилноста е далеку поголема, ем немаш аеродинамика како 6катница. Користи нормални пневматици, па може да си избереш и некои со одлични перформанси (sport contact, sport maxx, pilotsport itn), кои ти се „забранети“ во ЦУВ/СУВ сегментот.
За на одмор, кога ќе ти требаат тие екстра 100л сториџ кои ги имаш во караванот, ќе си стаиш туле. Класата си е „погодена“ и има потенцијални купувачи. Дали изведбата на Ford C-Max ќе ги задоволи потребите на некој што се одлучил за таков вид возило - тоа веќе е личен избор.