Автор Тема: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium  (Прочитано 13160 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #30 на: 07 Февруари 2014, 10:51:00 am »
Алтеата ден денешен ми се свиѓа како личи, ама ако не ја освежуваат, онда редно е да се пензионира.

Мои гледишта за конкуренцијата:


Citroen C4 Picasso - Мој фаворит, ем најтазе претставник.

Неам појма како стојат со понуда, опрема, цени и слично, онака само ги наведов.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #31 на: 07 Февруари 2014, 10:51:57 am »
Дени во право си. Овој тип на возила е изгледа смислен за оние што одма го продаваат купето по првиот позитивен тест за бременост. Што би му фалело на Мондео караван за истата обврска, семејна лимузина?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54984
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #32 на: 07 Февруари 2014, 10:53:20 am »
Не сум ни видел во живо дека постои од ова мондео караван. Идејата ти е на место. Сум заборавил дека постои.



542 литри гепек под прозори. И уште 200 без да смета назад. 742 литри ефективен гепек. Односно 1750 литри со спуштени задни седишта (небитно но нека стои).

Само суперб естејт води во оваа категорија со 596 под прозори.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #33 на: 07 Февруари 2014, 11:01:09 am »
Караванот е многу дугачок да го акаш секојдневно во град. Оваа класа ти пружа доволно версатилити да стаиш две деца и две точачиња и да ги носиш во парк. Нешто што не можеш со обичен хеч да го сториш. А од друга страна е речиси ист како хеч во однос на потребно место за маневрирање и паркирање. Ем попрегледно. Подоборо е од CUV/СУВ со погон на предни пошто е пониско и попристапно за влегување, ем стабилноста е далеку поголема, ем немаш аеродинамика како 6катница. Користи нормални пневматици, па може да си избереш и некои со одлични перформанси (sport contact, sport maxx, pilotsport itn), кои ти се „забранети“ во ЦУВ/СУВ сегментот.

За на одмор, кога ќе ти требаат тие екстра 100л сториџ кои ги имаш во караванот, ќе си стаиш туле.  Класата си е „погодена“ и има потенцијални купувачи. Дали изведбата на Ford C-Max ќе ги задоволи потребите на некој што се одлучил за таков вид возило - тоа веќе е личен избор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #34 на: 07 Февруари 2014, 11:48:50 am »
Фамилијарен човек велиш?

Ајде да подискутираме тогаш малку штом е таман. Мислам дека може да се приклучат и други засегнати. Класава е чудна. Изгледа комбесто и наведува дека има место внатре премногу.
За да не го измешам брендот ќе напоменам возила само од Форд.

Според Мида Фокус почнува од 12к, ова од 16к и Мондео од 18к. Следствено да направиме споредба:

Мондеото моментално се нуди со 2.0 ТДци за 19к евра и нуди:
-светла со лупа погодни заа ксенон.
-лумбална поддршка напред
-електрика на прозори напред и назад
-тонирани стакла
-магленки
-кожен волан и менувач
-двозонска клима
-голема удобност на сите седишта.
-528 литри багажник
-4.0* http://www.carbuyer.co.uk/reviews/ford/mondeo/hatchback/review#full-review
-не е нагласен темпомат, тоа ќе мора да се доплати значи (300еур) и во иднина бандажи.

Фокусот ќе дојде со Титаниум и 1.6 тдци за 19к.

Мондео нуди многу повеќе простор, многу поудобно возење, многу подобра вожња, поголем мотор, поголем гепек и пониска цена. За мене изборот би паднал или на Мондео заради одличната моментална цена или на Фокус. Фокусот е понефамилијарно, а Мондео е пофамилијарно. Ова не би го земал во предвид воопшто.

Мондеото е толку ефтино бидејќи излегува новото мондео вигнал кое според мене ќе биде најубав на изглед од цела фамилија на форд и кое сигурно ќе биде далеку поскапо од моменталната цена на мондеото.
Иначе се согласувам дека мондеото е моментално е подобар избор, мене појше ме бендисува и на изглед од тестираното возило :) Исто се сложувам и за фокусот :)
Коментарот за ц-максот ми беше општ а доколку би бирал од погоре наведените бирам мондео :)


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #35 на: 07 Февруари 2014, 11:53:06 am »
Караванот е многу дугачок да го акаш секојдневно во град. Оваа класа ти пружа доволно версатилити да стаиш две деца и две точачиња и да ги носиш во парк. Нешто што не можеш со обичен хеч да го сториш. А од друга страна е речиси ист како хеч во однос на потребно место за маневрирање и паркирање. Ем попрегледно. Подоборо е од CUV/СУВ со погон на предни пошто е пониско и попристапно за влегување, ем стабилноста е далеку поголема, ем немаш аеродинамика како 6катница. Користи нормални пневматици, па може да си избереш и некои со одлични перформанси (sport contact, sport maxx, pilotsport itn), кои ти се „забранети“ во ЦУВ/СУВ сегментот.

За на одмор, кога ќе ти требаат тие екстра 100л сториџ кои ги имаш во караванот, ќе си стаиш туле.  Класата си е „погодена“ и има потенцијални купувачи. Дали изведбата на Ford C-Max ќе ги задоволи потребите на некој што се одлучил за таков вид возило - тоа веќе е личен избор.

Разум, конечно.

Не завлагајте во кола-на-метро муабети. Секоја кола си постои со соодветна намена, затоа и постојат класите.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #36 на: 07 Февруари 2014, 12:20:51 pm »
Ова е конкурент на Scenic, C4 picasso или на Note, C3 picasso. Сепак би го купил Цитроенот, пред Фордов.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #37 на: 07 Февруари 2014, 12:27:07 pm »
Поише мислам дека е на Tiida (што мислам дека веќе не се произведува, а и да се произведува, многу е неатрактивна :)), отколку на Note. Note би бил у конкуренција со B-Max.

Бар мене некако така ми идат :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3875
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #38 на: 07 Февруари 2014, 14:26:05 pm »
Поише мислам дека е на Tiida (што мислам дека веќе не се произведува, а и да се произведува, многу е неатрактивна :)), отколку на Note. Note би бил у конкуренција со B-Max.

Бар мене некако така ми идат :)

И C3 Picasso.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #39 на: 07 Февруари 2014, 14:59:48 pm »
Форд Ц-Макс спаѓа во класа на Рено Сценик,Цитроен Ц4 пикасо,ФДолксваген Туран итн...итн...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3875
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #40 на: 07 Февруари 2014, 15:05:26 pm »
Така де, C3 Picasso и Note се во класа B-Max, Meriva.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #41 на: 07 Февруари 2014, 15:34:31 pm »
Е така де аман...

Алтеата ден денешен ми се свиѓа како личи, ама ако не ја освежуваат, онда редно е да се пензионира.

Мои гледишта за конкуренцијата:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Opel Zafira - Ова не е лошо, мада и ова е веќе „у години“ и очајно му треба фацката од поголемиот брат.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Opel Zafira Tourer - поголемиот брат

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
VW Touran - Boring.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Renault Scenic - По мене, достоен конкурент.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Citroen C4 Picasso - Мој фаворит, ем најтазе претставник.

Неам појма како стојат со понуда, опрема, цени и слично, онака само ги наведов.

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.