Автор Тема: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium  (Прочитано 13285 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #15 на: 06 Февруари 2014, 15:44:38 pm »
Бугар:

Во контекст на конкретнава тема:




Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #16 на: 06 Февруари 2014, 15:47:21 pm »
Што знам,слаб моторов некако за каросеријава..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #17 на: 06 Февруари 2014, 15:51:50 pm »
Не прилега тука в6-ка. Таман си е моторот за каросеријата. ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #18 на: 06 Февруари 2014, 16:01:48 pm »
Таман кола за фамилија во компактни мерки.
Зеро, Jean Luc долго време ми стоеше како позадина, многумина не ја сфатија никогаш финтата! :D

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8152
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #19 на: 06 Февруари 2014, 17:35:10 pm »
Претходниот модел ми е далеку поубав, ова некако не ми харесва...

А ќе кородира и побрзо од 5 години  :D  :D  :D

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14337
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #20 на: 06 Февруари 2014, 17:41:47 pm »
Исто Пират-овски исто мислиме. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #21 на: 07 Февруари 2014, 10:01:10 am »
Бугар,
Според тебе Гољфот е најдоброто, најиздржливото и нај нај и се нај возило и сите други нечинат! Дај малку олабави, биди објективен и тоа што е убаво пофали го.
Мислам глупи ти се споредбите дека е подобро да возиш голф од 1990 пред нова кола од 2013. Поглупо нешто АМИН!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #22 на: 07 Февруари 2014, 10:10:38 am »
Се глеа дека си тазе член...

Read my потпис ;)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #23 на: 07 Февруари 2014, 10:12:57 am »
Се глеа дека си тазе член...

Read my потпис ;)

Читам, читам и како што гледам и по другиве теми и контрирањето на бугар, полека сите членови ќе си ги смениме потписите и ќе имаме исти како твојот :)
Глупост на векот, голф од 90-та пред било која друга нова кола?!?!?!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #24 на: 07 Февруари 2014, 10:13:36 am »
Обиди се да кажеш нешто за возилото, а не за Бугар. Не е за него темата. Тој си има такво мислење.

Возилото е најпродавано во класата во МК. Ако некој воопшто го занима класата. Со 40% учествува во пазарот. Инаку се нарекува Multi Activity Vehicle MAV.


Алтеа спомна некој, алтеата е антика, и мислам не ни има нова. Киа Каренс е со ова во класа и не се продава воопшто кај, нас. Цитроенот Ц4 пикасо е тука, го има во салон и е интересен.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #25 на: 07 Февруари 2014, 10:16:42 am »
Јас спомнав Алтеа пошто „од далеку“ така ми заличе колава.

Алтеаистично!

Инаку, од кога Purpose е заменето со Аctivity?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #26 на: 07 Февруари 2014, 10:19:16 am »
Обиди се да кажеш нешто за возилото, а не за Бугар. Не е за него темата. Тој си има такво мислење.

Возилото е најпродавано во класата во МК. Ако некој воопшто го занима класата. Со 40% учествува во пазарот. Инаку се нарекува Multi Activity Vehicle MAV.

Алтеа спомна некој, алтеата е антика, и мислам не ни има нова. Киа Каренс е со ова во класа и не се продава воопшто кај, нас. Цитроенот Ц4 пикасо е тука, го има во салон и е интересен.

Лично мене ми се допаѓа бидејки сум фамилијарен човек и е таман за моите потреби. Што се однесува до марката Форд, моментално возам фокус од 2009 и сум презадоволен. Второ возило ми е, првото е од марката на Пежо.
Ставовите на Бугар веќе нема да ги коментирам но морав да го запазам моментот и логиката за голфот од 1990-та.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #27 на: 07 Февруари 2014, 10:34:57 am »
Фордот не е лош. Не го хејтам но ако Ц макс е со цена од 15000 ЕУР тогаш би го оправдало брендот ама 21000 ЕУР е преголема пара.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #28 на: 07 Февруари 2014, 10:39:26 am »
Алтеата ден денешен ми се свиѓа како личи, ама ако не ја освежуваат, онда редно е да се пензионира.

Мои гледишта за конкуренцијата:


Opel Zafira - Ова не е лошо, мада и ова е веќе „у години“ и очајно му треба фацката од поголемиот брат.


Opel Zafira Tourer - поголемиот брат


VW Touran - Boring.


Renault Scenic - По мене, достоен конкурент.


Citroen C4 Picasso - Мој фаворит, ем најтазе претставник.

Неам појма како стојат со понуда, опрема, цени и слично, онака само ги наведов.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
« Одговори #29 на: 07 Февруари 2014, 10:45:03 am »
Фамилијарен човек велиш?

Ајде да подискутираме тогаш малку штом е таман. Мислам дека може да се приклучат и други засегнати. Класава е чудна. Изгледа комбесто и наведува дека има место внатре премногу.
За да не го измешам брендот ќе напоменам возила само од Форд.

Според Мида Фокус почнува од 12к, ова од 16к и Мондео од 18к. Следствено да направиме споредба:

Мондеото моментално се нуди со 2.0 ТДци за 19к евра и нуди:
-светла со лупа погодни заа ксенон.
-лумбална поддршка напред
-електрика на прозори напред и назад
-тонирани стакла
-магленки
-кожен волан и менувач
-двозонска клима
-голема удобност на сите седишта.
-528 литри багажник
-4.0* http://www.carbuyer.co.uk/reviews/ford/mondeo/hatchback/review#full-review
-не е нагласен темпомат, тоа ќе мора да се доплати значи (300еур) и во иднина бандажи.

Фокусот ќе дојде со Титаниум и 1.6 тдци за 19к.

Мондео нуди многу повеќе простор, многу поудобно возење, многу подобра вожња, поголем мотор, поголем гепек и пониска цена. За мене изборот би паднал или на Мондео заради одличната моментална цена или на Фокус. Фокусот е понефамилијарно, а Мондео е пофамилијарно. Ова не би го земал во предвид воопшто.