Подигнати возила за мене се прифатливи ако се многу мали, односно градски за по дупки и тротоари - а воедно да може да се користат и офроуд.
-Лада Нива
-Сузуки Џимни
-Даихатсу Териос
Или ако се сериозни теренци кои би можеле да се справат со поголем офроуд.
-Џип Ренглер
-Мерцедес Г класа
Во каравани кои ќе се користат за патување по мазни автопати нема логика висина. Има логика да се што е можно пониски, поаеродинамични, потивки, поштедливи, покомфорни, поулежани, побрзи, поагилни, постабилни, поефтини, порастеретени, подолги... Се обратно од подигнатите возила.
Има вакво бело низ град многу е убаво.
За на асфалтен автопат каде овие две возила подолу ќе се наоѓаат 100% од времето:
ML500
S350
Евидентно кое ќе е неколку категории пред другото.