Автор Тема: Ferrari  (Прочитано 304080 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ferrari
« Одговори #1590 на: 18 Септември 2018, 12:21:38 pm »



3 милиони за Ферари со едвај 10.000 км поминати ( ако не и помалку) а кожата околу вентилацијата веќе се лупи.
Зборете ми за премиум материјали во Ферари и за пластиките во Коревета.

Ferrari Enzo ново = $670.000
Ferrari Enzo половно = $3.000.000

Корвета од иста генерација нова (еве и Z06) = $52.185
Корвета половна = ќе те оставам сам да го најдеш најскапиот примерок, да не речеш јас те разочарувам...

Поентата ми е, се трпи да се излупи вентилацијата кога ќе ти текне дека за 10 години колата ќе ти донесе 4.5 пати повеќе пари отколку што си ја платил.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Ferrari
« Одговори #1591 на: 18 Септември 2018, 12:24:46 pm »
Напротив, недозволиво е.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ferrari
« Одговори #1592 на: 18 Септември 2018, 12:30:28 pm »
Пеер, секој месец ќе го претапацирам крукчето од вентилацијата со кожа од албино алигатор ако колата после 10 години ми донесе 2.330.000 (ДВА МИЛИОНИ И ТРИСТА ТРИЕСЕТ ИЛЈАДИ) долари плус од куповната цена.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Ferrari
« Одговори #1593 на: 18 Септември 2018, 12:39:02 pm »
Пеер, ми ја утињаш поентата на "премиум" материјали вс америчка "пластика".

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ferrari
« Одговори #1594 на: 18 Септември 2018, 12:53:25 pm »
Ако ја направиш цела кола од пластика, нема што да се лупи.

Премиум материјал е оној што е претежно од природно потекло, и што дава убаво чувство. Пластика, кога последен пат проверив во мојот пластичен Цитроен, не даваше убаво чувство. Пре би сакал да има кожен волан и менувач, и кожа на точките со кои најчесто сум во контакт, отколку да трае 25 години само зашто е пластично.

Истото го мислат и луѓето што купуваат Ферари. Да не го мислеа, ќе си возеа Опел или VW Trendline. Или било кој Fiat.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Ferrari
« Одговори #1595 на: 18 Септември 2018, 12:59:17 pm »
Premium <> неуништиво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Ferrari
« Одговори #1596 на: 18 Септември 2018, 13:02:17 pm »
Извини, али ако купуваш кола која ја сакаш, па уште ако залупаш 6 до 7 цифри на неа жално е да гледаш како уште на 10.000 км ти се лупи ентериерот пред очи. Како сакаш врти го муабетот ти, излупена кожа и на допир и на изглед е поружна од обична пластика.

И јас си сакам кожа, затоа имам во двата Опела, али нема да ги правдам ако почнат да се распаѓаат иако  не важат за "премиум".

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ferrari
« Одговори #1597 на: 18 Септември 2018, 13:17:26 pm »
Извини, али ако купуваш кола која ја сакаш, па уште ако залупаш 6 до 7 цифри на неа жално е да гледаш како уште на 10.000 км ти се лупи ентериерот пред очи. Како сакаш врти го муабетот ти, излупена кожа и на допир и на изглед е поружна од обична пластика.

И јас си сакам кожа, затоа имам во двата Опела, али нема да ги правдам ако почнат да се распаѓаат иако  не важат за "премиум".


Види, ако ти е полесно така, еве ќе ти признаам - Корветата има потрајни отвори за вентилација. Тоа пластиката ќе не надживее мене, тебе, нашите деца и внуци во отпадот кај што ќе заврши.

Признај ми и ти мене сега: Ферарито е 72 до 75 пати подобро од Корветата во сите останати споредби, и да завршиме.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Ferrari
« Одговори #1598 на: 18 Септември 2018, 13:21:38 pm »
Ова што го гледам јас, е излупено гумирано пластиче, не излупена кожа. Тоа може, а и сигурен сум, дека е од несоодветно чистење и несоодветен детаилинг, а не од пројдена километража и работа. Како и да е, ќе му изработат ново за 1/10000 од вредноста на колата.... а може и гратис, зависи од муштеријата (колку ферарија купил од фабрика у меѓувреме).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Ferrari
« Одговори #1599 на: 18 Септември 2018, 13:31:46 pm »

Види, ако ти е полесно така, еве ќе ти признаам - Корветата има потрајни отвори за вентилација. Тоа пластиката ќе не надживее мене, тебе, нашите деца и внуци во отпадот кај што ќе заврши.

Признај ми и ти мене сега: Ферарито е 72 до 75 пати подобро од Корветата во сите останати споредби, и да завршиме.

Никогаш нема да знаеме дали е подобро.
Треба да помине бар 100.000 км без да се распадне, a не да дреме во гаража за да шитне поскапо.
Сепак е кола..за возење...а не инвентар за во гаража.

https://www.roadandtrack.com/car-culture/a13516646/700000-mile-c5-corvette-donated-to-corvette-museum/



 

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ferrari
« Одговори #1600 на: 18 Септември 2018, 13:36:30 pm »
Никогаш нема да знаеме дали е подобро.
Треба да помине бар 100.000 км без да се распадне, a не да дреме во гаража за да шитне поскапо.
Сепак е кола..за возење...а не инвентар за во гаража.

https://www.roadandtrack.com/car-culture/a13516646/700000-mile-c5-corvette-donated-to-corvette-museum/


Пак промашуваш да го земеш ова во предвид:

Premium <> неуништиво.

Еве ќе го изменам за потребите на мојот аргумент:

Подобро =/= неуништиво.

А дали Ферарито е подобро од Корветата, се гледа од буквално едно возење на двете коли. Ништо повеќе не треба. Особено за конкретново Ферари.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Ferrari
« Одговори #1601 на: 18 Септември 2018, 13:45:31 pm »
Стратро уште не научи да разликува квалитет од доверливост. Пластиката кај американците е далеку поизразено и нема што многу да се филозофира околу тоа. Почнувајќи од најевтините модели па дури и кај корвети итн. Па една тесла америчка со еден куп мерцедес работи внатре пак дава чувство на пластика а знаеме колку пари кошта.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Ferrari
« Одговори #1602 на: 18 Септември 2018, 13:54:14 pm »
Го забораваме најбитното, Ферари се италијани. Колку и да кошта никогаш нема да биде совршено.

Изгледа ради кожата/гумата околу вентилацијата слабо ги гледам Ферарињава кај нас, ич не се погодија :(
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Ferrari
« Одговори #1603 на: 18 Септември 2018, 14:01:17 pm »
..па ако е 458, повеќето денес ќе ги најдеш во урни за кремирање. ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Ferrari
« Одговори #1604 на: 18 Септември 2018, 14:01:44 pm »
Треба да го прашаме Jay Kay дали има проблеми со љуштење на отворите за вентилација, и дали тоа му го намалува уживањето во автомобилот. Може да му понудиме и курвета за замена ако му пречи...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.