Автор Тема: Кои се причините за зголемениот број сообраќајни несреќи ?  (Прочитано 24594 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Кршење осовина после стража е исто човечки фактор. Човек требало да ја санира дупката, нема сама да се санира. Растресени бубрези е исто човечки фактор, човек требало да го санира Качанички Пат.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6602
Точно.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Се тоа спага во човечки фактор, човекот одлучува што кола ке вози, како ке ја вози, со какви гуми ке ја вози и во каква состојба ке ја вози...
... и каде ќе ја вози.

Само што ние, наместо по германски аутобан, како некој слепци сме се запнале да возиме по македонски патишта на кои возат македонски возачи со македонски менталитет...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6602
И затоа коа ке се прави споредба со германија и немањето на лимити на делови од патиштата е глупо, пошто таму годишно постојано се одвојуваат брдо пари за патиштата, а кај нас тоа малку тешко и кога ке одвојат пари, ке се направи фушарски, уште првите 6 месеци ке пропадне патот, бразди ке се направат.
Од фариш до официјалните нагорнини на плетвар го направија патот, наредната година на самиот почеток се појави свлечиште. Па мајкому стара, до толку неможе да се направи процена на кој дел од патот земјиштето е стабилно, а на кој ерозивно.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Бразди се прават од тешки товари,поточно 40т товар плус камионот околу 13+ т најмалку...Во летно време жежок асфалт и така настануваат тие бразди...
Сега се врти некој муабет дека нема да има повеќе претовар,ама мора да воведат и ‘термометар‘,односно ако температурата е над 30с(пример) нема возење од 11 до 19ч... :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Само треба редовно одржување на патиштата. Кога ќе се направат „колотрази“ (така во хрватска им пишува на знаците):



треба некој фиљан чоек да се најде, да измери дубина, да постави знак ако не се доволно длабоки, и да ги санира ако веќе претерале со длабочина. А не, кога ќе слета камион у ендек поради нив, да викаат „причина - човечки фактор...“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
Бразди се прават од тешки товари,поточно 40т товар плус камионот околу 13+ т најмалку...Во летно време жежок асфалт и така настануваат тие бразди...
Сега се врти некој муабет дека нема да има повеќе претовар,ама мора да воведат и ‘термометар‘,односно ако температурата е над 30с(пример) нема возење од 11 до 19ч... :)
Тоа нема никогаш да биде во нашава земја.....


Јас ке го споделам истото мислење во врска со тоа кој е најмногу виновен......Човечкиот фактор е 90% причинител за несреките во нашава земја......
Нека ви биде јасно дека ние сме тие кои сме најмногу виновни за настанување на сообраќајна незгода.Возилата се сосема друга приказна како што вели класниот на првата страна сите изнакупија коли од странство од кој најголем дел од нив се претходно згмечени во некоја друга сообраќајна незгода па скрпени некако и се продаваат за багатела цена...
Нашиот народ е лаком по ``ефтино а убаво`` а тоа го нема никаде...
Исто така ке се надоврзам со класниот и неговиот пост на првата страна дека купувањето на појаки и помоќни автомобили исто така е една од причините а и нормално неискуството си го прави своето.....
Али тоа е тоа....јбг

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Да бе, само да ми објасниш како тоа „човечкиот фактор“ се сменил толку многу за една година, за да има 40% ЕЕеј 40 проценти повеќе жртви! Што нестабилен фактор ќе беше....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Кои се причините за зголемениот број сообраќајн
« Одговори #128 на: 06 Февруари 2014, 19:46:44 pm »
Рибата секогаш смрди од главата. Овде е потребно ригидно спроведување на законите и беспоговорно почитување на истите пред се од властите, полицијата па се до пешаците.
Пред половина час возам од мостот во Нерези кон Ѓорче Петров. На стотина метри пред семафорите се престројувам во лентата за лево. На семафорот свети зелено, но бидејќи семафорот е и за право и за лево од двете насоки, си намалив на~ 30. Од спротивната страна, од колоната возила, едно копито излегува и претекнува. Можеше да се случи најлошо...
Ако во таков случај, недај боже, се повреди член на моето семејство, животот на копитото нема да вреди веќе ништо. А најстрашно од се е што тие што се платени за тоа, мува не ги лази.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Да бе, само да ми објасниш како тоа „човечкиот фактор“ се сменил толку многу за една година, за да има 40% ЕЕеј 40 проценти повеќе жртви! Што нестабилен фактор ќе беше....
Ако имало 2 жртви во 1910та, а 4 жртви во 1911та тоа значи дека има процентуално зголемување од 100% во поглед на смртноста од претходната година. Доколку 1961ва немало ниедна жртва, следната година има 3 жртви, тоа значи дека процентот на смртност во сообраќајките во 1962ра година се зголемил за ∞% во однос на претходната година.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одлична математика. само не се 2 или 3 жртви. Драстично повеќе се, за жал. А и  возила не е зголемен нешто драстично. А и на жители исто така...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Бразди се прават од тешки товари,поточно 40т товар плус камионот околу 13+ т најмалку...Во летно време жежок асфалт и така настануваат тие бразди...
Сега се врти некој муабет дека нема да има повеќе претовар,ама мора да воведат и ‘термометар‘,односно ако температурата е над 30с(пример) нема возење од 11 до 19ч... :)
Тоа нема никогаш да биде во нашава земја.....

За претоварот сум сигурен дека ќе биди во блиска иднина,но не е само тоа треба и други работи да се средат околу тоа.А за ‘термометар‘ и тоа ќе дојде еден ден.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1302
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Сите постови ја одсликуваат реалната причина за сообраќајни несреќи. Ако некој од државата го чита ова и сака да го искористи, барем во мал сегмент, ете му одлично четиво и насоки на размислување.
За да настане ред во сообраќајот мора да функционира системот на казни без врски и пријатели, и тоа од минорните работи ( како паркирање на тротоар „за кратко“ ) па се до подобрување и квалитетно изведување на патна инфраструктура. Неможе на пример месец дена по асфалтирање на И.Л Рибар или В. Ѓоргов, да се пренивелират шахти.
Не научивме и дека пешачките премини мора да се фарбани со специјална „рапава“ боја и истите МОРААТ да бидат осветлени.
Да не збориме за локални улици, каде се прават несоодветни припреми и се тура асфалтот криво.

Нејсе, јас би додал само една констатација на еден аташе на странска амбасада во Скопје.
Каква е културата на населението, таква е културата во сообраќајот.

Ке се сложиме дека е никаква, и едната и другата ?


Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Комплетно согласен.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Каква е културата на населението, таква е културата во сообраќајот.

не може никако поинаку да биде