Автор Тема: Кои се причините за зголемениот број сообраќајни несреќи ?  (Прочитано 25515 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
           За 40 проценти се зголемил бројот на жртви во сообраќајни несреќи заклучно со септември 2013 година споредбено со статистиките за 2012 година.
Црните податоци покажуваат дека во последниве три години на патиштата во Македонија загинале 440 а повредени се 4831 лице во 12.714 сообраќајни несреќи.
« Последно менување: 05 Февруари 2014, 09:16:08 am zeroSignal »

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7352
Владата вика, човечки фактор.

Разумниот човек вика, условите на патот.
Нека ги дадат бројките за тоа колку има загинати пред и по правењето на патот од Скопје кон Велес, и ке се добие реална слика што е причината.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Ако земеме дека од 2012 до 2013 не се променил бројот на жители драстично, и дека просечниот коефициент на интелигениција е приближно ист, тешко дека може човечкиот фактор да биде причина за така драстично зголемување. Тие се луѓето, тоа е бачилото. Мора да има нешто друго у прикаската што не го знаеме. Како и да е, brase yourselfs, ќе добиеме огрничувања од 40км/ч на партизанска.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29801
    • CARclub.mk
Сабајле ја видов темава, па малку размислував. Според мене проблемите можеме да ги бараме на следниве места:

1. Масовен увоз и значително (an understatement) зголемување на бројот на возилата. Во Македонија од осамостојувањето до крајот на минатата година се продадени вкупно околу 180.000 нови возила. Од друга страна, од кога се олесни увозот, увезени се околу 150.000 нови возила. Значи, правиме муабет за скоро двојно зголемување на бројката на коли што се тркалаат по нашите  улици. Зголемени гужви, зголемена нервоза, итн.

2. Сомнителен квалитет на увезените возила. Да не се лажеме, огромен процент од увезените коли се најефтиниот крш. Без никаква резерва можам да кажам дека огромен број имаат проблеми со кочници или некој друг важен дел. Да не правиме муабет дека огромен дел од нив се тешки, тешки крпеници кои не би издржале посилен судар - а последиците за луѓето во самите возила се повеќе од очигледни.

3. Несоодветна едукација за возење. Нашите инструктори ги учат кандидатите како да положат, не како да возат. Тазе возачите не знаат да се снајдат како што треба на дожд, во услови на намалена тракција, итн. За снег да не правиме муабет.

4. Масовен увоз на возила со кои во Македонија традиционално возачите немаат искуство. Зборам во насока на возила на заден погон. Возилата на заден погон по дифолт си бараат повеќе знаење и искуство. Се испоувезоа BMW 3-ки и Мерцедеси од по 3000-4000 евра кои луѓето едноставно не знаат да ги возат.

5. Неподготвеност за помоќни возила. Ако до пред 5-6 години во Македонија се возеа релативно слабички (особено во споредба со денешните увезени возила) колички со по 60-70-80 коња, денес многу повеке се возат големи, тешки коли со по 150+ коња. Луѓето што до вчера возеле Југо 45 денес возат GOLF IV 1.9 TDI ТРИ ЦРВЕНИ ФУЛЛ ОПРЕМА РИКАРДО СЕДИШТА со 130 коња. Не дека е нешто многу тешко да се вози таков Голф, ама луѓето едноставно не ги знаат и не ги очекуваат разликите.

6. Несоодветно одржување на возилата. Купил BMW за 3000 евра. Му рекле дека треба да даде 500-600 евра за кочници. Како не бе, ќе си стаам ја кинески дискови за 100 евра комплет. За гуми да не праиме муабет.

7. Никакви патишта. Enough said.

8. Според некои информации до кои дојдов, во Македонија има околу 50.000 нерегистрирани возила.

Секако, можеме да зборуваме за „човечки фактор“. Има и тука многу. Да, скоро по дефиниција на ниво на нација сме сељаци и се к*рчиме. Сите сакаме да се пофалиме со колата, да бидеме најбрзи на автопат (освен Филипв Великомаченик Свепозаконски), да се издуваме, итн, итн, итн. Меѓутоа има мноооооогу повеќе причини. Да се обвини само човечкиот фактор е игнорантно, кусогледо и крајно, крајно неодговорно.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Дали загинатите на 100.000 возила се намалени или зголемени?

Колку од возилата инволвирале заден погон?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Сабајле ја видов темава, па малку размислував. Според мене проблемите можеме да ги бараме на следниве места:

1. Масовен увоз и значително (an understatement) зголемување на бројот на возилата. Во Македонија од осамостојувањето до крајот на минатата година се продадени вкупно околу 180.000 нови возила. Од друга страна, од кога се олесни увозот, увезени се околу 150.000 нови возила. Значи, правиме муабет за скоро двојно зголемување на бројката на коли што се тркалаат по нашите  улици. Зголемени гужви, зголемена нервоза, итн.

2. Сомнителен квалитет на увезените возила. Да не се лажеме, огромен процент од увезените коли се најефтиниот крш. Без никаква резерва можам да кажам дека огромен број имаат проблеми со кочници или некој друг важен дел. Да не правиме муабет дека огромен дел од нив се тешки, тешки крпеници кои не би издржале посилен судар - а последиците за луѓето во самите возила се повеќе од очигледни.

3. Несоодветна едукација за возење. Нашите инструктори ги учат кандидатите како да положат, не како да возат. Тазе возачите не знаат да се снајдат како што треба на дожд, во услови на намалена тракција, итн. За снег да не правиме муабет.

4. Масовен увоз на возила со кои во Македонија традиционално возачите немаат искуство. Зборам во насока на возила на заден погон. Возилата на заден погон по дифолт си бараат повеќе знаење и искуство. Се испоувезоа BMW 3-ки и Мерцедеси од по 3000-4000 евра кои луѓето едноставно не знаат да ги возат.

5. Неподготвеност за помоќни возила. Ако до пред 5-6 години во Македонија се возеа релативно слабички (особено во споредба со денешните увезени возила) колички со по 60-70-80 коња, денес многу повеке се возат големи, тешки коли со по 150+ коња. Луѓето што до вчера возеле Југо 45 денес возат GOLF IV 1.9 TDI ТРИ ЦРВЕНИ ФУЛЛ ОПРЕМА РИКАРДО СЕДИШТА со 130 коња. Не дека е нешто многу тешко да се вози таков Голф, ама луѓето едноставно не ги знаат и не ги очекуваат разликите.

6. Несоодветно одржување на возилата. Купил BMW за 3000 евра. Му рекле дека треба да даде 500-600 евра за кочници. Како не бе, ќе си стаам ја кинески дискови за 100 евра комплет. За гуми да не праиме муабет.

7. Никакви патишта. Enough said.

8. Според некои информации до кои дојдов, во Македонија има околу 50.000 нерегистрирани возила.

Секако, можеме да зборуваме за „човечки фактор“. Има и тука многу. Да, скоро по дефиниција на ниво на нација сме сељаци и се к*рчиме. Сите сакаме да се пофалиме со колата, да бидеме најбрзи на автопат (освен Филипв Великомаченик Свепозаконски), да се издуваме, итн, итн, итн. Меѓутоа има мноооооогу повеќе причини. Да се обвини само човечкиот фактор е игнорантно, кусогледо и крајно, крајно неодговорно.

Еве, барем 50% од наведените се сведуваат на човечки фактор, или барем јас така ги толкувам, шо знам... По мене, главен виновник за зголемениот број на сообраќајки.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Cudno, uste pojas nikoj ne spomnal.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Појас.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Sakas bonbonce sega. :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29801
    • CARclub.mk
Еве, барем 50% од наведените се сведуваат на човечки фактор, или барем јас така ги толкувам, шо знам... По мене, главен виновник за зголемениот број на сообраќајки.

Кај нас кога ќе се спомне човечки фактор, во 99% од случаите се мисли на традиционалниот, добро-проверен и редовно користен изговор, односно причина - преголема брзина.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Osven gorenavedenite priciniteli sto gi kaza Zero, jas sekako bi rekol deka alkoholot isto taka e znacitelen pricinitel za soobrakajki. Pa gledam tuka na forumov nekoi luge i se falat javno kako oni vozele pod dejstvo na alkohol i e toa sosema normalno.
A opsto zemeno, site vo Makedonija se nekako nervozni i nestrplivi i BEZ POCIT kon ostanatite ucesnici vo soobrakajot sto na nekoj nacin indirektno pridonesuva za soobrakjni nesreki.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Deka nie sve golemite trkaci pa demek brzoto vozenje nie vo krvta.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Делот со голфот може да го спомнеме при пренос од некој бензинец 1.4 кои најчесто се возеле во историјата и премин кон возило со турбо мотор и барем двојно Nm. Автоматски при притисок на гаста се собира бустот кој удира на тркалата и ги оптеретува. Тоа дотогаш ретко или никогаш не го искусиле, и тоа на преден погон. можеби и ќе се снајдат со Understeer со тешки маки, но на заден погон неочекувано истапува задникот под дејство на турбото, потпомогнато од ефтините гуми и спасот е тежок дури и за многу подобрите возачи.

Не за џабе ги викаа Видоумејкер поршињата баш од овие причини.


Алкохол башка.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
@Zero, колку од точките што ги наброја, би зголемиле број на жртви за 40% од 2012 во 2013?


Јас би рекол дека некој у државата слабо си ја врши работата, Народот е ист, истиот крш се вози, исто се лоши патиштата, истите луѓе се едуцирани на ист начин од пред 25 години итн...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Еве, барем 50% од наведените се сведуваат на човечки фактор, или барем јас така ги толкувам, шо знам... По мене, главен виновник за зголемениот број на сообраќајки.

Кај нас кога ќе се спомне човечки фактор, во 99% од случаите се мисли на традиционалниот, добро-проверен и редовно користен изговор, односно причина - преголема брзина.

Пааа... Нешто вака ќе му дојде:
- Човекот што ја вози колата ја диктира брзината на своето возило;
- Човекот што ја вози колата пиел алкохол и влегол да вози;
- Човекот што ја вози колата гекнал нешто психотропно и влегол да вози;
- Човекот што ја вози колата поминал на црвено;
- Човекот што ја вози колата не знае да ја вози како што треба;
- Човекот што ја вози колата се курчи пред народ;
- Човекот што ја вози колата претица кај што не смее;
- Човекот што ја вози колата вози со дугачки кај што не треба и заслепува други учесници во сообраќајот;

Итн итн...

Сума сумарум, да „човечкот фактор“ е главен причинител.

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.