Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1955380 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5895 на: 24 Ноември 2017, 20:16:14 pm »
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=43

Овде вика за мојот мотор CFF промена на масло треба на 10 000... Крајот не може да му се фати

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5896 на: 24 Ноември 2017, 20:39:12 pm »
@changetheoil savethecar, што мислиш за маслата од 77 лубрикантс: https://www.77lubricants.nl/

Јас во моето возило (фелиција карбуратор 1.3) го имам ставено ова масло: https://www.77lubricants.nl/en/products/passenger-car-motor-oils/motor-oil-sl-10w-40/
Сега на нареднава промена сакам ова да го ставам, за нијанса е поефтино од претходниот тип 10-40: https://www.77lubricants.nl/en/products/passenger-car-motor-oils/motor-oil-slcf-10w-40/

Ефтино масло е, претходно имав возено Маннол Дефендер 10-40, а пред тоа прошлите газди постојано ставале 15-40, најчесто Фина масло ставале.

На таблата пишува 155 000 км поминати, ние претежно градска вожња тераме, обично меѓу 6000 и 8000 км, а оваа година нешто помалку е возена.

Маслово (77 лубрикант) го земам од другар кој е единствен увозник засега на маслово во Македонија и не се сомневам во ниеден момент дека е фалсификат или слично.
@FiLo:
bash si sreklija mozzes da koristish masla so MB specifikacija 229.50 toa se Full Saps masla (FS)
od site tamu navedeni ova ti e najdobro: MOTOR OIL HT 0W-40
https://www.77lubricants.nl/en/products/passenger-car-motor-oils/motor-oil-ht-0w-40/
mozes i ova: MOTOR OIL MP 5W-40
https://www.77lubricants.nl/en/products/passenger-car-motor-oils/motor-oil-mp-5w-40/
jas ovaa firma 77 lubri ne ja poznavam ne mozzam nisto da ti kazzam.
so ona sto go pisuvaat vo opisot masloto e mnogu dobro.
toa sto si koristel 10W ti e negativno, ako se vratis nanazad imav postirano slika so gradacii i klimatski uslovi.
Za MK idealno e vo zima 0W-5W prolet/leto 30-40
0W40 mozes bez nikakvi grizzi da go vozis za toj motor.
Jas ti preporacuvam masla so specifikacija MB-Freigabe 229.50 so gradacija 0W40 i 5W40.
Mozes da gi koristis site sto se na ovaa lista:
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html
Spored mene najdobri kandidati se:
Mobil 1™ FS 0W-40
Castrol Edge 5W-40 A3/B4
Castrol Edge 0W-40 A3/B4
MOTUL 8100 X-cess 5W-40            
MOTUL 8100 X-max 0W-40
PETRONAS Syntium 3000 E 5W-40   
PETRONAS SYNTIUM 7000
RAVENOL SSL 0W-40 Fullsynth CleanSynto
Shell Helix Ultra
Total Quartz 9000 Energy 0W-40
Total Quartz 9000 Energy 5W-40
Valvoline SynPower 0W-40
Valvoline SynPower SAE 5W-40
Fuchs TITAN Supersyn LONGLIFE SAE 0W-40
Fuchs TITAN Supersyn 229.5 SAE 5W-40
Fuchs TITAN Supersyn LONGLIFE 5W-40

Ova maslo duri e i na oficijalnata lista na MB:
77 MOTOR OIL MP 5W-40

Jas bi pocnal prvo so 5w40 pa ke vidis kako ke ti reagira kolata, ke go menuvas na 1god./max.15.000km.
Ne e loso da napravis eden motor flush so LM Motorclean ili nesto slicno na toa, i da pocnes so nova gradacija, novo maslo so novi aditivi.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5897 на: 24 Ноември 2017, 20:55:56 pm »
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=43

Овде вика за мојот мотор CFF промена на масло треба на 10 000... Крајот не може да му се фати
vo usa nema longlife 2g 30.000km  1x godisno 15.000km tamu vo miles ti e navedeno 10.000miles.
site go smalija i bmw i audi na 1x godisno so 15.000km
http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=868293
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5898 на: 24 Ноември 2017, 21:25:48 pm »
Уље, шо мислиш ти за кератек од ликви моли? ја на бмв то имав ставено, јас мислам дека помага при ладен старт.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5899 на: 24 Ноември 2017, 22:58:30 pm »
За какво загадување од страна на маслата зборувате?
Кој е уделот во загадувањето на маслото кај нормален мотор што троши 0,5л на 10.000км? Што е со катализаторот и DPF-от каква врска има со малсотокај нормален и исправен мотор?

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5900 на: 24 Ноември 2017, 23:23:13 pm »
Уље, шо мислиш ти за кератек од ликви моли? ја на бмв то имав ставено, јас мислам дека помага при ладен старт.
ne sum koristel. nemam komentar :-)
pred da stavam bi prasal na pr. vo castrol mobil dali in worst case bi mozelo da gi vloshi aditivite na masloto.
imam koristeno od LM MSR i Motorclean.
isto i od Deacol mozam da preporacam.
Najnovo sto vidov e deka BMW nudi vo svojata programa isto dodatok za procistuvanje na dizni, ventili , se dodava vo gorivoto.
BMW Diesel Additiv 100 ml za 9 EUR go prodavaa.
https://www.leebmann24.de/bmw-diesel-additiv-100-ml.html?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMI5OHy4Z_Y1wIVBzobCh3a3gVJEAYYAyABEgJeUPD_BwE

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5901 на: 25 Ноември 2017, 04:10:03 am »
toa sto si koristel 10W ti e negativno, ako se vratis nanazad imav postirano slika so gradacii i klimatski uslovi.
Za MK idealno e vo zima 0W-5W prolet/leto 30-40
0W40 mozes bez nikakvi grizzi da go vozis za toj motor.
Jas ti preporacuvam masla so specifikacija MB-Freigabe 229.50 so gradacija 0W40 i 5W40.

Фала ти на одговорот што ми го даде.
Е сега од друга страна за ова што сум го селектирал од твојот одговор, се согласувам, но и не се согласувам целосно од неколку причини.

Прво, возилото, а и моторот моментално се стари 22 години. Цел животен век тој мотор го прошол со 15-40 градација. Не верувам дека претходно некој газда кога ја поседувал ставал масло со пониска градација од оваа 15-40.

Како второ мене и упатството ми дава градации од 10-40, 15-40 па и 20-50 ми ги препорачува. Јас имам најдено и упатство на чешки на интернет каде што се наведува за поладни клими да се користи 5-40 градација но и тоа е дискутабилно пошто возилото е од 95-та година, а тогаш спецификациите на маслата не се како сегашните.
Еве на пример мојот мотор бара 501.01 спецификација со SH ознака.
Да денес има сеуште масла со 501.01 спецификација, баш тоа погоре во линкот што го постирав дека го возам ја задоволува таа спецификација, но од друга страна SH e многу стара спецификација, SL e понова и подобра.

Трето, самиот мотор. Тој мотор во фелицијата е идентичен како и во старите шкоди, моделите 100, 1000МБ, 120 и така натаму. Тоа се возила од 70-ти и 80-ти години.
Тогаш немаше синтетички масла, па фулл сапс, па модерни спефицикации. Цела Југославија едно масло имала, Модрича и најверојатно само на минерална база со 15-40 и 20-50 градација.
Не верувам дека некој во 95-та година кај нас ставал 0-40 масло или 5-30.

Четврто, на 10-40 маслово, точка на мрзнење според сајтот на лубрикантс му е на -33 степени. Кога ние во Македонија имаме толку ниска температура ?
Дали еден месец се движи температурата во опсег од 0 до -10 степени и тоа е во ноќните часови, додека преку ден е секогаш околу 0, нешто над нула.
Од 12 месеци, само 1 до 2 месеци во годината (декември и јануари) се такви месеци каде што само во ноќните часови температурата знае да падне докај -10 степени.
Тоа и прошлава зима што држеше ладно беше една таква во изминати 15 зими, да држи по -5 до -10 во текот на денот, и -15 до -20 степени во ноќта, 3 недели само, неполн месец, останатите 2-3 месеци од зимата од 0 до +10 степени и потоа постојано потопло.

Петто, цената. 0-40, 5-40, 0-30, 0-40 се сериозно поскапи масла.
Земи го во предвид дека тој мотор во фелиција си троши масло, упатството вели до 300 мл е нормално, и тоа му доаѓа 1 литро на 3000 км. Башка кај мене ми е проблематична бензинската пумпа, малку е крива и од таму ми потпушта масло, на двапати ставав силикон и џабе.
На ауспух немам воопшто никаков чад, ниту плав, ниту црн, сега откако ја репарирав расплињачата, воопшто нема ниту мирис на издувни гасови, ниту некаков чад, али сепак 1 литро на 3000 км дотурам. Според мене не е страшно, еднаш во годината ќе дотурам и ќе го освежам.
Но сепак ако платам 0-40 масло кое е доста скапо, и успат да треба да дотурам еднаш до двапати, не фала, не заслужува тој шкодин мотор такво масло.
Мене со ова масло на лубрикант, филтер за масло и за воздух ме чини 1300 денари.

За цената и соодносот на климата која владее во Македонија, не се тресам за 10-40 што ставам во овој 1.3 мотор на шкода дизајниран во 60-тите или 70-тите години. Ја сум 100% убеден дека прв пат оваа шкода гледа уље со ваква градација, а и доста од фелициите/фаворитите во нашава држава, барем 90% од нив се возени на 15-40 градација, останатите на 20-50.
Исто така моторот е алуминиумски и многу брзо постигнува работна температура. За 3 км возење постигнува работна температура. Мене ова многу ми годи, парно имам после 2-3 минути возење. :D

За климата во Македонија, гледам многумина се потресуваат за неа, а не сфаќаат дека во Македонија доминира топлото а не ладното.
Најмалку 9 месеци е топло, останатите 3 се поладни, али не екстремни и не се под -5 степени кога се вози возилото, во глобала просекот е 0 до +5 степени преку зимното време кога го возите возилото).

« Последно менување: 25 Ноември 2017, 04:53:25 am FiLo »

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2765
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5902 на: 25 Ноември 2017, 12:03:35 pm »
Za tvojata felicija  benzinec1.3 teraj si so 10W40 polusintetsko maslo kako sto si koristel (podobro ti e od 15W40 ne e za nasi zimi). Ova se od red polusintetski masla i tesko deka ke najdes specifikacija na maslo sto ne bi ti odgovarala. Segasnite specifikacii gi nadminuvaat tvoite postari. Samo nemoj da stavas nekoe ultramoderno maslo za dizel motor.

Menuvaj go na 7-8000km ili ednas godisno i ne se zamaraj :)
Pojma nemam za masloto kako firma sto go koristis.
Ne e loso da stavis nekoj popoznat proveren brend a pristojna cena, od tipot Liqui Moly ili Fucsh.
Pa i Mobil 2000 X1  10x40 nema da mu smeta ic, 1600 denari za 4 litra ako ti odgovara cenata.
So godini go koristam na Honda civic benzinec 2000to godiste.
Ili produzi so 77 lubrukants, mozda pravat solidni masla (gledam ogromna lepeza na masla ima na nivniot site) samo za nas malku poznati, a i drugar tvoj gi nosi.
« Последно менување: 26 Ноември 2017, 00:13:22 am M3V8 »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5903 на: 25 Ноември 2017, 21:03:09 pm »
@filo дете слабо си информиран. Во центар на Скопје лани три недели на сабајле беше - 17,имав скриншотови ставено.

Тоа е 100 степени разлика од работната температура на моторот.
Мојот Кадет е 51 година стар и моторот е многу позачуван од твојот а има дупло повеќе поминато. Ама зимно време sae30 а летно време sae50. 50 godini. Има разлика какво масло ќе се користи низ животниот век на моторот.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5904 на: 25 Ноември 2017, 21:08:13 pm »
Мењаш уље на кадетот иако стои така без да се користи?

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5905 на: 26 Ноември 2017, 00:45:08 am »
@FiLo дете слабо си информиран. Во центар на Скопје лани три недели на сабајле беше - 17,имав скриншотови ставено.

Тоа е 100 степени разлика од работната температура на моторот.
Мојот Кадет е 51 година стар и моторот е многу позачуван од твојот а има дупло повеќе поминато. Ама зимно време sae30 а летно време sae50. 50 godini. Има разлика какво масло ќе се користи низ животниот век на моторот.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk



Па си пишав во постот дека прошлата зима беше една таква што држеше 3 недели доста ладно. После тоа не беше толку.
А за моторот, како оцени дека мојот мотор е раскантан, твојот на кадетот зачуван ? Нели ми имаш кажувано и на мене и на форумов имаш пишувано дека кадетот твој има скршена карика на 3 клип ? :)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5906 на: 26 Ноември 2017, 00:50:01 am »
toa sto si koristel 10W ti e negativno, ako se vratis nanazad imav postirano slika so gradacii i klimatski uslovi.
Za MK idealno e vo zima 0W-5W prolet/leto 30-40
0W40 mozes bez nikakvi grizzi da go vozis za toj motor.
Jas ti preporacuvam masla so specifikacija MB-Freigabe 229.50 so gradacija 0W40 i 5W40.

Фала ти на одговорот што ми го даде.
Е сега од друга страна за ова што сум го селектирал од твојот одговор, се согласувам, но и не се согласувам целосно од неколку причини.

Прво, возилото, а и моторот моментално се стари 22 години. Цел животен век тој мотор го прошол со 15-40 градација. Не верувам дека претходно некој газда кога ја поседувал ставал масло со пониска градација од оваа 15-40.

Како второ мене и упатството ми дава градации од 10-40, 15-40 па и 20-50 ми ги препорачува. Јас имам најдено и упатство на чешки на интернет каде што се наведува за поладни клими да се користи 5-40 градација но и тоа е дискутабилно пошто возилото е од 95-та година, а тогаш спецификациите на маслата не се како сегашните.
Еве на пример мојот мотор бара 501.01 спецификација со SH ознака.
Да денес има сеуште масла со 501.01 спецификација, баш тоа погоре во линкот што го постирав дека го возам ја задоволува таа спецификација, но од друга страна SH e многу стара спецификација, SL e понова и подобра.

Трето, самиот мотор. Тој мотор во фелицијата е идентичен како и во старите шкоди, моделите 100, 1000МБ, 120 и така натаму. Тоа се возила од 70-ти и 80-ти години.
Тогаш немаше синтетички масла, па фулл сапс, па модерни спефицикации. Цела Југославија едно масло имала, Модрича и најверојатно само на минерална база со 15-40 и 20-50 градација.
Не верувам дека некој во 95-та година кај нас ставал 0-40 масло или 5-30.

Четврто, на 10-40 маслово, точка на мрзнење според сајтот на лубрикантс му е на -33 степени. Кога ние во Македонија имаме толку ниска температура ?
Дали еден месец се движи температурата во опсег од 0 до -10 степени и тоа е во ноќните часови, додека преку ден е секогаш околу 0, нешто над нула.
Од 12 месеци, само 1 до 2 месеци во годината (декември и јануари) се такви месеци каде што само во ноќните часови температурата знае да падне докај -10 степени.
Тоа и прошлава зима што држеше ладно беше една таква во изминати 15 зими, да држи по -5 до -10 во текот на денот, и -15 до -20 степени во ноќта, 3 недели само, неполн месец, останатите 2-3 месеци од зимата од 0 до +10 степени и потоа постојано потопло.

Петто, цената. 0-40, 5-40, 0-30, 0-40 се сериозно поскапи масла.
Земи го во предвид дека тој мотор во фелиција си троши масло, упатството вели до 300 мл е нормално, и тоа му доаѓа 1 литро на 3000 км. Башка кај мене ми е проблематична бензинската пумпа, малку е крива и од таму ми потпушта масло, на двапати ставав силикон и џабе.
На ауспух немам воопшто никаков чад, ниту плав, ниту црн, сега откако ја репарирав расплињачата, воопшто нема ниту мирис на издувни гасови, ниту некаков чад, али сепак 1 литро на 3000 км дотурам. Според мене не е страшно, еднаш во годината ќе дотурам и ќе го освежам.
Но сепак ако платам 0-40 масло кое е доста скапо, и успат да треба да дотурам еднаш до двапати, не фала, не заслужува тој шкодин мотор такво масло.
Мене со ова масло на лубрикант, филтер за масло и за воздух ме чини 1300 денари.

За цената и соодносот на климата која владее во Македонија, не се тресам за 10-40 што ставам во овој 1.3 мотор на шкода дизајниран во 60-тите или 70-тите години. Ја сум 100% убеден дека прв пат оваа шкода гледа уље со ваква градација, а и доста од фелициите/фаворитите во нашава држава, барем 90% од нив се возени на 15-40 градација, останатите на 20-50.
Исто така моторот е алуминиумски и многу брзо постигнува работна температура. За 3 км возење постигнува работна температура. Мене ова многу ми годи, парно имам после 2-3 минути возење. :D

За климата во Македонија, гледам многумина се потресуваат за неа, а не сфаќаат дека во Македонија доминира топлото а не ладното.
Најмалку 9 месеци е топло, останатите 3 се поладни, али не екстремни и не се под -5 степени кога се вози возилото, во глобала просекот е 0 до +5 степени преку зимното време кога го возите возилото).
@FiLo :
Vidi vaka, za tvojot motor predvideno e mineralno maslo, maslata se delat na slednive grupi:
Grupa I  mineralni VI Index 80-120 basis grade conventional oil po pat na rafiniranje
Grupa II mineralni  VI Index 80-120 better grade partially processed by HC 80-100VI
Grupa II+ hydro cracked VI Index 100-120
Grupa III: HC  VI Index >120 best grade of petroleum, fully produced by HC i de-waxing -> masleni rafinati od najcist petroleum 100% HC
Grupa IV PAO bazni masla od poli-alfa-olefini 100% VI Index nad >140
Grupa V ESTER

Tvojot motor kako minimum kvalitet preporacuva Grupa I+II so zastaren paket aditvi.
Jas ti preporacuvam da odis na Grupa III 100%HC so moderen paket na aditivi

Toa za motorot ne mozze da bide polosho nego samo podobro.

Eve sporedba na  10w40 i 5w40: maslata na lubricants77

SAE Grade            10W-40      5W-40   
Density@15°C             863      850   
Kin. Viscosity @40°C          96      84   
Kin. Viscosity @100°C       14,5      14,2   
Viscosity Index             152      175   
Viscosity CCS @-25°C,           7000   6600   (-35)
Flash Point COC            >201   >201   
Pour Point                      -36        -36   
Total Base Number                 6,4    11,2   
Sulpated Ash              0.95         1,26   

Nema sto da se dvoumish, 5w40 so TBN 11,2 i visco 175 mozes bez problem da go vozish duplo podolgo nego 10w40.

Koga 10w40kata ke dojde na svoite rezervi koga ke gi potroshi TBN vrednostite so 5w40kata kje imas uste poveke od polovina TBN.
Na ladni temperaturi ke imas podobra zastita na topli ke imas podobar i postabilen VI, za zal ne gi pisuva hths i noack vrednostite sto e mnogu vazzno.

tie 2-3 meseca vo zima ladnite startovi go ostetuvaat motorot maksimalno 102%.

mora li od 77 lubricants da bide masloto? kolku ke te kosta 5w40 5L 15.000km i 10w40 2x 7500?


 

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5907 на: 26 Ноември 2017, 00:57:08 am »
Па немора да биде само лубрикант, пред да биде лубрикант, изборот беше на манол затоа што другарот претходно го увезуваше него, сега ова.
Го добивам за подобра цена од некој рандом купувач во неговата продавница, затоа. :)

Од друга страна 15 000 км јас би ги направил за речиси 3 години (пошто оваа година се возеше послабо, претежно службено возило имавме дома, па стоеше дома повекето од времето). Со такво темпо, дали е ок 3 години да го чувам 5-40 маслото во моторот ?

Трето, сепак доста фактор ми игра и цената. Да можам да си дозволувам масла 0-40, 5-40, 5-30, посекако не би возел шкода од 95-та, него од 2010 година.

Фала ти на препораките твои, али јас и понатаму ќе си се држам до 10-40ката, посекако не планирам неа да ја имам наредни 15 години.

ЕДИТ: Со србин имам правено муабет што е прв газда на неговата фелиција, 300 000 км ги има поминато со 15-40 масло, а Србија има нешто поладна клима од Македонија.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5908 на: 26 Ноември 2017, 07:12:14 am »
Па немора да биде само лубрикант, пред да биде лубрикант, изборот беше на манол затоа што другарот претходно го увезуваше него, сега ова.
Го добивам за подобра цена од некој рандом купувач во неговата продавница, затоа. :)

Од друга страна 15 000 км јас би ги направил за речиси 3 години (пошто оваа година се возеше послабо, претежно службено возило имавме дома, па стоеше дома повекето од времето). Со такво темпо, дали е ок 3 години да го чувам 5-40 маслото во моторот ?

Трето, сепак доста фактор ми игра и цената. Да можам да си дозволувам масла 0-40, 5-40, 5-30, посекако не би возел шкода од 95-та, него од 2010 година.

Фала ти на препораките твои, али јас и понатаму ќе си се држам до 10-40ката, посекако не планирам неа да ја имам наредни 15 години.

ЕДИТ: Со србин имам правено муабет што е прв газда на неговата фелиција, 300 000 км ги има поминато со 15-40 масло, а Србија има нешто поладна клима од Македонија.

Знам еден Фаворит кој не беше баш одржуван (Замена на уље и филтри со каснење) со истиот мотор од Фелиција 1.3 карб (Барем мислам дека горе доле се е исто со мали промени кај Фелицијата) и имаше поминато преку 300.000, така да мислам дека Фелицииве со редовно одржување и повеќе ќе поминат, проблем е што рѓосуваат како што ги газат годините, а моторите си работат одлично.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5909 на: 26 Ноември 2017, 15:06:56 pm »
Па немора да биде само лубрикант, пред да биде лубрикант, изборот беше на манол затоа што другарот претходно го увезуваше него, сега ова.
Го добивам за подобра цена од некој рандом купувач во неговата продавница, затоа. :)

Од друга страна 15 000 км јас би ги направил за речиси 3 години (пошто оваа година се возеше послабо, претежно службено возило имавме дома, па стоеше дома повекето од времето). Со такво темпо, дали е ок 3 години да го чувам 5-40 маслото во моторот ?

Трето, сепак доста фактор ми игра и цената. Да можам да си дозволувам масла 0-40, 5-40, 5-30, посекако не би возел шкода од 95-та, него од 2010 година.

Фала ти на препораките твои, али јас и понатаму ќе си се држам до 10-40ката, посекако не планирам неа да ја имам наредни 15 години.

ЕДИТ: Со србин имам правено муабет што е прв газда на неговата фелиција, 300 000 км ги има поминато со 15-40 масло, а Србија има нешто поладна клима од Македонија.
FiLo:
pokazzi mu go videovo na prijatelot: mozes i ti da gi poglednes

ovdeka mozzes da vidis deka gradacijata kako gradacija ne e bas nikakov sinonim za kvalitetot na masloto, nego paketo aditivi i kvalitetot na baznoto maslo. site se 5W


koga nekoj bara preporaka obicno se odi na taa varijanta koja e najdobra mozna sto moze da se najde na pazarot.
vo tvojot slucaj:
ti ne sakas da go napustis minimalniot standard za tvojot motor od minerlano maslo poradi X gore navedeni pricini, i toa e ok. no toa e minimum no vo nikoj slucaj ne mozze da bide optimum.
gradaciite 10w i 15w za Mk ne se optimalni. mozze da se vozat DA, no ima podobri opcii.
vo sushtina za tvojot motor mozzesh da go koristish najeftinoto maslo sto ke gonajdes vo MK. I da e pretocuvano i da e prelivano i sto li da e praveno motorno maslo minimalen standard e grupa I na bazni masla, ispod taa grupa ne postoi motorno maslo.
taka da i toa maslo sto go koristis od 77lubricants semi-synthetic 10w40 e MNOGU za tvojot motor, mozess komotno da se prefrlis na mineralno 10w40 i 15w40 i da si go menuvas sekoj 5000km, nema potreba da frlas pari po originalni masla. i da e fals i najeftinoto u svet maslo da e, e proizvodeno od Basis oil Stock Grupa I.
poglupo e da kupis 0w40 na pr. koe bi trebalo da bide od bazni masla Grupa 3,4 i 5, a ti stavile maslo od grupa 1 ili 2 toa e stvarno krazzba.
No vo tojot sluccaj NE postoi grupa 0 na bazni masla, taka da sekoe maslo sto kje go vidish mozes da go koristis ako ima ACEA specifikacija.
e sega kvalitetot na aditivite itn sto e kako e i ne e bitno ako go menjas na 5.000km.
znacci nie zborime za najdolnata najeftina klasa (ova kako preporaka) sto sepak moze da go koristis i sto gi ispolnuva minimum standardite za toj motor.



« Последно менување: 26 Ноември 2017, 15:43:51 pm changetheoil savethecar »
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)