@changetheoil savethecar повторно се изнапиша сопствени убедувања врз база на нула факти. Ама морам да коментирам едно што напиша.
Toa e taka, zatoa sto gradacijata na masloto so tekot na izvozenite kilometri ne ja zadrzzuva istata gradacija nego ja menuva. Maslo so 5w30 posle 30.000km prasanje e koga ke se pomesha vo nego nafta, voda pri oksidiranje necistotii i sto li ne dali ke ostane na prvobitnata gradacija ili nema da stane 25w ili 20w?
Јас како контра-аргумент ти давам сопствени искуства, цел запад вози така а ти тука пишуваш глупости од типот на нафта, вода, нечистотии 25w
. Па уште и лажни примери како маслото придонело за фамозниот проблем на тси моторите од ваг и нивната фабричка грешка со ланчето поради затегачот. Што не се случи истата грешка со дизелите во тоа време ако било поради лонг лајф масло?! Или тие можеби беа на каиш?
Затоа постојат спецификации. Како пример не сите 5-30 масла имаат 507.00 спецификација. Ќе се придржуваш до таа спецификација.
Во врска со MB-Approval 229.51. Ова е нешто налик на VW 505 00 кое што се користи за дизели со дпф со фиксен интервал од 1 година или 15.000км. Ова е доста стара спецификација и постои веќе нова 229.52 - во која не постои 5-40 масло, исто како кај VW 507 00 https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.52_en.html. На пример во 1.6 тди еуро6 можам да користам https://www.motul.com/hr/en/products/8100-x-clean-5w40 ова е мид-сапс масло со фиксен интервал. Но нема никаква логика особено во дизел со дпф да возам мид сапс масло и затоа има понова 507.00 спецификација а не 505.00. Истиот муабет е и со мерцедес 229.52 - едното е лонг лајф и лоу сапс другото е 229.51 мид сапс кое што не се ни употребува во модерни дизели со дпф.
When the oil burns in an engine, naturally it emits some gas but some of these gases could be harmful to a DPF. Low SAPS oils are specifically designed to be low in Sulphated Ash – a by-product of combustion that can cause the ‘mesh’ structure in a DPF to become irreversibly blocked. Such oils that are not low in Phosphorus and Sulphur can also have a significant, detrimental effect on Catalytic Converters – so the issue of getting the right engine oil is relevant to petrol and diesel vehicles alike.
Zapushuvanjeto na DPFot ne doagja od gradacijata nego doagja dokolku dojde do isparuvanje na masloto, togas pri isparuvanje pepelot zavrshuva vo DPFot. No, za da dojde do toa mora da dojde do isparuvanje i tuka e najbitniot moment, koe maslo pri opteretuvanje na motorot isparuva polesno 5w30, 5w40 ili 0w40.
Гледаш колку си контрадикторен?
Ниту еден од дадените одговори не е точен. Не се работи за градацијата на маслото него адитивите и следствено на тоа спецификациите од производителот. Прочитај погоре. ЕУРО 6 мотори дизели или бензинци без разлика мора да се користи масло со минимални количества на сулфурна пепел како не би дошло до проблеми со ДПФ или катализатор. Гледаме дури и нови бензинци од наредна година ќе имаат ДПФ. Со цел помала загаденост. Ама да се прави заклучок дека на сметка на помала загаденост моторот трпи големи штети или е штетно за моторот е огромна конрадикторност. 
@vlatko.klp VW50700 i MB229.51 se Low SAPS masla so Sulfat ash pod <0,8% i HtHS =>3,5 za diesel vozila so DPF i dvete se specificirani kao ACEA C3 A3/B4 (ako ova ti znaci nesto).
i dvete mozzat da se koristat so longlife intervali i so fiksni intervali. longlife e samo imenka poim deka masloto stedi gorivo i e koncipirano da izdrzzi i do 30.000km (da, vo slucaj da si na avtopat 300 casa so 100km prosecna brzina=300x100=30.000km, vo toj slucaj da, toa nikoj ne go osporuva).
Eve za primer zemi go: CASTROL EDGE 5W‐30 LL
•ACEA C3
•MB-Freigabe 229.31 /
229.51
•VW 504 00/
507 00
•Porsche C30
Kako sto napisav pogore razlikata pomegju 229.51 i 50700 e samo vo sostavot na aditivite. VW bara najrigorozen sostav pa taka ako masloto ispolnuva 50700 po avtomatizam ke ispolni MB229.51. no ne i obratno.
No, imas slucaevi kade sto masloto ispolnuva MB229.51 a nemas certifikacija za VW507.
Tipicen primer da ostaneme kaj Castrol e ova maslo: CASTROL EDGE 5W‐30 C3 TITANIUM FST™
•API SN/CF
•ACEA C3
•BMW Longlife‐04
•VW 502 00/505 00/505 01
•MB‐Freigabe 229.31/229.51
•Renault RN0700/0710
•dexos2®
et voila, masloto go zadovoluva aditiv paketot na MB229.51 no istovremeno ne go zadovoluva aditiv paketot na vw50700, zatoa iako se raboti za ACEA C3 low Saps maslo ne dobiva certifikacija za vw50700
razlikata pomegu ovie masla: CASTROL EDGE 5W‐30 LL i CASTROL EDGE 5W‐30 C3 TITANIUM FST™
ne e nitu gradacijata, nitu Mid/low Saps bidejkji se i dvete low Saps so SA <0,8% nitu ACEA klasata C3 nitu HtHs vrednosta dvete se =>3,5
taka da edinstvenata razlika pomegju 229.51 i VW507 e sostavot na paketot aditivi.
glupo mi e da pisuvam deka so tek na vreme masloto vo motorot go menuva viskozitetot i gradacijata, ako ne veruvas napravi hemiska analiza vo labor novo maslo i maslo vozeno 30.000km ke vidis kolku mnogu se smenile parametrite i kolkavo e nivoto na voda vo masloto.
ako masloto se vozi pretezzno gradska voznja na kratki relacii trgni zastani 15min pa ugasi, pa 7 saata ugasen motoro pa pak zapali 15min vozznja pa ostavi preku nokj, motorot ne mozze da razvie visoka temperatura za da bi doslo do isparuvanje na vodata, pa ako motorot se ugasi koga e uste relativno laden, doagja do kondenzacija i taa voda ostanuva vo motorot to est vo masloto.
toa e pricina broj eden zosot od 5w30 dobivas druga gradacija to est corba koja podmackuva i turbini, i lanec i se i sesto.