Автор Тема: Mobil, Total, Elf или какво масло ?  (Прочитано 1955904 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5880 на: 24 Ноември 2017, 08:23:20 am »
@changetheoil savethecar  повторно се изнапиша сопствени убедувања врз база на нула факти. Ама морам да коментирам едно што напиша.

Цитат
Toa e taka, zatoa sto gradacijata na masloto so tekot na izvozenite kilometri ne ja zadrzzuva istata gradacija nego ja menuva. Maslo so 5w30 posle 30.000km prasanje e koga ke se pomesha vo nego nafta, voda pri oksidiranje necistotii i sto li ne dali ke ostane na prvobitnata gradacija ili nema da stane 25w ili 20w?

Јас како контра-аргумент ти давам сопствени искуства, цел запад вози така а ти тука пишуваш глупости од типот на нафта, вода, нечистотии 25w  :D. Па уште и лажни примери како маслото придонело за фамозниот проблем на тси моторите од ваг и нивната фабричка грешка со ланчето поради затегачот. Што не се случи истата грешка со дизелите во тоа време ако било поради лонг лајф масло?! Или тие можеби беа на каиш?

Затоа постојат спецификации. Како пример не сите 5-30 масла имаат 507.00 спецификација. Ќе се придржуваш до таа спецификација.

Во врска со MB-Approval 229.51. Ова е нешто налик на VW 505 00 кое што се користи за дизели со дпф со фиксен интервал од 1 година или 15.000км. Ова е доста стара спецификација и постои веќе нова 229.52 - во која не постои 5-40 масло, исто како кај VW 507 00 https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.52_en.html. На пример во 1.6 тди еуро6 можам да користам https://www.motul.com/hr/en/products/8100-x-clean-5w40 ова е мид-сапс масло со фиксен интервал. Но нема никаква логика особено во дизел со дпф да возам мид сапс масло и затоа има понова 507.00 спецификација а не 505.00. Истиот муабет е и со мерцедес 229.52 - едното е лонг лајф и лоу сапс другото е 229.51 мид сапс кое што не се ни употребува во модерни дизели со дпф.

Цитат
When the oil burns in an engine, naturally it emits some gas but some of these gases could be harmful to a DPF. Low SAPS oils are specifically designed to be low in Sulphated Ash – a by-product of combustion that can cause the ‘mesh’ structure in a DPF to become irreversibly blocked. Such oils that are not low in Phosphorus and Sulphur can also have a significant, detrimental effect on Catalytic Converters – so the issue of getting the right engine oil is relevant to petrol and diesel vehicles alike.

Цитат
Zapushuvanjeto na DPFot ne doagja od gradacijata nego doagja dokolku dojde do isparuvanje na masloto, togas pri isparuvanje pepelot zavrshuva vo DPFot. No, za da dojde do toa mora da dojde do isparuvanje i tuka e najbitniot moment, koe maslo pri opteretuvanje na motorot isparuva polesno 5w30,  5w40 ili 0w40.
Гледаш колку си контрадикторен?
Ниту еден од дадените одговори не е точен. Не се работи за градацијата на маслото него адитивите и следствено на тоа спецификациите од производителот. Прочитај погоре. ЕУРО 6 мотори дизели или бензинци без разлика мора да се користи масло со минимални количества на сулфурна пепел како не би дошло до проблеми со ДПФ или катализатор. Гледаме дури и нови бензинци од наредна година ќе имаат ДПФ. Со цел помала загаденост. Ама да се прави заклучок дека на сметка на помала загаденост моторот трпи големи штети или е штетно за моторот е огромна конрадикторност.  :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5881 на: 24 Ноември 2017, 09:13:11 am »
Не е контрадикторност, ради тие ебани еко норми се сите гомна и проблеми кои им се случуваат на модерниве мотори. Во тоа имаат удел и маслата со глупи спецификации на кои најбитно им е дали има сулфур или нешто друго што може да загадува, а не како го заштитува моторот.
А тоа со 30.000км, нека ги лажат таму горе дека ништо не му е на моторот (можеби ако возиш на автопат со просек 150км/ч, а не во Скопје со просек 15км/ч). Треба ли старо за ново да се направи за 2-3 години? А шљамот, пушти го доле за Бугарска. Па уште и муабетот дека на 200.000км не им било ништо...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5882 на: 24 Ноември 2017, 10:19:40 am »
Ти прочита нешто или лупаш глупости? Кој муабет бе човек? Ти кажувам сопствено иксуство ти велиш дали треба старо за ново да се направи.

Гомна и проблеми се случуваат на секакви мотори, не само модерни. Најмногу поради несоодветна грижа односно користење на не-адекватно уље за моторот.

И повторно си давате слобода од ракав со глупости од типот ако најбитно им е на овие да намалат загадување тоа значи демек е секогаш на штета на моторот. Мислам до каде со вакви глупости? Каде се доказите за ова?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5883 на: 24 Ноември 2017, 10:33:05 am »
На времето у ауто билд кога излегуваше во печатена форма имаше растурени коли “до штраф” сите имаа минимално абење на моторот. Јас и денес тврдам дека километрите немаат врска и дека да се отвори мотор одржуван во пропишан интервал со пропишано масло отстапките ке бидат минимални наспроти нов


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5884 на: 24 Ноември 2017, 10:36:40 am »
...

Марјане, тоа и денес го има во тукашниот ауто билд. Сега дури ставаат и видеа на YouTube, со растурањето и проблематичните места.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5885 на: 24 Ноември 2017, 10:37:40 am »
Сакаш докази? Имаш на тубе што и колку сакаш од искусни сервиси (не локални мајсторчиња) кои имаат отворено илјадници мотори. Конкретно јас највеќе се згнав да истражувам за импрезата моја (2.0 wrx) бидеjќи е трубаш (боксер, легнати клипови), со над 200.000км и фабрички без хладњак за уље. Моторот по дифолт си троши, ОСОБЕНО ако се става тенко (5-30 и 5-40), а особено ако моторот е со голема километража. Сите искусни сервисери кажуваат НИКАКО ФАБРИЧКА ГРАДАЦИЈА бидејки се јадат цилиндрите на долната страна, па затоа минимум 5-40 или повеќе во зима, те. 10-60 во лето. А за агресивните возачи и тјунирани аута, менување најкасно на 7500км...
Еве еден информација на темава. STI импрезата на Даре, првиот мотор го зариба од таква глупост, возејќи фабричко тенко уље без да ја проверува на недела дена.

Отсутен stavrov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5886 на: 24 Ноември 2017, 13:46:04 pm »
Денеска сменето масло, TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30. Прв пат ставам друго масло освен Castrol па ќе видиме како ќе биде.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5887 на: 24 Ноември 2017, 13:50:50 pm »
...алијас Fuchs  ;D

Гром масленце.

На што кола ? BMW ?

Отсутен stavrov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5888 на: 24 Ноември 2017, 13:53:06 pm »
...алијас Fuchs  ;D

Гром масленце.

На што кола ? BMW ?
VW Passat B6 2.0 TDI

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5889 на: 24 Ноември 2017, 14:00:48 pm »
@changetheoil savethecar  повторно се изнапиша сопствени убедувања врз база на нула факти. Ама морам да коментирам едно што напиша.

Цитат
Toa e taka, zatoa sto gradacijata na masloto so tekot na izvozenite kilometri ne ja zadrzzuva istata gradacija nego ja menuva. Maslo so 5w30 posle 30.000km prasanje e koga ke se pomesha vo nego nafta, voda pri oksidiranje necistotii i sto li ne dali ke ostane na prvobitnata gradacija ili nema da stane 25w ili 20w?

Јас како контра-аргумент ти давам сопствени искуства, цел запад вози така а ти тука пишуваш глупости од типот на нафта, вода, нечистотии 25w  :D. Па уште и лажни примери како маслото придонело за фамозниот проблем на тси моторите од ваг и нивната фабричка грешка со ланчето поради затегачот. Што не се случи истата грешка со дизелите во тоа време ако било поради лонг лајф масло?! Или тие можеби беа на каиш?

Затоа постојат спецификации. Како пример не сите 5-30 масла имаат 507.00 спецификација. Ќе се придржуваш до таа спецификација.

Во врска со MB-Approval 229.51. Ова е нешто налик на VW 505 00 кое што се користи за дизели со дпф со фиксен интервал од 1 година или 15.000км. Ова е доста стара спецификација и постои веќе нова 229.52 - во која не постои 5-40 масло, исто како кај VW 507 00 https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.52_en.html. На пример во 1.6 тди еуро6 можам да користам https://www.motul.com/hr/en/products/8100-x-clean-5w40 ова е мид-сапс масло со фиксен интервал. Но нема никаква логика особено во дизел со дпф да возам мид сапс масло и затоа има понова 507.00 спецификација а не 505.00. Истиот муабет е и со мерцедес 229.52 - едното е лонг лајф и лоу сапс другото е 229.51 мид сапс кое што не се ни употребува во модерни дизели со дпф.

Цитат
When the oil burns in an engine, naturally it emits some gas but some of these gases could be harmful to a DPF. Low SAPS oils are specifically designed to be low in Sulphated Ash – a by-product of combustion that can cause the ‘mesh’ structure in a DPF to become irreversibly blocked. Such oils that are not low in Phosphorus and Sulphur can also have a significant, detrimental effect on Catalytic Converters – so the issue of getting the right engine oil is relevant to petrol and diesel vehicles alike.

Цитат
Zapushuvanjeto na DPFot ne doagja od gradacijata nego doagja dokolku dojde do isparuvanje na masloto, togas pri isparuvanje pepelot zavrshuva vo DPFot. No, za da dojde do toa mora da dojde do isparuvanje i tuka e najbitniot moment, koe maslo pri opteretuvanje na motorot isparuva polesno 5w30,  5w40 ili 0w40.
Гледаш колку си контрадикторен?
Ниту еден од дадените одговори не е точен. Не се работи за градацијата на маслото него адитивите и следствено на тоа спецификациите од производителот. Прочитај погоре. ЕУРО 6 мотори дизели или бензинци без разлика мора да се користи масло со минимални количества на сулфурна пепел како не би дошло до проблеми со ДПФ или катализатор. Гледаме дури и нови бензинци од наредна година ќе имаат ДПФ. Со цел помала загаденост. Ама да се прави заклучок дека на сметка на помала загаденост моторот трпи големи штети или е штетно за моторот е огромна конрадикторност.  :)
@vlatko.klp
VW50700 i MB229.51 se Low SAPS masla so Sulfat ash pod <0,8% i HtHS =>3,5 za diesel vozila so DPF i dvete se specificirani kao ACEA C3 A3/B4 (ako ova ti znaci nesto).
i dvete mozzat da se koristat so longlife intervali i so fiksni intervali. longlife e samo imenka poim deka masloto stedi gorivo i e koncipirano da izdrzzi i do 30.000km (da, vo slucaj da si na avtopat 300 casa so 100km prosecna brzina=300x100=30.000km, vo toj slucaj da, toa nikoj ne go osporuva).
Eve za primer zemi go: CASTROL EDGE 5W‐30 LL
•ACEA C3
•MB-Freigabe 229.31 / 229.51
•VW 504 00/ 507 00
•Porsche C30
Kako sto napisav pogore razlikata pomegju 229.51 i 50700 e samo vo sostavot na aditivite. VW bara najrigorozen sostav pa taka ako masloto ispolnuva 50700 po avtomatizam ke ispolni MB229.51. no ne i obratno.

No, imas slucaevi kade sto masloto ispolnuva MB229.51 a nemas certifikacija za VW507.
Tipicen primer da ostaneme kaj Castrol e ova maslo: CASTROL EDGE 5W‐30 C3 TITANIUM FST™

•API SN/CF
•ACEA C3
•BMW Longlife‐04
•VW 502 00/505 00/505 01
•MB‐Freigabe 229.31/229.51
•Renault RN0700/0710
•dexos2®

et voila, masloto go zadovoluva aditiv paketot na MB229.51 no istovremeno ne go zadovoluva aditiv paketot na vw50700, zatoa iako se raboti za ACEA C3 low Saps maslo ne dobiva certifikacija za vw50700

razlikata pomegu ovie masla: CASTROL EDGE 5W‐30 LL  i CASTROL EDGE 5W‐30 C3 TITANIUM FST™
ne e nitu gradacijata, nitu Mid/low Saps bidejkji se i dvete low Saps so SA <0,8% nitu ACEA klasata C3 nitu HtHs vrednosta dvete se =>3,5
taka da edinstvenata razlika pomegju 229.51 i VW507 e sostavot na paketot aditivi.

glupo mi e da pisuvam deka so tek na vreme masloto vo motorot go menuva viskozitetot i gradacijata, ako ne veruvas napravi hemiska analiza vo labor novo maslo i maslo vozeno 30.000km ke vidis kolku mnogu se smenile parametrite i kolkavo e nivoto na voda vo masloto.
ako masloto se vozi pretezzno gradska voznja na kratki relacii trgni zastani 15min pa ugasi, pa 7 saata ugasen motoro pa pak zapali 15min vozznja pa ostavi preku nokj, motorot ne mozze da razvie visoka temperatura za da bi doslo do isparuvanje na vodata, pa ako motorot se ugasi koga e uste relativno laden, doagja do kondenzacija i taa voda ostanuva vo motorot to est vo masloto.
toa e pricina broj eden zosot od 5w30 dobivas druga gradacija to est corba koja podmackuva i turbini, i lanec i se i sesto.

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5890 на: 24 Ноември 2017, 14:12:45 pm »
@changetheoil savethecar , кога ќе бидеш во можност препорачај масла за:

1. 2004 Mercedes E500
2. 2007 Mazda MX5 1.8
3. 2002 BMW 530d
4. 2005 BMW 545i
5. 2007 Ford Fiesta ST
6. 1999 VW Polo GTI
7. 2003 Ford Focus RS

Благодариме однапред.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5891 на: 24 Ноември 2017, 14:27:01 pm »
Кој има фиеста СТ и РС фокус? :D

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5892 на: 24 Ноември 2017, 14:35:29 pm »
Пријатељу, добро причаш ал те ништа не разумем...


Sent from my iPhone X using Tapatalk
Другар ти кај си со работа?

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!

:-)
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5893 на: 24 Ноември 2017, 15:14:38 pm »
@changetheoil savethecar , кога ќе бидеш во можност препорачај масла за:

1. 2004 Mercedes E500
2. 2007 Mazda MX5 1.8
3. 2002 BMW 530d so ili bez DPF?
4. 2005 BMW 545i
5. 2007 Ford Fiesta ST
6. 1999 VW Polo GTI
7. 2003 Ford Focus RS

Благодариме однапред.
kako i kade se vozat? grad, otvoreno, avtopat, ili pak miks? kolku km godisno? privatno ili komercijalno?
kakvo maslo low budget middle  ili high class?
do koi firmi na masla imas pristap mozes da nabavis?


---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Mobil, Total, Elf или какво масло ?
« Одговори #5894 на: 24 Ноември 2017, 15:40:08 pm »
@changetheoil savethecar, што мислиш за маслата од 77 лубрикантс: https://www.77lubricants.nl/

Јас во моето возило (фелиција карбуратор 1.3) го имам ставено ова масло: https://www.77lubricants.nl/en/products/passenger-car-motor-oils/motor-oil-sl-10w-40/
Сега на нареднава промена сакам ова да го ставам, за нијанса е поефтино од претходниот тип 10-40: https://www.77lubricants.nl/en/products/passenger-car-motor-oils/motor-oil-slcf-10w-40/

Ефтино масло е, претходно имав возено Маннол Дефендер 10-40, а пред тоа прошлите газди постојано ставале 15-40, најчесто Фина масло ставале.

На таблата пишува 155 000 км поминати, ние претежно градска вожња тераме, обично меѓу 6000 и 8000 км, а оваа година нешто помалку е возена.

Маслово (77 лубрикант) го земам од другар кој е единствен увозник засега на маслово во Македонија и не се сомневам во ниеден момент дека е фалсификат или слично.