Хаха, па градацијата е 40. Тоа е индекс на вискозност.
Првата бројка е вискозност на ниски температури, мислам дека на 0 степени
Втората бројка е вискозност на 100 степени, тоест нормална работна темепратура.
Што поголема бројка тоа е погусто.
5-40 е секогаш подобро од 10-40 затоа што на 100 степени имаат иста вискозност а на ниска темепратура 5-40 е поретко, побрзо циркулира, полесно тече и подобро подмачкува од 10-40. При нормална работна температура од 100 степени на пример двете имаат иста градација.
Зависи и од масло до масло. Еве сега ова што го ставив новото масло пред 100 км, иста градација, ама различен производител. На прв поглед кога го ставав, ми делуваше за нијанса како потешко да тече од претходното што го имав, и тоа 10-40, ама ми делуваше поводлесто, знам пред 2-3 месеци имав дотурено, многу лесно течеше, баш како вода, додека со ова новово не е тој случај.
Башка со претходното масло на ладен мотор уште на верглање што се вели ја гасеше сијаличката за притисок на маслото, додека со новово како за нијанса поспоро да ја гаси, до максимум 1 секунда после палење ја гаси. Ова само на ладен мотор, на загреан не.
Кога ги споредував спецификациите, ова новово има за нијанса повисоки вредности на вискозност него претходното, пример Манолот што го имав имаше 14.07 вискозност на 100 степена, додека ова има 14.2 и така натаму.
Исто така со претходното масло малку ми потфрлаше плавкаст дим преку ауспух, се губеше одма, али пак се забележуваше по малку, додека со ова сега нема никаков дим на ауспух и при полна туража.
Иначе ова е маслото:
