Abe vidi, jas epten cenam japonci i se sto e japonsko, pogotovo JDM proizvodi.
Nema pokvalitetno na planetava, bilo sto da e.
Baska se dosta cesni. Kaj niv nema lazi i prevari kako vo EU i USA.
Mu veruvam na covekot vo toa sto go kazuvase, glaven inzener na NISAN sportski motori, skyline , GTR, a toa se edni od najdobrite motori i najizdrzlivi za ultra tuning.
Generalno motorite se fabriski dimenzionirani da traat 250k so preporaka na proizvoditelot so promeni na 15 k ili 30k.
I tolku, posle da si kupis nova kola, treba i da se prodava neli
Coekov duri vika i promena na filter na maslo sekoja vtora promena ako menjas ulje na 5k.
Znaci ne deka se rasfrla so promeni i trosoci. Dava preporaka.
Mi naprai keif muabetot i ke teram taka na kolata od koja i ocekuvam mnogu i baram mnogu.
I od drugi izvori, Turbo + Direct Injection so visoka kompresija bukvalno go rasturaat masloto.
Baska kaj mene imam i remap.
Ovoa zboram za BMW-to.
Ne deka nemoze i na 8k ili 10k, sekako deka moze. Za drugite koli ke teram na 10k.
Ama mene keif mi e da smenam porano poubavo se osekam