А интересна работа, ако ги анализираш побарувањата на самиот ремен и затегач, барањата се тотално неповрзани со типот, брендот и вискозноста на маслото. Ременот како ремен е направен од синтетички материјали кои се отпорни на киселини и бази и немаат благе везе со маслото, има метални жици како основа и тврдат дека нема шанси да се скине, има иста цврстина како и метално ланче.
[/quote]
teoretski mozebi e e taka, vo praksa remenot se banja vo masloto pa taka da sostavot na masloto mora na nekoj nacin da vlijae na remenot, sepak aditivite sto se vo maslata se mnogu jaki na primer phosphor i sulphur.
plus masloto kako maslo so tek na vreme vo sebe ima prljavstini sto sogoruvaat seto toa se sljaka i lepi na remenot. koga aditivite ke se dotrosat masloto ja gubi zastitata.
Nekoja filozofija sigurno ima pozadi toa, zosto ford go odbral toj metod oni znaat.