@changetheoil savethecar
Хјундаи i10 1.1
Не сум дома да проверам точно какво уље и интервали според упатството, мислам дека беше 5/30 и на 10к км.
Првиот сервис, (а можеби и вториот), во сервисната книшка стоеше после една година и 10000 км за нареден сервис.
Потоа почнаа да запишуваат по 7.500 км, уљето е Шел 10/40
Колата годишно поминува едвај 5000км, и мислам дека падна предлог да се става од тоа уље поради ниската километража, а мораше да се запази временскиот интервал од 1 година поради гаранцијата, ама баш и не се сеќавам, одамна беше.
Мислам дека последниве години на 2 пати отидов на сервис по година ипол.
Лани првпат платив сервис и уљето беше околу 1.200 денари за 3 литра (литарси пакувања)
https://forum.carclub.mk/index.php/topic,22637.msg1185175.html#msg1185175
@Mikius
nemas potreba od 10w40, 5w30 e sosema ok. toa so edna godina e pri prvo menuvanje, samo prvoto menuvanje max. edna godina posle toa mozes i poveke km da teras.
ako zemes kvalitetno 5w30 i hydrocrack da e so moderni aditivi 10.000km bez problem mozess.
sto ti stoi u kniska koi gradacii ti vika hyundai? 10w40 toa se stari formuli so zastareni aditivni paketi, aj 5w40 nekako da razberev ama 10w40 kako dosle do taa gradacija?
em motorot go opteretuvas bez potreba em podolgo mu treba na masloto da postigne rabotna temp, ako ne pravis mnogu km znaci vozis kratki relacii tebe ti treba maslo koe polesno ke postigne rab temp i pomalku ke ti trosi, da ne zboram za zimno vrme 10w40 ti e kade kade poloso od 5w30 na pr.
Не можам, ниту можев да терам (не јас, туку сопругата) повеќе километри за една година (гарантни услови).
Нејсе, муабетот не беше какво уље, туку временскиот интервал за промена на 10/40, ако го изоставиме лапсусот што го направив со 6000км.
Позагрижувачко е кога ќе слушнеш дека некој ставил "ФУЛ" синтетичко Пакело за 200 денари од литро и дека ќе тера 15000км, за во понатамошниот разговор да излезе дека е ставено полусинтетичко, но останува да виси прашањето околу цената...
http://autofilter.mk/index.php?route=product/product&product_id=680
@Mikius Nekvalitetno 10W40 7000km vo grad pominati se mnogu, kvalitetno 5w30 mozes i 10.000km da pomines.
Jas ti vikam deka 10w40 ti e utka na tvojot motor nema potreba da go macis so 10W40 ne dobivas ama bukvalno nisto.
Za vo grad treba maslo koe lesno dostignuva rabotna temperatura vo ladni uslovi, da mozze korektno da podmackuva.
Duri i samiot Shell vika deka 10w40 ne e preporaclivo maslo za tvojot motor:
https://www.shell.de/autofahrer/engine-oils-and-lubricants/lubematch.html#iframe=L21vdG9yaXN0cy9lbmdpbmUtb2lscy1hbmQtbHVicmljYW50cy9sdWJlbWF0Y2gvX2pjcl9jb250ZW50L3Bhci9pZnJhbWVkYXBwXzQ2ZTkuc3RhdGljL2lmcmFtZS5odG1sIy9kZS9kZS1kZS9lcXVpcG1lbnQvaTEwX2lfMV8xXzQ4a3dfRmF3RWNXWnhhOva e za Hyundai i10 od 2008 1.1i 48kw
Oni preporacuvaat 0w30 Helix HX8 ECT 5W-30
i 5W30 kako alternativa
Taka da prvin mora da ja sredis gradaciajta posle masloto ako sakas da ostanes na shell imas
Helix Ultra ECT C3 5W-30
Helix HX8 ECT 5W-30
ti mozes i na 10w40 da teras ama ne dobivas bukvalno nisto, osven skrateni interval, zavis koj aditiven paket go imas so ogled deka 10w40 e stara gradacija postiraj go masloto ke vidime koja tehnologija i koj aditiven paket pa dal ke drzzi 7.000km, 10w40 kako gradacija ne kazzuva nisto za kvalitetot na masloto.
ako ti go stavat ova zoltovo od helix 10w40 ne e loso ama ne e i kojznae kolku moderno ima MB 229.30 sto e relativno star aditiven paket.
Shell Helix HX6 10W-40
Spezifikationen: API SN; ACEA A3/B3; A3/B4; VW 501.01/505.00;
MB 229.3; Renault RN0700
Moja preporaka e da premines na: do 2g, 15.000km. ->
Full SAPS MasloShell Helix Ultra 5W-30
Spezifikationen und Freigaben
API SL; ACEA A3/B3, A3/B4; VW 502.00/505.00;
MB 229.5, 226.5; BMW LL-01
Ili ako tolku sakas pogusto: ova do 15.000km i do 2 god mozes bez problem da go koristis, ova e isto
Full SAPS Maslo Shell Helix Ultra 5W-40
API SN; ACEA A3/B3, A3/B4; VW 502.00/505.00;
MB 229.5, 226.5; BMW LL-01; Fiat erfüllt 9.55535-N2, 9.5535-Z2; Porsche A40; Renault RN 0700, RN 0710; Chysler MS-10725, MS-12991;
Ferrari PSA B71-2296