нешто за маслава да не ве фаќа паника:
za site dizeli so DPF ACEA C3 e najdobro resenie so 5w30. HtHS e nad >3,5mPas
C2 e sranje, zatoa sto hths vrednosta e mnogu mala zatoa i ja napravija C3, C3 e ista so C2 ama hths vrednosta e zgolemena mora da e nad HtHs>3.5mPas
C3 ima max phosphor i sulfur vo aditivite od 0,8% sto e pozitivno za DPF filterot.
C4 e isto kako C3 samo sto namalena e vrednosta na aditivite od max 0,8% na 0,5% 1000x0,8=8g znaci vo edno litro maslo ima 8g sulfur a so C4 max.5g x xmilioni vozila toa e pomalku zagaduvanje za prirodata.
site drugi goodies se manje visse ne tolku bitni. cim masloto ispolnuva ACEA C3 mozze za sekoj dizel so DPF.
Inacce najdobra C3 specifikacija za aditivi e na VW 504/507.
504/507 gi nadmasuva site preostanati specifikacii i na Daimler MB i na BMW dexos2 itn...
taka da ako sipate C3ka u dizel DPF nema da vi zariba garant motorot. a 90% od C3kite e 5w30 taka da toa e toa.
ima i tuk negde i 5w40 ali potrosnjata e pogolema.
ako sakate da daate pari da imate top aditivi togas C3 vw 504/507
za pomal budxet C3 MB 229.51 ili C3 Dexos2.
ako se menja ednas godisno togas mozze sekoja ACEA C3ka normlano da ne e fals toa e pravilo broj eden, inacce dzabe muabet.