За менувач нема гајле. Дур собира и не претекува можеш да ставаш/
Скрос неточно! Јас морав два пати ламела да вадам и да перам све од уље, затоа што изби од семерингот на осовината поради премногу уље во менувач. На крај ми се чини заврши со нова ламела за пунтото (второто отварање).
Ама за мотор е малку поизразен проблем. Ако го преполниш со масло само потешко ќе се врти моторот, потешко ќе пали и повеќе ќе троши. Е сега ако го напикаш скроз до крај ќе навлезе во цилиндрите и ќе заебе повеќе работи.
И тука си грешка. Повеќе уље не смее да има, за да не се појави пенење на маслото во случај радилицата да дојде во допир со уљето. Во тој случај, уљната пумпа не може да си ја врши работата затоа што е уљето со воздушни меурчиња и не може да се направи потребниот притисок за уљето да циркулира како што треба.
Ако ептен го преполниш, тогаш ќе пушти на семеринзите под притисок. Веројатно прво на внатрешниот (према менувач) и ќе ти ја направи со уље ламелата, а ако не приметиш и надворешниот семеринг ќе отиде (од кај ребрастиот ремен).
Тоа се најголемите опасности од повеќе уље.
Секако, 1-2мм повеќе на прачката, не е нешто за потресување, ама сепак, добро е да се држи во границите на минимум и максимум.