1. Понови Автомобили (не постар од 5-6 години. И со помалку од 100k kм)
Користете масло по стандард на производителот. Ова за VW како по правило би било VW 504.00/507.00, (по можност со VW 503,01за бензинци и VW 506,01 за дизел, почесто), Кај Mercedes MB 229,5 (1) или можеби 229,3 (1), BMW LL-04 (за дизел практично единствен за оваа категорија) со LL-01 за некои бензин, ГМ Dexos или можеби некои постари,кај Ford има повеќе кандидати, но обично понови од 913- (или 913C) и 917- (Фолксваген 505,01), и др .
Дали е ова задолжително? Речиси дека е, и јас би го препорачал како обавезно.
Сепак, не смееме да заборавиме дека повеќето од овие стандарди се базирани на ACEA стандардите (не се ли сите европски производители членки на ACEA ?) Со некои дополнителни тестови. Така што за бензински мотори ACEA C3-08, па дури и A3/B4-08 во повеќето случаи се доволни. Се разбира, некои мотори имаат A5/B5-08 ACEA барања (помалку A1/B1) и ACEA В2 но А3 и / или C3 опфаќа повеќе од 80% од возилата и А5, секако, повеќе од 90%. Кај дизел возилата не треба да заборавиме дека DPF е задолжителен, некој ACEA C стандарди(C1, C2,или барем C3, како HTHS
најдобро е ACEA да биде од 2008 година. (Или подоцна, иако е ретко да се види такви масло ) или 2007 година. а минимум би морал да биде(стандард) од 2004 година.
API е прилично нерелевантно за дизел мотори, иако повеќето од нив може да работат на CI-4.кај бензински мотори 80% би се задоволиле со API СМ , 10-15% па дури и со SL (или SJ со ACEA А1) и само 5-10 % бараат "повеќе од" СМ. Сепак,за нови автомобили API земете го како минимален стандард (апсолутен минимум)
Вискозитетностите се обично 5W30 а ако има повеќе стандардни користете помал вискозитет, се додека станува збор за SAE 30 масла (до 0W-30) а 0/5W-20 само како што е препорачано од страна на официјалниот сервис. Повеќето модерни мотори SAE 40 само што ја зголемува потрошувачката на гориво, иако за поостри возење 0/5W-40 не треба да се отфрли.
2. Автомобили во добра состојба (5-10 години. Старост и со 100-200k милји)
Овде е (за Европа, се разбира) ACEA "алфа и омега" на сè. Користете ACEA стандардите препорачани од страна на производителот на автомобилот (мотор) со препорака да продолжите со користење на стандарди на производителот. Овде важечките стандарди се малку постари (Фолксваген 502,00 или 505,01 на претходните категории), но повеќето од нив се компатибилни и 504 / 507, БМВ LL-04, МБ 229,5 (1), исто така може да се користи наместо претходните стандарди . Тука е добро да се истакне дека ако стандардот дозволува повеќе VG (вискозни градации), тогаш треба да изберете поголема или средна високозност (ако постојат три или четири како што е случај во некои Мерцедес, БМВ, Опел). Тоа по правило би требало да се 5W40 иако 5W30 се уште не е исфрлена од игра.За градско возење повеќе влече кон 0/5W-30 на повеќе возење надвор од градот 0/5W-40 додека во случај да возите спортски 5W-50 станува интересна опција, или уште подобро кажам 5/10/15W-50. Во случај на две замени годишно, комбинација (SAE) 30/40, зима / лето (нормално возење) и 40/50 (остро, спортско возење, по захтевни мотори).
ACEA A3/B4 вклучува најмалку 2 / 3 возила, A3/B4-08 пожелно, од 2004 година. обавезен (стандард). За бензински мотори API SL воглавно е доволно (повеќе од 2 / 3 автомобили) а SM пожелно и го препорачувам. ACEA A3/B4/C3 е нешто што би било соодветно за 90% или повеќе од овие категории на возила. Дури и кога не е потребно (особено за дизел мотори) препорачливо е. по правило во 5W-40 VG.