Некој некое инфо за ова?
Прекрасно уље немој да го мислиш воопшто. Меѓу најдобрите понуди од ЛМ на пазарот.
Доволни ти се линковите од џиџи за да видиш и зошто...
Стварно не знам... Мене дури првично ми го препорачаа 5-30 за Лансерот. А стварно не знам зашто TopTec, а не HighTec.
Како можам да дознаам "Gear Oil Specification"?
ТопТекот е поскап, затоа
Шала на страна топтекот е и подобар во поглед на трајноста и остатоците од сулфити во моторот (помалце го прља).
Кога веќе го почнавме муабетот.
Џиџи кое е твоето мислење за следново.
На отворено зависно од брзината кај мене знае и поприлично да потроши уље, низ град грам не троши, се сега ...
Продавачот ми вика подобро е да земам 10-40 демек ова 5-40 било потенко и повеќе ќе го троши.
Мене не ми е логично тоа што го збореше он, јас секако немам проблем на ниски вртежи туку само на високи при големи брзини, а баш 5-40 е постабилно на повисоки температури, па аналогно на тоа мене ми изгледа како подобра опција.
Што ќе кажеш ти?
Инаку скоро и да сум решен да ставам 5-40, чекам да земам само плата, и му идам на маршер.
Правилно размислуваш. Доколку сакаш масло што нема да ти го троши на високи вртежи или барем помалку ќе го троши, барај масло што има помал процент на испарување и HSHT 3.5 или поголемо. Ако разгледаш малце по интеренетов ќе видиш кое ти одговара.
Чисто за пример.
Synthoil Race Tech GT1 SAE 10W-60 - Evaporation loss: 6.9%
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1390%20Synthoil%20Race%20Tech%20GT1%20SAE%2010W-60_EN.pdf/$file/1390%20Synthoil%20Race%20Tech%20GT1%20SAE%2010W-60_EN.pdf
Low - friction Special LL SAE 5W-30 - Evaporation loss: <13.0 wt.-%
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1192%20Leichtlauf%20Special%20LL%20SAE%205W-30_EN.pdf/$file/1192%20Leichtlauf%20Special%20LL%20SAE%205W-30_EN.pdf