Автор Тема: Закони ли се закони, клаберски маки големи  (Прочитано 120378 пати)

Присутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7068
  • хаУс мајстор
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #495 на: 17 Март 2017, 19:41:10 pm »
@Klen кaжи му нa џaнaкoт бaрем дa припaзи нa Select кoгa ќе преминувa улицa, некa пoдзaстaне :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #496 на: 17 Март 2017, 20:40:27 pm »
Многу јак збор во темава е "треба".

Он требал, он не требал.

Погинал ама у право бил.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #497 на: 17 Март 2017, 20:49:26 pm »
Тоа е втората точка, а првата? ;)

„Пешакот е должен преку коловозот и велосипедската патека или лента да
преминува внимателно и по најкраток пат, откако пред стапувањето на
коловозот, ќе се увери дека тоа може да го стори на безбеден начин.“

Чекај, чекај, чекај, чекај!

Ти мислиш дека ова те прави имун на обврската да проаѓаш улица на пешачки, односно дека ти дава дозвола да поминуваш улица каде што сакаш, пошто тоа ти е „најкраток пат“??

Ја еве... Ја еве.. Не знам.


Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #498 на: 17 Март 2017, 21:00:30 pm »
Не, било каде туку ако има обележан премин треба да си помине на него. Каде има премини, пешаците треба нив да ги користат, а не каде им текне.

Ако преминот е подалеку од 100 метра, тогаш доаѓа тој член и читај го до крај. Значи да премине на безбеден начин и по најкраток пат.

Еве пример, се наоѓаш на отворен пат, нема ваљда да се враќаш до град и да бараш пешачки премин за да преминеш улица, нели. Ќе набиваш километража или што? Ама кога ја преминуваш улицата треба да ја преминеш на безбеден начин.
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #499 на: 17 Март 2017, 21:11:30 pm »
Ама пешачки премин (на најоддалечената точка, ако си ИДЕАЛНО на средина на улицата) кај Градска ти е на 119 метри! На една од најфреквентните улици на Скопје!

И обично тие што кај Градска претрчуваат, претрчуваат кај автобуската, односно и пред неа, кај излезот од Градска баш. Од таму пешачкиот е на значително помалку од 100 метри. Дури и на Google Streetview ги има ослободителите!!

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #500 на: 17 Март 2017, 21:14:20 pm »
Епа ако поминале на 50 метра од пешачкиот тогаш направиле прекршок, не само кај градска, било каде.
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #501 на: 17 Март 2017, 21:51:08 pm »


Хале-Факинг-Луја.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #502 на: 18 Март 2017, 07:26:55 am »
Но, треба да имаш во предвид дека не е дозволено газење или удирање на пешаци без разлика дали поминал или не поминал на премин.
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6541
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #503 на: 18 Март 2017, 08:40:04 am »
Се јавија маџарите, силеџиите и бабите што преминуваа улици насекаде,
го читале форумов и рекоа дека од сега ќе ги почитувале законите

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43928
  • Il Moderatore
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #504 на: 18 Март 2017, 09:54:13 am »
Но, треба да имаш во предвид дека не е дозволено газење или удирање на пешаци без разлика дали поминал или не поминал на премин.
Исто така треба да имаш во предвид дека и покрај тоа што не е дозволено, постои ризик да бидеш прегазен, без разлика дали поминал или не поминал на премин. Затоа подобро подзастани, нека помине убиствената машина, чисто за да преживееш... Не за друго. Не ти вреди што ќе го „папа“ прекршителот со казна и евентуален затвор (отворено одделение). Од два метри под земја, не можеш да уживаш во „задоволената правда“ :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #505 на: 18 Март 2017, 10:06:28 am »
Ти мртов ама он кривична! Па нека му ја мисли дали ќе те згази пак!

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #506 на: 18 Март 2017, 10:15:15 am »
Исто така треба да имаш во предвид дека и покрај тоа што не е дозволено, постои ризик да бидеш прегазен, без разлика дали поминал или не поминал на премин. Затоа подобро подзастани, нека помине убиствената машина, чисто за да преживееш... Не за друго. Не ти вреди што ќе го „папа“ прекршителот со казна и евентуален затвор (отворено одделение). Од два метри под земја, не можеш да уживаш во „задоволената правда“ :)
На обележан премин за пешаци, ќе застанеш или ќе ја намалиш брзината, ќе го пропуштиш пешакот безбедно да ја премине улицата. Еве неколку членови каде е јасно пишано дека пешаците се пропуштаат: 26, 44, 46, 58, 122, 123, 124, 125.

 
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43928
  • Il Moderatore
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #507 на: 18 Март 2017, 10:17:39 am »
Исто така треба да имаш во предвид дека и покрај тоа што не е дозволено, постои ризик да бидеш прегазен, без разлика дали поминал или не поминал на премин. Затоа подобро подзастани, нека помине убиствената машина, чисто за да преживееш... Не за друго. Не ти вреди што ќе го „папа“ прекршителот со казна и евентуален затвор (отворено одделение). Од два метри под земја, не можеш да уживаш во „задоволената правда“ :)
На обележан премин за пешаци, ќе застанеш или ќе ја намалиш брзината, ќе го пропуштиш пешакот безбедно да ја премине улицата. Еве неколку членови каде е јасно пишано дека пешаците се пропуштаат: 26, 44, 46, 58, 122, 123, 124, 125.

 
Членови ли се членови, членски маки големи.
Исто така во некој член е наведено дека пешакот треба да се осигура дека е безбедно поминувањето преку пат.
Ама еве, не викам дека не си во право. Скрос си во право. До последна. Ама ако те прегази некој што не бил во право, не ти вреди што си ги знаеш членовиве многу убаво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #508 на: 18 Март 2017, 10:33:59 am »
Многу црно гледате на работите. Возачот може да вози со дозволена брзина, да ја почитува сигнализацијата и да ги пропушти другите учесници во сообраќајот. Едноставно да стигне до одредиштето на културен и спокоен начин без да направи прекршок. Дали нешто ќе му фали на возачот и другите учесници во сообраќајот? Нормално и другите учесници да се движат по пропис. Значи сите да се движат по пропис, дали на некого нешто ќе му фали?
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Закони ли се закони, клаберски маки големи
« Одговори #509 на: 18 Март 2017, 10:37:14 am »
Но, треба да имаш во предвид дека не е дозволено газење или удирање на пешаци без разлика дали поминал или не поминал на премин.

Мајко мила, спинови ли се спинови, девамариjски маки големи. Дали реков дека треба да биде дозволено газење или удирање на пешаци? (Мада, сум рекол дека треба да се воведе едукативна мерка „шамар“, да имаш право да му ја залепиш една на некој што се понаша ко идиот во сообраќај.)

Едноставно, кажувам дека треба да се очекува и бара одговорност од сите учесници во сообраќајот, не само од возачите, и дека треба сите учесници во сообраќајот соодветно да се казнуваат од страна на полицијата, не само тие што имаат потенцијал за највисоки казни. Што тука тебе ти инсинуира дека сакам да може да се газат пешаци?


--

ЕДИТ:

На обележан премин за пешаци, ќе застанеш или ќе ја намалиш брзината, ќе го пропуштиш пешакот безбедно да ја премине улицата. Еве неколку членови каде е јасно пишано дека пешаците се пропуштаат: 26, 44, 46, 58, 122, 123, 124, 125.

Никој не рече тука дека не се пропуштаат пешаци. Се пропуштаат. Ама тоа не им дава право да пројдат улица без да погледнат лево-десно, нити па им дава право да проаѓаат каде што сакаат „пошто таму им е најкратко.“

ЕДИТ 2:

Многу црно гледате на работите. Возачот може да вози со дозволена брзина, да ја почитува сигнализацијата и да ги пропушти другите учесници во сообраќајот. Едноставно да стигне до одредиштето на културен и спокоен начин без да направи прекршок. Дали нешто ќе му фали на возачот и другите учесници во сообраќајот? Нормално и другите учесници да се движат по пропис. Значи сите да се движат по пропис, дали на некого нешто ќе му фали?

Никаде во светот не се движат сите по пропис. Луѓе сме. Хауевер, тоа што треба да се случува е полицијата да биде неселективна, и да ги казнува сите, а не само групата на учесници во сообраќајот кои највеќе можат финансиски да допринесат кон остварување на дневната квота со добиените казни.
« Последно менување: 18 Март 2017, 10:47:41 am zeroSignal »