Ајдеее јас правев муабет за обичен дизел, мислејќи на обичен дизел сакав да кажам без турбина, ама гледам секој гледа да се направи паметен на свој начин... Фала богу дека не сум од вчера и дека знам да разликувам, инџекшн и со предкоморно согорување ( карбуратор кај бензинците )... Пежо исто така имаат 1.9D инџекшн дизел атмосферец , а фала богу дека инџекшн ќе биде подобро од предкоморно во секој случај и мислам дека муабетот беше излишен... Фората ми беше дека обичен ( атмосферски ) дизел е тракторче, ако сака нека биде и со по два ињектори по цилиндер џабе е, сите други дизели без турбина се исти, незнам што е тука толку нејасно стварно... Во поглед на потрошувачката фала богу дека инџекшн е поекономичен, а од кај го истресе тоа дека TDI троши максимум 0.5 литра повеќе од SDI ?? Значи може да ти потроши и исто или еве нека биде 0.5 литри како што викаш ако менуваш на помали обртаи, тогаш ти е исто како да е без турбо, ама па ако го возиш така што к*р ќе ти е TDI ебате...