Автор Тема: SDI, класика, ово-оно..  (Прочитано 10603 пати)

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #75 на: 14 Февруари 2014, 01:23:48 am »
Марио ти прочитај по убаво,па види после дали си во право..

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #76 на: 14 Февруари 2014, 01:25:14 am »
Ај ќе испадне википедија не е во право. Затоа утре вујко ти прашај го што е разликата па ќе ти кажам јас.

Ајдеее, ај нема везе... The SDI engine is a design of naturally aspirated (NA) direct injection diesel engine, преведими ако знаеш англиски што пишува тука, значи сакав да кажам дека знам што пишува на википедиа, а си пишува дека моторот е атмосферец односно обичен дизел...
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #77 на: 14 Февруари 2014, 01:47:38 am »
Со директно вбризгување,за разлика од обичен дизел,поправо најобичен дизел. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #78 на: 14 Февруари 2014, 20:35:11 pm »
добро јас не знам многу за коли ама марио ти абер немаш
ти значи велиш исто е карбуратор и инекшн бензин се и двата обичен немаат турбо
дај не треси зелени добро е малце да се едуцираш и да прочиташ, уствари  продава вујкоти коли ти се знаеш

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #79 на: 14 Февруари 2014, 22:51:23 pm »

Згора на тоа Голф 2.0ТДИ на Ѓавато иако ми го одзеде полетот (глупавиот си возеше на лева лента иако навремено му блендирав 100 пати) го поминав без напор. Подзалажан од мојата брзина во кривина се обиде да ме следи и кога му натежнаа килцата во носот, толку го фрли предницата во банкина, па инстант мораше да ја одземе гаста и да си продолжи да мекнее.


Се  решава и тоа со поубави гуми напред, па гзот да си бега како кај мене :D
Инаку овоа СДИ ако е како обочниот дизел 1.9 во голф 3 е мнооогу спор. Едино подобро од 1.4 бензинците му е тоа што кога ке се залеташ по угорниците одржава темпо, т.е не успорува така лесно ;D А во споредба со било кој 1.9 тди е светлосни години наназад во секој поглед.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #80 на: 14 Февруари 2014, 23:23:47 pm »
Мислам малце некако ги замешавте терминиве. Кај дизлеите директното и индиректното вбризгување е малце поразлично од тоа кај бензиниците (да не зборуваме за карбуратори)


Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #81 на: 14 Февруари 2014, 23:37:01 pm »
Така, со предкомора(првата слика), и директно вбризгување во цилиндарскиот простор(втората).

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #82 на: 14 Февруари 2014, 23:56:27 pm »
во ред кај индиректно има комора која е надвор од клипот, слика од лево, обичен дизел
кај директно вбризгување комората е во самиот клип, слика од десно, дизел со директно вбризгување

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #83 на: 15 Февруари 2014, 00:38:54 am »
Ајдеее јас правев муабет за обичен дизел, мислејќи на обичен дизел сакав да кажам без турбина, ама гледам секој гледа да се направи паметен на свој начин... Фала богу дека не сум од вчера и дека знам да разликувам, инџекшн и со предкоморно согорување ( карбуратор кај бензинците )... Пежо исто така имаат 1.9D инџекшн дизел атмосферец , а фала богу дека инџекшн ќе биде подобро од предкоморно во секој случај и мислам дека муабетот беше излишен... Фората ми беше дека обичен ( атмосферски ) дизел е тракторче, ако сака нека биде и со по два ињектори по цилиндер џабе е, сите други дизели без турбина се исти, незнам што е тука толку нејасно стварно... Во поглед на потрошувачката фала богу дека инџекшн е поекономичен, а од кај го истресе тоа дека TDI троши максимум 0.5 литра повеќе од SDI ?? Значи може да ти потроши и исто или еве нека биде 0.5 литри како што викаш ако менуваш на помали обртаи, тогаш ти е исто како да е без турбо, ама па ако го возиш така што к*р ќе ти е TDI ебате...
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #84 на: 15 Февруари 2014, 00:48:54 am »
Кај бензинците со карбуратор немаш преткомора туку мешавината од гориво и воздух влегува по пат на вакуум во моторот, односно како оди клипот надоле, така ја влече смешата.

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #85 на: 15 Февруари 2014, 01:00:46 am »
Кај бензинците со карбуратор немаш преткомора туку мешавината од гориво и воздух влегува по пат на вакуум во моторот, односно како оди клипот надоле, така ја влече смешата.

Па тоа и го кажав, кај дизелите е предкоморно, а кај бензинците е карбуратор, а иначе знам како работи сетоа тоа... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Одг: SDI, класика, ово-оно..
« Одговори #86 на: 15 Февруари 2014, 15:07:31 pm »
Аха.